Dział poświęcony wpływowi substancji psychoaktywnych na działalność człowieka.
ODPOWIEDZ
  • 2 / / 0
Nie mam jakiegoś doświadczenia z narkotykami, jedynie THC i acodin, czyli to co typowy Gimbus.

Zastanawia mnie jedno. Jakie narkotyki ZWIĘKSZAJĄ świadomość? Nie chodzi mi o ogólnopojęte poszerzanie jej, bo to robi większość substancji, zresztą wiele osób różnie rozumie ten termin.

Po THC byłem jakby w śnie, skupiony na tym co się dzieje we mnie, silny trip, wspomnienia z wczesnego dzieciństwa i pamięć bardzo starych snów, ale te taki senny umysł głópca, nie kwestionujący niczego i lecacy z prądem. DXM w ogóle rozpierdoliło mój umysł - mądry z pewnością po tym bardziej nie byłem.

Czytaliście Potęge teraźniejszości Tollego? Chodzi mi o stan skupienia na tym własnie momencie, bez wybiegania myślami w przeszłość, przyszłość itd. Obecność i świadomość bez myślenia, z czystym umysłem.
  • 992 / 25 / 0
Co rozumiesz przez pojęcie "świadomość"?

Stan który opisujesz miałem po grzybach i na trzeźwo po 2 tygodniach sesji medytacyjnych. Nie musisz brać czegoś żeby się tak poczuć, kwestia tego czy tego chcesz czy nie. Ale jak chcesz to wywołać "inwazyjnie" to polecam grzyby, mi się wtedy wydaje że łapie każdą najmniejszą zauważalną cząstkę czasu.
  • 638 / 10 / 0
2C-P w średnich/małych dawkach to robi, stan skupienia świadomości, wewnętrznej ciszy
  • 2 / / 0
Przez dwa tygodnie sesji, rozumiesz medytowanie calymi dniami? Jaką technika?
  • 3490 / 55 / 0
Czystość umysłu to nie brak myśli, czystość umysłu o której pisze Tolle to nie lgnięcie do wytworów umysłu, nieporuszone ich obserwowanie.
Zrobić coś bez czegoś ale żeby było jak z tym czymś. To by dopiero było coś.

I mean no harm.
Ani To Ani Tamto
  • 363 / 2 / 0