Polepszanie samopoczucia i funkcjonowania za pomocą substancji nie będących narkotykami. Suplementy, witaminy, nootropy; regeneracja receptorów i neuronów; dieta i trening.
ODPOWIEDZ
  • 2 / / 0
Hej, jestem tutaj nowy, ale nie nowy w temacie. Zastanawialem sie ostatnio nad substancjami, ktore pomoglyby ograniczyć czas odczekiwania miedzy kolejnymi dawkami MDMA. Kazdy wie, ze jest to magiczny specyfik, niestety, latwo rozwalic sobie nim mózg %-D . Czy znacie jakieś suplementy, czy substancje, które pomoglyby w "odbudowie" gospodarki hormonalnej, i skróceniu czasu do kolejnej zabawy? :extasy: pozdrawiam ;)
  • 1290 / 367 / 0
tu nie chodzi glownie o hormony tylko o neurony, ich sie nie da odbudowac, mozna przekablowac a to zahmuje dlugie lata i nie wraca do poprzednich poziomow we wszystkich czeciach mozgu
  • 142 / 35 / 0
potrzeba po prostu przerwy, w moim przypadku jest to minimum miesiąc
  • 548 / 90 / 7
Sa sposoby na obnizenie tolerancji ale na zdrowie raczej nie beda mialy wiekszego wplywu, ja nie szukalbym takich skrotow, bo to jedynie prowadzi w jedna strone.
Im rzadziej wezmiesz, tym wieksza bedziesz mial z tego satysfakcje.

Mnie tez boli ze nie moge sobie 6-APB wrzucac co 2-3 tygodnie ale nic nie zrobie.
Uwaga! Użytkownik kupagowna6 nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
ODPOWIEDZ
NarkoMemy dodaj swój
[mem]
Newsy
Larwy ostryg bardziej "zestresowane". Wszystko przez narkotyki

Pod wpływem pochodzących ze ścieków narkotyków larwy ostryg poruszają się powoli i są zestresowane — wskazują najnowsze badania naukowe, na które powołuje się Polska Agencja Prasowa.

Parlamentarny Zespół ds. Depenalizacji Marihuany zawiesza prace

Rok temu politycy obozu rządzącego ogłosili wielki, historyczny projekt: pierwszy w Polsce Parlamentarny Zespół ds. Depenalizacji Marihuany. Miało być nowocześnie, postępowo, europejsko. Miał być projekt, miał być progres, miało być „po wyborach ruszamy pełną parą”.