Zastanawiałem się wiele dni nad tą decyzją no ale w końcu pozytywnie rozpatrzyłem sprawę i buduję box'a, tak więc przejdźmy do rzeczy :)
A więc padło na wnękę w moim skromnym mieszkaniu i tutaj moje pytania i proźby do tych którzy się na tym znają i więdzą co dobre :D
I to są warunki które mogę zapewnić, do wnęki wejdzie mi box o wymiarach 70x100x20 (dł x wys x szer) no maksymalnie wysokość mogę podciągnąć do 130, mieszkam sam więc nie będzie problemów z wielu stron, no ale jak już wyżej powiedziałem jestem zielony co do plantacji i w związku z tym narzuca mi się pytanie co i jak po kolei. To znaczy jaki materiał użyć na box, jakie oświetlenie wykonać gdzie umieścić wentylację, jaką ziemię stosować, jakie nawozy używać , najlepsze nasiona pod te warunki itp. Na pewno wiecie o co mi chodzi i nie muszę tego ciągnąć a po za tym nie mam sił i ledwo widzę monitor, lecz dzielnie odpalam po jare z gibona po 2 tyg detoksu :D Mogę dodać że myślę o szybkich zbiorach i to że jak na razie z kasą dobrze stoję i wspólnie damy radę stworzyć coś pięknego i solidnego :D
Pozdro i południa !
Nie ma lepszej mozliwosci w PC.
Lekarze od tysięcy lat propagują cannabis, już 5000 lat temu na Kujawach palono ziele.
Forbes goo.gl/ExUXOT: MACZANY ZABIJAJĄ
Ale gdyby ktoś w okolicy Pomorskiego miał problemy z wykonaniem samego boxa jak i elektryką służę radami i pomocą w budowie
Zbudowałem już kilka pudełek od lustrzanych po 2 metrowe poziomowe szafy z filtrami węglowymi
Sam nie mam warunków do eksperymentów lecz zaplecze techniczne i pewne doświadczenie już jest
Rzetelna historia kryminalizacji konopi (USA + kontekst międzynarodowy)
Narkomani i nędza. Niemcy wolą się tu nie zapuszczać. "Sytuacja nie do przyjęcia"
Ciemna strona zieleni: Wszystko, co musisz wiedzieć o negatywnych skutkach nadużywania konopi
Używanie marihuany zwiększa ryzyko wystąpienia chorób psychicznych u młodzieży