Tramadol + SSRI (antydepresanty)

Syntetyczny opioid o niewybiórczym działaniu na receptory opioidowe.
Więcej informacji: Tramadol w Narkopedii [H]yperreala

Moderator: Opioidy

Posty: 233 Strona 1 z 24
Rejestracja: 2006
  • 31 / 1 / 0

jak to jest z takim polączeniem, niby nie mozna (niektore zrodla tak podaja) a jednak ludzie jedza i zyja. ja wcinam paroksetyne juz jakis czas i chcialbym sobie jakos niedlugo tramal lyknac.
i drugie pytanie, bo juz bym dawno tramal na ssri stestowal gdyby nie to ze nigdzie nie moge go kupic. niby wawa i jest tu duzo wszystkiego ale u mnie na woli providerzy :) tylko oczy szeroko otwieraja ze zdziwienia, w pdrabianie recept nie chce sie bawic, wiec co pozostaje? na centralnym zuli zaczepiac? jedyny raz kiedy tramadol zarzucalem to byly krople, ktorych odlalem sobie troche z apteczki u kumpla :)

 

Rejestracja: 2006
Użytkownik nieaktywny
  • 533 / 5 / 0

Jak piszą w ulotce, żeby nie łączyć to nie łączyć.

Co do zdobywania Tramalu, kiedyś pytałem tych żuli na Cenralnym i powiedzieli, że jak dam im zadzwonić to mogą załatwić :D Taaa jasne, bo dam takiemu gościowi telefon do ręki...

Bombardując metamfetaminowe laboratoria, armia USA zabija dziesiątki cywilów – twierdzi ONZ

Według nowego raportu ONZ, amerykańska operacja antynarkotykowa wymierzona w domniemane laboratoria narkotykowe w Afganistanie spowodowała wiele ofiar wśród dzieci. Stany Zjednoczone zaprzeczają treści raportu.

Skoro gry są jak narkotyki, to dajmy ludziom psychodeliki - współzałożyciel Devolver Digital

Na konferencji Reboot Develop współzałożyciel Devolver Digital - Mike Wilson - porównał deweloperów do dealerów narkotyków, a ich produkcje do środków uzależniających. Prosił także o przemyślane serwowanie treści, które poszerzą horyzonty graczy, a nie tylko zabiorą ich czas oraz pieniądze.

 

Rejestracja: 2006
  • 31 / 1 / 0

na ulotce seroxatu pisza takie rzeczy ze jakbym to wszystko bral do siebie to bym w zyciu go nie lyknal :)
na ulotce jest napisane ze trzeba zachowac szczegolna ostroznosc przez co ja rozumiem stosowanie niewielkich dawek i obserwowanie reakcji.
spotkales sie moze z tym zeby ktos dilowal tramalem w wawce? w koncu sterydy sa ogolnie dostepne wiec i tramal powinien byc :)

 

Rejestracja: 2006
  • 201 / 2 / 0

Nie wiem jak to jest przy paroksetynie ale ja przy mixie tramal + fluoksetyna to fruwam jak na spidzie.

 

Rejestracja: 2006
  • 185 / 1 / 0

kapitanie jaka najwieksza ilosc tramadolu zaladowales podczas leczenia ssri?

 

Rejestracja: 2006
  • 201 / 2 / 0

Sorry ale nie prowadzę statystyk ani nie piszę pamiętnika dlatego dokładnej odpowiedzi ci nie udzielę. Myślę,że w ciągu to dochodziłem do dawek 500 - 700 mg. Oczywiście w dawkach dzielonych.

 

Rejestracja: 2006
Użytkownik nieaktywny
  • 242 / 3 / 0

najlepiej to ja kiedyś wpadłem do doktorka swojego

Ja : panie doktorze a czy jak ja zażywam anafranil to czy mogę wziąść tramal.czy nie będzie żadnej interakcji?
Doc: może pan
Ja : ale na ulotce jest napisane że tramal jest inhibitorem wychwytu zwrotnego noradrenaliny i uwalnia serotonine i że nie można łączyć z antydepresantami.
Doc: aha no to nie może pan łączyć

:-D fajnego mam doktorka :-D

kiedyś walnąłem 200mg tramala retard do swojej kuracji ale nic szczególnego się nie działo.ale i tak nie polecam,to co na ulotce jest napisane to biblia dla lekomana i tego powinien się trzymać.

 

Rejestracja: 2007
Użytkownik zbanowany
  • 354 / / 0

Kapitan Hajduków pisze:
Nie wiem jak to jest przy paroksetynie ale ja przy mixie tramal + fluoksetyna to fruwam jak na spidzie.
A jak Kapitanie kwestia koncentracji po takim mixie. Tzn czy jeżeli wezmę odpowiednio mniej tramalu i do tego fluoksetynę to czy będzie gut efekt haj serotoninowy i lepiej się pamięta co ktoś mówił itp. No bo to raczej działanie narkotyczne tramalu dekoncentruje a nie to serotoninowe. Dobrze kombinuję?

 

Rejestracja: 2006
  • 201 / 2 / 0

Koncentracja raczej się nie poprawia.Po prostu chce ci się wszędzie biegać. No ale jak wiadomo na każdego może działać inaczej

 

Rejestracja: 2007
  • 867 / 2 / 0

Ulotka preparatu Asentra pisze:
Bardzo rzadko obserwowano napady padaczkowe u pacjentów leczonych jednocześnie sertraliną i tramadolem. Ponieważ sertralina obniża próg drgawkowy, nie zaleca się ich jednoczesnego stosowania.
What do you think about this fuckin sentence? Can I Eat or Iniect Tramal and don`t die? %-D
I`m a fuckin SSRI & Codeine man and I don`t know it...
EDIT:
po polskiemu: no bo wkoncu kurwa niepisze ze niemozna ;D a niezaleca to sie spozycia duzych ilosci lekow na kaszel ;) a i tak spozywamy :D
Posty: 233 Strona 1 z 24
Wróć do „Tramadol”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości