Benzedryna, psychedryna, α-metylofenyloetyloamina
Więcej informacji: Amfetamina w Narkopedii [H]yperreala
ODPOWIEDZ
  • 54 / 9 / 0
Chciałbym się zapytać ponieważ przez pół roku brałem Asentrze(to było w 3 gimbazie) a obecnie jestem w 2 technikum to przez miesiąc praktycznie co 2 dzień waliłem fete to czy sertralina w połączeniu z fetą mogła żyć psyche. Pytam dlatego ponieważ po zakończeniu terapii tym lekiem zacząłem robić się agresywny i nawet usmiechniecie się do mnie traktowałem jako nabijanie się że mnie.Pozatym ogólnie zacząłem bać się ludzi.Myslicie ze mogło to być spowodowane tym że mieszałem fetę z asentrą przez miesiąc. Oczywiście ten problem to jóż przeszłość ale pytam z ciekawości
  • 1290 / 364 / 0
To co opisujesz to lęki i paranoje. Typowy efekt uboczny amfetaminy. Czasami zostaje na całe życie. Czasami na 20, czasami na kilka lat. Im wcześniej bierzesz tym gorzej.
  • 1974 / 519 / 0
Na odstawieniu SSRI też mogą pojawić się różne negatywne efekty, poddenerwowanie itp.
jak nie chcesz nie musisz wpierdalać
:tabletki: :świnia:
  • 631 / 103 / 0
Odstawienie SSRI + psychoza amfetaminowa
W strugach deszczu dni toną, dotykam stopą dna
ODPOWIEDZ
Artykuły
Newsy
To nie zgniłe mandarynki. 24-latek niósł w torbie tak zapakowane narkotyki. Wpadł, bo spanikował

"Dzięki czujności, doświadczeniu i doskonałemu rozpoznaniu terenu, policjanci z Wydziału Wywiadowczego Komendy Miejskiej Policji w Szczecinie kolejny raz skutecznie uderzyli w przestępczość narkotykową."

Ryszard Petru ma już projekt depenalizacji marihuany. Znamy szczegóły

Dopuszczenie posiadania do 15 gramów suszu lub jednego krzaka konopi na własny użytek – to propozycja, którą przedstawi zespół parlamentarny tworzony przez posłów koalicji. Dotarliśmy do szczegółów projektu, które potwierdzają nasze wcześniejsze ustalenia.

Zamiast paneli podłogowych narkotyki. KAS zatrzymała kontener z marihuaną