Więcej informacji: Salvia Divinorum w Narkopedii [H]yperreala
Poczytaj... Jest multum INFO na ten temat w necie.
A najlepiej kup x20 w zachodnim sklepie - na pewno zadziała. :-)
Chyba oczywiste, że ekstrakt x10 jest mocniejszy od tego x5.
Pewności nie masz, że zadziała, jednak jest spora szansa, że tak będzie i to przy obu ekstraktach.
Moim zdaniem lepiej kupić x10, ale jeśli dopiero zaczynasz przygodę z szałwią, to wybierz x5.
P.S. Nikt w Polsce nie zna miejsca, gdzie można dostać ten miły mix? :D
może też ktoś z tego forum ci sprzeda? zawsze będzie trochę taniej. na www.salvia.com.pl wg mnie cena jest zawyżona. jak już rozpoczniesz chodowlę daj znać
- Jesli palę susz pierwszy raz to ile g mam tego wziąć za jednym razem (zeby cos fajnego sie dzialo, zeby zadzialalo mocno) (nie znam się, sorki za takie pytanie)
- Jest po tym efekt czerwonych oczu? (jak po MJ?)
- Po jakim czasie wszystkie efekty zanikają? czytałem, że góra po 2h, ale czy po tych 2h to już koniec czy moze jakieś zaćmienie umysłu bedzie sie utzrymywac (czy cos w tym stylu, nie znam się na tym)
Prosze was o szybkę odpowiedź i sorki za typowe pytania, ale jednoznacznej odpowiedzi to ja nie znalazlem na te pytania.
Za to extrakt x10 działa na mnie idealnie, lekkie zaciągnięcie przytrzymanie dymu kilka sekund i odpływam... :rolleyes:
7 petycji przeciw reklamom i promocjom alkoholu, które mogą zmienić polskie prawo
Legalizacja marihuany w Polsce: 15 g suszu i jedna roślina. Sejm zdecyduje
Narkomani i nędza. Niemcy wolą się tu nie zapuszczać. "Sytuacja nie do przyjęcia"
Norwegia wśród liderów Europy. Wszystko wyjawiły... dane z kanalizy
Norwegia pozostaje w europejskiej czołówce pod względem używania narkotyków. Najnowsze analizy ścieków pokazują jednocześnie spadek używania konopii w Oslo. Dane wskazują też na rosnące znaczenie innych substancji.
Kawa dobrze wpływa na zdrowie psychiczne. W umiarkowanych ilościach