Dział poświęcony wpływowi substancji psychoaktywnych na działalność człowieka.
ODPOWIEDZ
  • 0 / / 0
Ahoj!
Jestem studentem trzeciego roku psychologii na Uniwersytecie Śląskim i w ramach jednego z przedmiotów podlegającego specjalizacji psychologii zdrowia i jakości życia prowadzę badania dotyczące komunikacji podczas doświadczenia psychodelicznego. Zapraszam do wypełnienia ankiety, jeśli w przeciągu ostatnich trzech lat używałeś(aś) jakiegokolwiek psychodelika i podczas jego działania prowadziłeś(aś) rozmowę lub jesteś osobą, która rozmawiała z kimś będącym pod wpływem takiej substancji. Na ten moment najmniej mam odpowiedzi od osób będących pod wpływem i rozmawiających z osobami trzeźwymi.
Badanie jest anonimowe, a dane będą analizowane zbiorczo.
Dziękuję :)

https://docs.duckduckgo.com/forms/d/e/1FAIp ... Z476tZZj_A
  • 911 / 207 / 1
Przykro mi, ale nie odnaleziono serwera.
Zażółć Gęślą Jaźń
:grzybki: :fuj: :rzyg:
  • 1290 / 367 / 0
duckduckgo trzeba zamienic na g.o.o.g.l.e. bez kropek
  • 0 / / 0
Cholerka, przepraszam, nie mam pojęcia, czemu tak to wygląda.

Ten powinien działać:
https://docs.duckduckgo.com/forms/d/e/1FAIp ... Z476tZZj_A
  • 1290 / 367 / 0
wez skroc ten link skrocaczem linkow (ang. url shortener).
  • 0 / / 0
Dzięki, technologia mnie czasami pokonuje.

shorturl.at/ouJ05
ODPOWIEDZ
NarkoMemy dodaj swój
[mem]
Artykuły
Newsy
Ogromny transport kokainy. Narkotyki za 19 mln zł ukryto w złomie

Ponad 350 kg kokainy o czarnorynkowej wartości przekraczającej 19 mln zł przechwycili funkcjonariusze Krajowej Administracji Skarbowej w Gdyni. Narkotyki były ukryte wewnątrz ciężkich metalowych elementów znajdujących się w kontenerach ze złomem. Śledztwo w tej sprawie nadzoruje Prokuratura Okręgowa w Gdańsku.

Narkotyki w listach do więźniów. Wysyłali je do zakładów karnych w całej Polsce