uprawa w warunkach domowych przy użyciu sztucznego oświetlenia
ODPOWIEDZ
  • 178 / 30 / 0
Cześć, znalazłem się w posiadaniu pestek odmiany auto amnesia haze i auto nothern sky, przymierzam się do uprawy indoor, niemniej jednak jestem w temacie zielony, a nie chce zmarnować nasionek robiąc to kompletnie na pałę.

Mam pomysł na zakup takiego namiociku: https://www.growweed.pl/pl/p/Propagato ... AxEALw_wcB

Czy uda mi się upchnąć tam dwie te roślinki? Nie zależy mi aby wykorzystać ich "wzrostowy" potencjał na maxa.
Czy żarówka dołączona w zestawie da rade? A może to beznadziejny wybór i mogę to przy podobnych kosztach zrobić lepiej?

Pozdrawiam i dzięki z góry za odpowiedzi :) :liść:

EDIT:
Dobra, poczytałem trochę i puknąłem się w głowę. Sklece boxa sam z płyty osb, jakie minimalne wymiary na dwa takie krzaczki? Jak rozplanować wentylacje? No i jaka żarówka do tego boxa będzie mi potrzebna, żeby tego nie puścić z dymem.
Live, laugh, love
  • 47 / 5 / 0
Namiot chujowy do growa. To jest propagator. Pomyśl na logikę. 70cm wysokości przy tym kształcie to trochę mało. Od 70 odejmujemy utratę po bokach, odejmujemy lampę, odejmujemy doniczki i zostaje Nam parę centymetrów na rośliny. Na pierwszy raz trening automatów to odważny ruch. Żarówka jest na wega (jest tam napisane), w dodatku za słaba. Niestety sprzęt kosztuje.

Minimalne wymiary boxa zależne są od obranej technologii. Im więcej tym lepiej. 2 krzaki spokojnie mogą pokryć ponad 2m2, jak również upchnąć się w pc-boxie. Wentylacja: wlot na dole, a wylot na górze po przekątnej (najdalej od siebie). Typ i moc lampy zależą od powierzchni i kubatury boxa.
Uwaga! Użytkownik crazyppl jest zbanowany na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
ODPOWIEDZ
Artykuły
Newsy
Francja: Minister: narkotyki są przyczyną 20 proc. wypadków śmiertelnych na drogach