uprawa na dworze lub w szklarni poprzez użycie specjalnych technik
ODPOWIEDZ
  • 31 / / 0
Siemanko wszystkim ! Jestem ogólnie mało aktywnym użytkownikiem tego forum jednak bardzo pochłoniętym bakcylem hodowli tej przepięknej rośliny ;-) Jestem początkującym.Mam za sobą 3 sezony.Jednak dopiero ten ostatni był owocny.Wcześniej nie miałem szczęścia - złodzieje :-( Chciałem prosić was o małą ocenę mojej zeszłorocznej dziewczynki (purple power).Z różnych powodów reszta z 10 nie przetrwała ale została na szczęście ta jedyna ale za to owocna ;-)
Uwaga! Użytkownik GanjaFarmer nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 11 / / 0
Nieprzeczytany post autor: omen »
i gdzie te fotki?
Uwaga! Użytkownik omen nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 31 / / 0
sory. oto foty.
Uwaga! Użytkownik GanjaFarmer nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 31 / / 0
następna
  • 31 / / 0
łodyga
  • 31 / / 0
i nastepna
  • 31 / / 0
Sory, że te foty tak póżno ale mi czasem to forum szwankuje.Niestety.......
  • 645 / 3 / 0
Nieprzeczytany post autor: Fubar »
GanjaFarmer pisze:
Sory, że te foty tak póżno ale mi czasem to forum szwankuje.Niestety.......
Sa bardzo ładne.

Kiedy doszły ?
Ile ze sztuki? wygladaja na dosyć duże: ok 2 m?
jak przygotowane miejsce?
Włókna azbestowe mogą być komplementarne do nici DNA.
  • 22 / / 0
super krzaczory-gratuluje,napisz cos o palonku bo w tym roku chcialbym ja tez posadzic,i interesuje mnie czy jest dobra.Jaki plon z niej zebrałes i czy dało sie nią zbakać?
Uwaga! Użytkownik CoolPeople nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 11 / / 0
Nieprzeczytany post autor: omen »
no nie powiem nie poweimm.. sytee planty.. :-D
i dolaczam sie do pytania o plon i moc? ;-)

..peace..