Dział służący dyskusji nt. spraw, gdzie postawiony został zarzut z art. 55-60 Ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii.
ODPOWIEDZ
  • 6 / / 0
Witam.
Na początku lipca zostałem zatrzymany za posiadanie marihuany i udostępnienie jej 3 osobom.
Wszystkie 3 osoby zeznały to samo:
Wyjąłem skręta, zapaliłem a one spytały, czy mogą spróbować.
Niestety, zeznałem, że materiał należy do mnie, z własnej głupoty jak i chęci chronienia znajomych (w tym samym wieku). Oczywiście materiał zakupiłem od człowieka, którego pierwszy raz widziałem na oczy.

Parę dni temu przyszło do mnie wezwanie (na ostatnie dni września).
Postawiono mi dwa zarzuty:
Posiadanie 2,51 grama marihuany oraz udostępnienie jej małoletnim.

Zaznaczę, że sam mam 14 lat (na początku października 15). Nie byłem wcześniej karany, kontakty z policją ograniczały się do kilku spisań za nic. Pochodzę z normalnej rodziny, w szkole jestem średnim uczniem (czyli nie jestem jakiś wybitny ale i nie mam problemów ze zdawaniem ;) ).

I tutaj moje pytania:

1) Jaka prawdopodobnie kara mi grozi (spodziewam się kuratora, ale może jest inaczej)?

2) Czy w tym wypadku szukać adwokata czy też jest on zbędny.

Zaznaczam, że nie piszę tutaj by usłyszeć: "A dobrze Ci tak! W tym wieku powinieneś kuć a nie bawić się z ziołem!" lecz by dowiedzieć się, co mi grozi.
Uwaga! Użytkownik Piren nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 578 / 14 / 0
Nieprzeczytany post autor: fla »
Jako że było to pierwszy raz i jesteś tak młody i nie wiedziałeś co czynisz to nie wiem czy wogóle kuratora ci dadzą. Ja na twoim miejscu bym się za bardzo nie martwił. Do poprawczaka nie pójdziesz. W najgorszym wypadku kurator.
Burial - Archangel (Uppermost Rework)
  • 261 / 2 / 0
Nieprzeczytany post autor: rejestr »
a ja ci powiem: A dobrze Ci tak! W tym wieku powinieneś kuć a nie bawić się z ziołem!
  • 6 / / 0
Nieprzeczytany post autor: Budrys5 »
Dołączę się do słów.