...czyli jak podejść do odstawienia i możliwie zminimalizować jego konsekwencje
ODPOWIEDZ
  • 3 / / 0
Witam! Jestem studentem Instytutu Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji (UW). Do pracy
magisterskiej szukam osób, które samodzielnie (bez pomocy instytucji lub osób, które zajmują się profilaktyką uzależnień) przezwyciężyły uzależnienie od narkotyków.
Jeśli jesteś taką osobą lub znasz takich ludzi prosiłbym o kontakt na mail (stysiek35@poczta.onet.pl) lub priv. Oczywiście zapewniam całkowita anonimowość. Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Uwaga! Użytkownik Tondzler nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 3523 / 52 / 0
Nieprzeczytany post autor: WildMonkey »
Ej ziom dla nas spowiadanie się z takich rzeczy to pestka.SZczególnie kiedy się naćpamy. ;-)
GG 11510053
Piszcie kiedykolwiek

Wszystko co napisałem na tym forum to prawda; opisywane sytuacje miały miejsce..
  • 802 / 28 / 0
Nieprzeczytany post autor: wisior »
ztego co wiem...zalecznie nalogu to okres chyba ok 5lat w abstynencji.ja poki co mam tylko (moze AŻ)-6DNI(SAMA)+14DNI na detoxie szpitalnym wiec sie pewnie niekwalifikuje jeszcze ;-)
ps.mam znajomych ktorzy niebiora ok.roku ale oni sami niesa pewni za bardzo czy ten problem u nich tak calkiem juz za nimi-bardzo ich ciagnie i nie zyja calkiem normalnie(izoluja sie,niechodza ze spokojem na imprezy itp)
uʍoƿ-əƿɪsdn ƿəuɹnʇ uəəq sɐɥ ƿɿɹoʍ əɿoɥʍ ʎɯ əʞɪɿ ɿəəɟ ɪ
Trzeźwość narko od 11 wrzesznia 2006

http://www.feta.blog.onet.pl

-...wie ze musi wejść na wieżę,od tego zależy jego życie i nie może,dotknięty lękiem wysokości...
  • 45 / 1 / 0
Nieprzeczytany post autor: fantazia »
z tego co wiem...zalecznie nalogu to okres chyba ok 5lat w abstynencji.
W takim razie się kwalifikuję - ma za sobą 9 lat abstynencji od fety, no i zrobiłam to własnoręcznie.