Organiczne związki chemiczne oddziałujące na receptory kannabinoidowe w mózgu.
Więcej informacji: Kannabinoidy w Narkopedii [H]yperreala
ODPOWIEDZ
  • 3 / / 0
Witam

Ponieważ nie mogę znaleźć tematu po uważnywnym wyszukiwaniu zapytuję o takie oto tytułowe roztwory (czy też esencje?) zwana Canna Liquid.

Ja nabyłem konkretnie próbkę Gold Canna Liquid oraz Silver Canna Liquid

Pojemność sugeruje dużą moc gdyż sprzedawane są na sztuki po: 2 ml (słownie: dwa mililitry)

A więc jakiej mocy się spodziewać, jak rozcieńczać, a może te 2 ml to zamoczenie jednego blanta? ::)?

A teraz prosiłbym wszystkich osłuchanych doświadczonych w takich liquidach (roztworach) własnie - jakiej mocy się spodziewać
i jak sensownie to rozcieńczyć?
Jak zrobić maczankę - jest topic, wiadomo, ale jeśli tutaj ze wzgl. na specyfikę liquidów nasunęły by się komuś specjalne uwagi - bardzo proszę.

Jestem amatorem, paliłem rzadko a Kannab. głównie w postaci proszku w sposób beczelny mieszałem z tytoniem, nie bawiąc się w maczanie.

Proszę nie wskazywać źródeł, z którego można nabyć takowe liquidy. W przeciwnym wypadku będą warny i bany. - surv
pozdrawiam serdecznie
newmonmar
  • 2 / / 0
Dawałeś lq do e peta ? jak tak to jak wspomiasz warto było jeśli tak to sam bym się skusił ;)
  • 1168 / 53 / 0
Uwaga! Użytkownik Marlboro_Red jest zbanowany na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
ODPOWIEDZ
Artykuły
Newsy
Policjanci z warszawskiej Woli udaremnili przemyt narkotyków z Hiszpanii do Polski

Policjanci z warszawskiej Woli udaremnili międzynarodowy przemyt narkotyków i zabezpieczyli ponad 10 kg czystej kokainy ukrytej w specjalnych skrytkach pojazdu. Dzięki funkcjonariuszom narkotyki nie trafią na warszawski rynek, a osoby biorące udział w tym procederze, usłyszały zarzuty w prokuraturze i zostały tymczasowo aresztowane. Zatrzymanym mężczyznom może grozić kara do 20 lat więzienia.

Alarm w całej Polsce! To miał być mak do ciasta ;)