Organiczne związki chemiczne oddziałujące na receptory kannabinoidowe w mózgu.
Więcej informacji: Kannabinoidy w Narkopedii [H]yperreala
ODPOWIEDZ
  • 292 / 5 / 0
Zamiast
John Stuart Mill pisze:
Jestem zielony w tym temacie. Powiedzcie mi czy AM-2201 jest najlepszy ze wszystkich dostępnych syntetycznych kannabinoli? Szukam czegoś najbardziej podobnego do tradycyjnej gandki. Sam preferuję lajtowę upalenie, ale teraz potrzebuję pierdolnięcia jak po skunie ;) Wszystkie jakie do tej pory sztuczniaki testowałem były z dopalaczy i to chyba głównie JWH, które mnie nie zadowalały.
AM przede wszystkim da Ci kopa jak wpierdol na mendowni :gun: :gun:

Skoro piszesz że wszystkie kanna do tej pory Cie nie zadowalały, to może nie są one dla Ciebie?
Skoro szukasz fazy jak po sqnie to pal sqna ;p Albo celuj w miksy kanna.

Co do am to polecam spróbować, ale jak kupisz go za dużo to zrobi z Ciebie zombi do czasu jak nie spalisz wszystkiego ;)
Wierzę w ciebie.
Uwierz we mnie.
Wierzę w was. Wierzę, że nie nadaremnie. Młode pokolenie, ostrzeżenie, życie z gównem nie ciekawsze... To nie koniec, tutaj zacznę.

Jeszcze raz powtórzę, co wpoiło mi podwórze: trzymać się jak najdłużej.
  • 41 / 1 / 0
Polecam obecnie UR-144 naprawdę dobry canna. Wnoszący coś do naszego życia można popracować, pouczyć się kreatywnośc wzrasta, na sen też dobrze działa. Oczywiście wszystko zależy od dawek. Mi bardzo przypomina MJ taką lajtową dobrze rozkręcaącą się z euforycnym min fuck-iem , bodyload też niczego sobie.

scalono - surveilled

AM-ka najlepsza ?? do niedawna tak było ale obcnie jest UR-ka 144 którą szczerze polecam ( bialy puder ) tylko taki testowałem ale po msc palenia czuje sie jak po spokojnym paleniu. Rozkręca się daje kreatywność dziala wedlug mnie ( ostrego jaracza ) ok 1,5-2 h , zalecam spokojne stosowanie zreszta ten canna daje taki Chillout ... więc luz ;) nie ma ciśnienia na kolejną dawkę, wszystko sobie sam rozkminiasz :)
  • 1392 / 10 / 0