Luźne dyskusje na tematy związane z substancjami psychoaktywnymi.
ODPOWIEDZ
  • 4 / / 0
Witam wszystkich :-)
Mam takie jedno pytanie i mam nadzieję, że ktoś mi pomoże, przyznaje się, że w tym wszystkim jestem nowicjuszem.
Mianowicie chodzi o to, że szukam jakiegoś |specyfiku", który dostarczy mi konkretne doznania ;-)
Czy istnieje "coś" co po zażyciu pozwoli mi śnić na jawie? Chodzi mi o to, aby po zamknięciu oczu widzieć i uczestniczyć w scenach, które sobie wymyślę w czasie rzeczywistym - coś podobnego do snu, ale kontrolowanego. Nie chodzi mi, aby widzieć byle jakie, losowe haluny tylko własnie, aby widzieć dokładnie to co się chce (wykorzystywać siłę wyobraźni). Przykładowo chce się znaleźć na wodospadem i tak się dzieje.
Istnieje jakiś specyfik, który potrafi wywołać takie atrakcje?
Jeżeli pytanie jest w złym dziale to sorki :-)
  • 195 / 2 / 0
Nic takiego nie istnieje. Masz wyobraźnie po cholerę Ci narkotyk, żeby odtwarzać to samo? Poszukaj w dziale etnobotanika info na temat jakiś ziół snu (nie wiem jak to się nazywa dokładnie). Nie chcę mi się Ciebie pouczać, że jesteś za młody i możesz wpierdolić się w poważne kłopoty przez dragi, ale zanim zaczniesz zadawać pytania i kombinować sobie materiał, mógłbyś poczytać trochę postów na forum. Może Ci się odwodzi, albo przynajmniej nie będzie trzeba wzywać pogotowia na ratunek.
  • 4 / / 0
Bliżej mi do 30 niż do 25 lat więc o psychikę się nie martw ;)
Wyobraźnia nie ma szans z doznaniami z snu, gdzie można wszystkiego dotknąć i poczuć jakby to było prawdziwe.
  • 2979 / 256 / 0
Breakthrough po DMT ;]

Substancja której szukasz raczej nie istnieje, choć nodding po opiatach częściowo spełnia Twoje wymagania. Jednak gra nie warta świeczki, wpierdolisz się w opio i na co Ci to ? ;)

Na świadomy sen podobno pomaga african dream root. Nie testowałem więc nie potwierdzę, a jako ciekawostkę dodam, że lamotrygina zajebiście zwiększa klarowność snów, są one też bardziej logiczne i poukładane.
  • 2652 / 387 / 0