Benzedryna, psychedryna, α-metylofenyloetyloamina
Więcej informacji: Amfetamina w Narkopedii [H]yperreala
ODPOWIEDZ
  • 4 / 1 / 0
Jestem jakby początkująca ale miałam taki kilkudniowy ciąg ze dwa razy. Raz widziałam w widzeniu obwodowym moje koty (za którymi bardzo tęsknię). Trudno było pozbyć się przekonania że one gdzieś tu są tylko się schowały. Skończyło się histerią i wielogodzinnym rozpaczaniem że jednak ich nie ma.

Za drugim razem jednocześnie byłam przekonana że coś mi się dzieje, serce, ciśnienie, te sprawy, ale wiedząc że jest coś takiego jak psychoza amfetaminowa podeszłam do tematu z chłodną głową i wykonałam wszystkie dostępne w domu pomiary. Wszystko w wynikach było okey i co było dla mnie trudne do zrozumienia jednocześnie wiedziałam że nic mi nie jest i byłam przekonana że coś mi jest. Trudno to opisać. Nieustająca kłótnia dwóch mnie w głowie
  • 4284 / 697 / 2117
@Kosmatka nom, psychoza amfetaminowa -- (widzenie kotów w widzeniu peryferyjnym), urojenia, paranoję i silne stany lękowe są jednymi z tych, które mogły się pojawić w twoim przypadku - skreśl niepotrzebne.
[...] trudne do zrozumienia jednocześnie wiedziałam że nic mi nie jest i byłam przekonana że coś mi jest. Trudno to opisać. Nieustająca kłótnia dwóch mnie w głowie [...]
Stimy takie jak amfa mogą zwiększać poziom lęku, co może prowadzić do odczuwania fizycznych objawów, jak np. przyspieszone bicie serca czy uczucie zagrożenia, nawet jeśli faktyczne pomiary nie wykazują problemów zdrowotnych. To, co opisałaś jako "kłótnia dwóch mnie w głowie", to typowy przykład konfliktu między racjonalnym umysłem, a emocjami pod wpływem substancji.
https://tiny.pl/dkvnh (Słoń „raper” o [hyperrealu]).
Chcesz wspomóc narkopedię swoją wiedzą? Pisz na — martwamysz/at/tuta.io
Dołącz do Hajpowego Mastodona - kliknij„link na końcu”i dołącz do naszej społeczności! — https://hyperreal.cyou
  • 4 / 1 / 0
@deadmau5