Opiszę krótko sprawę.
Pewien człowiek, jest silnie uzależniony od alko, opio i delikatniej od innych. Bardzo chcę mu pomóc, jest to osoba z mojej najbliższej rodziny. Nie wiem dokładnie ile lat i jak bardzo w tym siedzi. Ale teraz jest w cyklu w którym go dosłownie nie ma, zombiak dzień w dzień. To nie pierwszy raz, siedzi w opio już od kilku lat.
Ten człowiek, chce zacząć leczenie, ale nie jest w stanie ogarnąć się nawet na dwie doby.
Pomyślałem o bupro/metadon. Teoretycznie potrzebuje jednorazowej dawki. Ponoć na 2-3 dni wystarczy aby ogarnąć objawy odstawienia silnych opio.
Tylko ja jestem zwykłym szarym człowiekiem i nie mam pojęcja jak to zdobyć. Nie wiem nic o tym uzależnieniu. Jestem całkiem zielony. Jedyne co wiem, to info z tego forum które czytam namiętnie od 2 dni.
Jak zdobyć jednorazową dawkę bupro/metadon?
Jak nie da się jednorazowej, to może być więcej, oczywiście nie dam mu całego opakowania.
Szczecin, Poznań, Berlin.
Dzięki.
To mój brat, wychowaliśmy się dwóch różnych rodzinach. Jak widać mi się bardziej poszczęściło....
Całe lata nie mieliśmy kontaktu, nie miałem zielonego pojęcia jak z nim źle.
Chciałem go wyciągnąć na 3-4 dni w góry i tam po prostu pogadać.
Jedyne co jeszcze w życiu "lubi" to góry. Tak, to wszystko mu absolutnie obojętne....
Ale nie ma opcji, że pojedzie, bo jego nałóg.
Może są inne sposoby na tłumie głodu i zachowanie trzeźwości umysłu?
Inne substancje?
Raport: w Europie pojawiają się nowe narkotyki o większej sile działania
Psychoaktywny kameleon. Dlaczego marihuana to nie psychodelik?
Wolne Konopie w Komendzie Głównej Policji. Policjanci też widzą absurdy obecnego prawa
Narkotyki w listach do więźniów. Wysyłali je do zakładów karnych w całej Polsce
Narkotyki trafiały pocztą do więzień w całej Polsce. Prokuratura skierowała do sądu akt oskarżenia przeciwko małżeństwu z Gorzowa Wielkopolskiego. Ewelina T. i Marcin T. mieli przez ponad cztery lata uczestniczyć w procederze, którego wartość oszacowano na co najmniej 50 tys. zł.