Pochodne dwuazepiny, które produkowane są jako preparaty lecznicze.
ODPOWIEDZ
Posty: 1683 • Strona 169 z 169
  • 183 / 1 / 0
Awatar użytkownika

@stachuj Pytanie tylko, czy będziesz coś z tego pamiętał xd Też możesz dac znać. A z tym działaniem i benzo to też może zależy, chyba mi po prostu pomaga się społecznie rozkręcić i nabieram więcej energii, bo teraz samemu na kanapie po 2,5mg to raczej czill. I nie wiem czy jeszcze jednego zarzucić i zapalić - czy wszystko na raz. Cięzkie te wybory ćpuna :/ Bo po 2 słabych piwkach bym się fizycznie rozluźnił, ale zaraz pamięć krótkotrwała by się pewnie spakowała i wjechala amnezja.
  • 103 / 35 / 0
Awatar użytkownika

@ZnudzonyOtoczeniem

19:00
Wrzuciłem 10 mg diazepamu chcąc sprawdzić czy dorzutka zadziała i czy stan z rana nadal trzyma czy po prostu się do niego przyzwyczaiłem
Jednak trzymało do teraz wrzucenie tej 10 spowodowało super cielesny błogostan.
Dlugo byłem w pozycji leżącej, wiec jej zmiana na stojąca ukazała mój stan motoryczny, a właściwie jego deficyty. Po kilku krokach znalazłem sposób, ale, wymagal rozważnego stawienia każdego kroku. Ale błogostan fizyczny rewelacyjny. Muszę czekać do 20 bo w tym okresie powinienem jako tako wyglądać , wiec poczytam w ogóle polecam: ,,Gra Szklanych Paciorków”

KOCHAM Diazepam🖤

20:00
05mg alpry, żeby zobaczyć różnice działania z planowanym później lorkiem. Alpra jak alpra, działa błyskawicznie i rozluźnia raczej umysł, bo od razu wszelkie leki przechodzą i chwilowo jest aktywizacja mózgu i powrót zdolności poznawczych.
Alpra tez jest super
21:15
W końcu l1,25 lorazepamu . Czuć upragnione wejście na ciało i rozbudzenie do minusów to znaczne pogorszenie motoryki. Ale nie bardzo mi to przeszkadza. Kurde jutro jako pierwsza wrzucę ta substancje, bo w tym mixie działa idealnie, rozbudza fajnie. Bardzo wysoki ta substancja się usadowiła w hierarchii benzo.
To pobudzenie jest bardzo przydatne.
Jestem życiem, które pragnie żyć, pośród życia, które pragnie żyć.
  • 103 / 35 / 0
Awatar użytkownika

Dziś 1,25mg rano na czczo i chyba poznałem już profil działania tego benzo, fajna euforia się pojawiła i taka trochę aktywizacja, ciężki to opisać.
Niestety od razu po spożyciu zacząłem się zataczać bardziej niż po wczorajszym bezmyślnym mixie, ale szybko przeszło wiec jest git.

Bardzo fajna substancja
Jestem życiem, które pragnie żyć, pośród życia, które pragnie żyć.
ODPOWIEDZ
Posty: 1683 • Strona 169 z 169
Newsy
[img]
Jacht z kokainą o wartości 80 milionów funtów zmierzał w stronę Wielkiej Brytanii

Prawie tona „narkotyku klasy A” została znaleziona na jachcie płynącym z wysp karaibskich do Wielkiej Brytanii. Jej rynkowa wartość została oszacowana na 80 milionów funtów.

[img]
Handel narkotykami: Rynek odporny na COVID-19. Coraz większe obroty w internecie

Dynamika rynku handlu narkotykami po krótkim spadku w początkowym okresie pandemii COVID-19 szybko dostosowała się do nowych realiów, wynika z opublikowanego w czwartek (24 czerwca) przez Biuro Narodów Zjednoczonych ds. Narkotyków i Przestępczości (UNODC) nowego Światowego Raportu o Narkotykach.

[img]
Meksyk: Sąd Najwyższy zdepenalizował rekreacyjne spożycie marihuany

Sąd Najwyższy zdepenalizował w poniedziałek rekreacyjne spożycie marihuany przez dorosłych. Za zalegalizowaniem używki głosowało 8 spośród 11 sędziów. SN po raz kolejny zajął się tą sprawą, jako że Kongres nie zdołał przyjąć stosownej ustawy przed 30 kwietnia.