Mam zamiar hodować konopię, ale mam kilka "pytań początkującego" ;) Więc:
1. Jaki gatunek konopii wybrać (chodzi oczywiście o jakiś indoor)?
2. Jakiej wielkości powinien być growbox do tego gatunku?
3. Jakie do tego będą najlepsze lampy (HPS czy świetlówki)?
4. Jakie są minimalne/maxymalne koszty zrobienia growboxa i wszystkiego co potrzebne?
5. O co chodzi z "trenowaniem"? (szukałem ale nie znalazłem)
6. Jeżeli kupię żeńskie nasiona, to czy muszę dodatkowo coś robić z marihuaną żeby coś kopała, czy wystarczy ją już tylko ususzyć i wypalić :)?
Proszę o wyrozumiałość, gdyż jestem początkującym (hodowcą?).
Dodam również, że czytałem FAQ :)
Z góry dzięki za odpowiedzi ;)
drewniak89 pisze: Siema!
Mam zamiar hodować konopię, ale mam kilka "pytań początkującego" ;) Więc]
zapewne uprawiać.
odmianę: gatunek to inna jednostka systematyczna.1. Jaki gatunek konopii wybrać (chodzi oczywiście o jakiś indoor)?
Na początek cos niedrogiego: - czego nie weźmiesz: będzie ok. wbrew pewnym plotom wszystkie odmiany maja podobny poziom trudności.
// odradzam jedynie coś co ma w sobie więcej niż 50% Haze//
Bardzo dużo ludzi którzy chcą mieć jedynie palenie jak najszybciej: bez wysiłku i traktują to jako jednorazowa przygodę: bierze nasiona femi.
Ja femi nienawidzę: ;P
odmiany. A jaki wysoki chcesz i możesz mieć?2. Jakiej wielkości powinien być growbox do tego gatunku?
Im większa wysokość tym lepiej. Tym łatwiej zadbać choćby o wentylacje: Większe pole manewru.
Jeśli to ma być coś ponad np.: 3 roślin trzymanych dla 100 nasion na przyszły out:3. Jakie do tego będą najlepsze lampy (HPS czy świetlówki)?
-> zdecydowanie HPS. / powiedzmy, że 150W HPS jest dobrym punktem startowym - przy zaleceniu 400w.m2 – pow- jakieś 0,35-0.37 m2 – w sam raz jak na uprawę na własne.
Warto to zobaczyć: plon / moc lamp: ->http://talk.hyperreal.info/viewtopic.php?t=93
Czytanka ogólno kształcąca: http://talk.hyperreal.info/viewtopic.php?t=99
I następna: http://haszysz.com/indexuprawa.php?suba ... =&ucat=14&