uprawa w warunkach domowych przy użyciu sztucznego oświetlenia
ODPOWIEDZ
  • 6 / / 0
Siema!

Mam zamiar hodować konopię, ale mam kilka "pytań początkującego" ;) Więc:

1. Jaki gatunek konopii wybrać (chodzi oczywiście o jakiś indoor)?
2. Jakiej wielkości powinien być growbox do tego gatunku?
3. Jakie do tego będą najlepsze lampy (HPS czy świetlówki)?
4. Jakie są minimalne/maxymalne koszty zrobienia growboxa i wszystkiego co potrzebne?
5. O co chodzi z "trenowaniem"? (szukałem ale nie znalazłem)
6. Jeżeli kupię żeńskie nasiona, to czy muszę dodatkowo coś robić z marihuaną żeby coś kopała, czy wystarczy ją już tylko ususzyć i wypalić :)?

Proszę o wyrozumiałość, gdyż jestem początkującym (hodowcą?).
Dodam również, że czytałem FAQ :)

Z góry dzięki za odpowiedzi ;)
Ostatnio zmieniony 10 grudnia 2006 przez Fubar, łącznie zmieniany 3 razy.
  • 645 / 3 / 0
Nieprzeczytany post autor: Fubar »
Edit: dodaje linki.
drewniak89 pisze:
Siema!
Siema witamy etc.
Mam zamiar hodować konopię, ale mam kilka "pytań początkującego" ;) Więc]

zapewne uprawiać.
1. Jaki gatunek konopii wybrać (chodzi oczywiście o jakiś indoor)?
odmianę: gatunek to inna jednostka systematyczna.
Na początek cos niedrogiego: - czego nie weźmiesz: będzie ok. wbrew pewnym plotom wszystkie odmiany maja podobny poziom trudności.
// odradzam jedynie coś co ma w sobie więcej niż 50% Haze//
Bardzo dużo ludzi którzy chcą mieć jedynie palenie jak najszybciej: bez wysiłku i traktują to jako jednorazowa przygodę: bierze nasiona femi.
Ja femi nienawidzę: ;P
2. Jakiej wielkości powinien być growbox do tego gatunku?
odmiany. A jaki wysoki chcesz i możesz mieć?
Im większa wysokość tym lepiej. Tym łatwiej zadbać choćby o wentylacje: Większe pole manewru.

3. Jakie do tego będą najlepsze lampy (HPS czy świetlówki)?
Jeśli to ma być coś ponad np.: 3 roślin trzymanych dla 100 nasion na przyszły out: