Kannabinoidy, w których "mostek" jest wiązaniem amidowym, lub estrowym.
ODPOWIEDZ
  • 447 / 45 / 1
nielegalna.... przeciez mozna ja kupic
Rozmyte kolory kończę, sorry...

Spoiler:
  • 1147 / 227 / 7
Nie jest zdelegalizowana ustawą więc posiadać można. Są tylko większe kary za handel, udostępnianie itd. i vendor nie ma szans się wybronić w sądzie że to do czyszczenia kibli ;)

Nie jestem prawnikiem, poprawcie mnie jeśli się mylę.
Życie to trip, więc dbaj o set&setting.
ENTEOGENY PRAWEM, NIE TOWAREM!
Układ nagrody kurwą jest.
  • 109 / 3 / 0
Rozstrzygnie ktoś jednoznacznie kwestię legalności PINACI? :)
"Ćpałeś coś?" - najczęstsze pytanie, jakie słyszę będąc trzeźwym. Kontakt : przypadek2cp(at)protonmail.com
a stamtąd już możemy przejść na jakiś szyfrowany komunikator
(na komunikatorze [h] wiadomości znikają zanim zdążę je odczytać :D)
  • 370 / 13 / 0
Emce pisze:
Już nielegalna

http://dziennikustaw.gov.pl/du/2015/201 ... 201701.pdf]Dzienniku Ustaw RP, 02.12.2015 r.
Art. 44b. 1. Zakazuje się wytwarzania, przywozu i wprowadzania do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) środków zastępczych;
2) nowych substancji psychoaktywnych.
2. Minister właściwy do spraw zdrowia określi, w drodze rozporządzenia, wykaz nowych substancji psychoaktywnych obejmujący te substancje lub ich grupy, uwzględniając wpływ tych substancji na zdrowie lub życie ludzi lub możliwość spowodowania szkód społecznych.
Z tego wynika, że dotyczy tego co napisane, a nie tego, co pierwsze przychodzi do głowy;)
Uwaga! Użytkownik Machine205 nie jest już aktywny na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
  • 336 / 4 / 0
[Przypadek] pisze:
Rozstrzygnie ktoś jednoznacznie kwestię legalności PINACI? :)

post2126170.html#p2126170

Z posta, który zalinkowałem sumie wychodzi, że nielegalna oraz, że znowu chcą ją...zdelegalizować drugi raz? :listen: :cheesy:
Ostatnio zmieniony 21 maja 2016 przez Boloxxx, łącznie zmieniany 1 raz.
  • 447 / 45 / 1