Co do fluoru w paście to ja postawiłem na kompromis. 2 pasty, jedna z druga bez i myje jedną i drugą w stosunku 3:1, jak jem dużo cukrów to leci więcej tej z fluorem. Generalnie to jak nie jesz słodyczy i nie pijesz soków owocowych które osłabiają szkliwo to nie masz się co martwić o próchnicę.
Stteetart pisze:Myjac zeby wystarczajaco oslabiasz szkliwo....
Mi zeby zniszczylo ich leczenie. Lekarz ocenial, ze do 30 nie bede miec 2/3 zebow.
I pewnie by tak bylo gdybym dalej je leczyl.
Skonczmy ten oftop.
Przeniosłem /bg
https://hyperreal.info/talk/viewtopic.php?t=77897&start=700
Mile widziane krótkie uzasadnienie.
Fluor a ochrona zębów nie mają nic wspólnego. To tylko i wyłącznie wymysł koncernów, które wywalają ogromną kasę na reklamy.
13 stycznia 2018ledzeppelin2 pisze: Fluor jest dodawany m.in do psychotropów, trutek na szczury , byl stosowany w obozach koncentracyjnych etc .
Idąc tym rozumowaniem sól kuchenna to połączenie gazu bojowego z czasów I WŚ oraz metalu który wybucha w kontakcie z wodą.
[mention]blackgoku[/mention] czytałem że fluor przy benzenie jest wydalany w całości bo wiązanie jest na tyle mocne że nie ulega degradacji.
To ekstremalny przypadek, ale warto go przypomnieć. Mowa o 47-latce z Detroit, która piła codziennie, przez 17 lat, dzbanek herbaty zrobionej z co najmniej 100 torebek. Historię kobiety opisano w "New England Journal of Medicine". Ten dziwny zwyczaj wyszedł na jaw, gdy kobieta zgłosiła się do lekarza narzekając, że od pięciu lat boli ją dolna część pleców, ramiona, nogi i biodra. Zęby stały się tak kruche, że wszystkie wyleciały. Kobieta już myślała, że zachorowała na raka. Lekarze, po prześwietleniu, mieli dla niej jednak dobrą wiadomość. Przyczyną jej dolegliwości było zbyt wiele fluoru w organizmie. Pierwiastek zniszczył jej kości. Według zaleceń lekarzy, dziennie można spożyć 4 mg fluoru. U Amerykanki było to ok. 20 mg. Nerki nie dały sobie rady. Jak do tego doszło? Paradoksalnie nie o liczbę torebek herbaty tu chodzi, a o wodę, w której je parzono. Otóż m.in. w USA i Wielkiej Brytanii stężenie fluoru w wodzie jest bardzo wysokie.
:-)
https://hyperreal.info/talk/viewtopic.php?t=77897&start=700
Mile widziane krótkie uzasadnienie.
Rzetelna historia kryminalizacji konopi (USA + kontekst międzynarodowy)
Śmierć na zamówienie. Z dostawą na oddział psychiatryczny
Kofeina może pomóc w diagnozowaniu Alzheimera. Nawet umiarkowana dawka może mieć wpływ
Kofeina może wpływać nie tylko na koncentrację i poziom energii, ale także na wyniki badań neurologicznych. Włoscy naukowcy wykazali, że dawka odpowiadająca około dwóm filiżankom kawy wyraźnie zmienia sposób, w jaki mózg tłumi sygnały odpowiedzialne za ruch. Odkrycie może mieć znaczenie dla przyszłej diagnostyki choroby Alzheimera i innych zaburzeń neurodegeneracyjnych.
Są narkotyki, których zażycie prowadzi do przestępstwa częściej, niż innych. Wyniki badania
Nowe badanie opublikowane w „Journal of Psychopharmacology” pokazuje wpływ substancji psychoaktywnych na zachowania przestępcze. Okazuje się, że zażywanie niektórych środków wiąże się z niższym ryzykiem zatrzymań, zaś inne wykazują silne związki z różnymi kategoriami przestępstw.
My palimy nasze rośliny, wy palicie nasze pieniądze! 13 godzin policyjnego etatu za pyłek marihuany
Wydawało Wam się, że państwo racjonalnie zarządza Waszymi podatkami? No to usiądźcie wygodnie. Komenda Powiatowa Policji w Głogowie właśnie przysłała Wolnym Konopiom kolejną odpowiedź w trybie dostępu do informacji publicznej, która czarno na białym pokazuje, jak wygląda „wojna z narkotykami” w lokalnym wydaniu za 0,06g marihuany.
