Działy bezpośrednio dotyczące uprawy konopi
ODPOWIEDZ
  • 1 / / 0
Jest to mój pierwszy post na hypku więc sory jeżeli wstawiam w złe miejsce. Mam nietypowy problem. Na przyszły sezon chciałbym rozpocząć swoją przygodę z uprawą. Mam zamiar kupić jedno, może dwa ziarna auto AK47. Tylko, że jest lipa z miejscem bo nie mam żadnego spota outdoor więc muszę siać indoor. Nie chce wydawać kasy na growboxy i inne bo dopiero w to wszystko wchodzę i jestem trochę zielony w tym temacie a i nie chce tyle pieniędzy w to na start wkładać. Także mam w planach posianie i wyrastanie tego zapewne na balkonie (jest dobrze nasłoneczniony i raczej niewykrywalny). Tylko znowu. Wiem, że może to i trochę marnowanie potencjału rośliny, ale nie chce żeby urósł mi 1-2 metrowy potwór, bo jakąś dyskrecje chce jednak zachować. No więc mam pytanie, jest jakaś opcja żeby taki rozmiar roślinki celowo ogarniczyć, tak np. do połowy metra max? I ile by wtedy z tego suszu było, jeżeli cokolwiek? Licze na odpowiedzi.
Uwaga! Użytkownik fanatykkonopii nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 2535 / 590 / 0
Ja też jestem zupełnie zielony jeśli chodzi o uprawę. Ale wiem, że jest coś takiego jak trening lst, można pospinać roślinę w taki sposób, żeby rosła bardziej na boki. Jeśli dobrze kminie to może się to sprawdzić. Chociaż generalnie myślę, że taki średni ten pomysł z balkonem.
Uwaga! Użytkownik Atro nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 12406 / 2409 / 0
Ukrycie przed oczami to jedno, a ukrycie przed nosami drugie. Czułeś kiedyś, jak wali kwitnący krzak? Oczywiście są wyjątki, ale bardzo nieliczne. To wali bardzo intensywnie w dużym uproszczeniu - czasem czuć z kilkuset metrów.