ale ciagle wracam myslami i postanowilam cos posadzic
Jestem w skandynawii , pogoda raczej wietrzna , sloneczna ale i czasami deszcz nas dopada
Tu mam zamiar posadzic roslinki
chcialabym cos latwego w uprawie wiem ze kazdy tak pisze , postaram sie opiekowac najlepiej jak potrafie
ale praca niestety pochalania wiekszosc mojego czasu
planuje kupic na bank Passion,
Hollands Hope lub Durban Poison - co lepsze wedlug was?
po 5 szt femi na poczatek , nie chce przesadzic jesli cos spierdziele.
Jakies podstawowe wskazowki co do nawozu??czy obejdzie sie bez??
jestem totalnie zielona w tym temacie ale pewnego razu na polu trafilam na ogromne krzaki i to mi dalo do myslenia
skoro ktos potrafi to czemu ja nie moge ?
bede wdzieczna za kazda wskazowke :)
Generalizując to w Skandynawii jest niższa średnia temperatur latem i trochę krótszy okres wegetacyjny.
Passion powinien spokojnie dojrzeć w tamtejszym klimacie (chyba, że mieszkasz daleko na północ to buduj szklarnie albo budkę foliową).
Ze swojej strony poleciłbym Ci na pierwszy raz jakieś krzaki z auto-floweringiem: Lowrider#2 , AutoMazar , Tundra.
Wybaczają sporo błędów początkującego ogrodnika i dają plony bardzo szybko- od nasiona do zbiorów jakieś 12 tygodni;
więc takie automaty można w południowych częściach Skandynawii siać od maja do początku lipca i na pewno dojdą.
Jeśli kupisz dobrą ziemię z ogrodniczego to obędzie się bez nawożenia jednak odpowiednie dokarmienie wpłynie zadowalająco na ilość i jakość plonów.
Polecam również tajemnicze narzędzie z lupą i przyciskiem szukaj oraz niemal nikomu nieznaną stronę http://www.duckduckgo.pl
Pozdrawiam
Jaką drugą odmianę posadzić? (pierwsza do passion) myslalem nad purple#1(duzy procent sativy), myslicie ze spelni swoje zadanie?
Roslinki jednego gatunku lepiej sadzic obok siebie czy wrecz przeciwnie lepszy jest mix?
Jakich zbiorów moge się spodziewać z passiona?
Również planuję w tym roku swoją pierwszą hodowlę, planuję kupić po jednym z TYCH nasion.