Noopept [Ноопепт; GVS-111 ]

Substancje wykazujące działanie prokognitywne.
Zobacz też: Wikipedia

Moderator: Leki

Posty: 2938 Strona 283 z 294
Rejestracja: 2019
Użytkownik nieaktywny
  • 3 / / 0

jako uzupełnienie poprzedniej wiadomości: zwróciłem się z zapytaniem do znajomego lekarza o informacje dot. w/w specyfiku. Podobno takowy nie istnieje w europejskiej bazie leków. Jedyna informacja w lekarskiej bazie danych mówi o tym, iż w/w specyfik (tj. noopept) zarejestrowany jest jako suplement w USA, brak natomiast jest wszelkich danych dot. długotrwałego przyjmowania tegoż specyfiku oraz ewentualnego sposobu leczenia w przypadku objawów odstawiennych. Stąd też pytanie kieruje do członków forum ;)

-------------------------------------------------------

Moja poprzednia wiadomość została odrzucona przez podanie linka produktu więc postaram się powtórzyć post ;)
Zwracam się z zapytaniem czy któryś z forumowiczy doświadczył efektu "zjazdu" po noopepcie, oraz o ewentualne polecenie walki z takowym zjazdem. Poniżej opis sytuacji:
Od końca grudnia 2018r do dnia 08.02.2019r (ponad miesiąc) zażywałem noopept (specyfik ten polecił mi lekarz psychiatra do nauki jako mocniejszy zamiennik piracetamu) oraz w/w piracetam. Dodatkowo od 05.02.2019 do 08.02.2019, tj. przez 3 dni zażywałem specyfik o nazwie phernibut (jednakże przez stosunkowo krótki czas przyjmowania wykluczam "zjazd" po wspomnianym specyfiku). Problem zaczął się gdy w dniu 09 lutego (jeden dzień po odstawieniu) gdy nie zażyłem codziennej dawki noopeptu. Cały dzień przespałem, w dniu 10 lutego czułem się jak na najgorszym kacu. Mimowolne kurcze rąk i nóg, pociłem się jak po najgorszym wysiłku, uczucie mrowienia na całym ciele, ból głowy jakby mi ktoś kijem zajechał, dodatkowo kurcz karku i uczucie totalnej bezsilności. Rozumiałbym jednodniowy zjazd, jednak stan ten utrzymuje się już trzeci dzień. Doświadczył ktoś kiedyś podobnego efektu? Nie wiem czy poprzedni post został zaakceptowany przez moderatora, ale znajomy lekarz mówił mi, że wspomnianego specyfiku nie ma nawet w europejskiej bazie lekarskiej, istnieje tylko wzmianka, że jest zarejestrowany w USA jako suplement diety jednakże w lekarskiej bazie danych brak jest informacji jak przeprowadzać odtrucie od w/w specyfiku. Nie chciałbym zgłaszać się na SOR z w/w objawami odstawiennymi, żeby nie mieć nasrane w dokumentacji, iż zgłaszałem się z w/w problemami stąd prośba o pomoc do forumowiczy.

Scalono. taurinnn
Rejestracja: 2015
  • 692 / 154 / 0

^up: Tak, spotkałem się z takimi objawami, ale nie po Noopepcie, tylko po fenibucie. U jednej osoby po pojedynczej dawce 1,5 g fenibutu takie objawy utrzymywały się przez cały następny dzień. Po samym Noopepcie nigdy czegoś takiego nie spotkałem, nawet przy dawkach rzędu 50+ mg dziennie.

Część psychiatrów chce legalizacji substancji psychodelicznych

Mitów o substancjach psychodelicznych powstało w Polsce wiele, choć od zarania dziejów są one znane człowiekowi. Psychiatrzy widzą w nich szansę na leczenie depresji, traum, uzależnień.

Marihuana na uczelni

Oakton Community College położony w miejscowości Des Plaines, na przedmieściach Chicago, jest pierwszą uczelnią w Illinios, która oferuje program akademicki ukierunkowany na medyczną marihuanę.
Rejestracja: 2017
  • 4959 / 789 / 2

11 lutego 2019Klosek93 pisze:
Moja poprzednia wiadomość została odrzucona przez podanie linka produktu więc postaram się powtórzyć post ;)
Zwracam się z zapytaniem czy któryś z forumowiczy doświadczył efektu "zjazdu" po noopepcie, oraz o ewentualne polecenie walki z takowym zjazdem. Poniżej opis sytuacji:
Od końca grudnia 2018r do dnia 08.02.2019r (ponad miesiąc) zażywałem noopept (specyfik ten polecił mi lekarz psychiatra do nauki jako mocniejszy zamiennik piracetamu) oraz w/w piracetam. Dodatkowo od 05.02.2019 do 08.02.2019, tj. przez 3 dni zażywałem specyfik o nazwie phernibut (jednakże przez stosunkowo krótki czas przyjmowania wykluczam "zjazd" po wspomnianym specyfiku). Problem zaczął się gdy w dniu 09 lutego (jeden dzień po odstawieniu) gdy nie zażyłem codziennej dawki noopeptu. Cały dzień przespałem, w dniu 10 lutego czułem się jak na najgorszym kacu. Mimowolne kurcze rąk i nóg, pociłem się jak po najgorszym wysiłku, uczucie mrowienia na całym ciele, ból głowy jakby mi ktoś kijem zajechał, dodatkowo kurcz karku i uczucie totalnej bezsilności. Rozumiałbym jednodniowy zjazd, jednak stan ten utrzymuje się już trzeci dzień. Doświadczył ktoś kiedyś podobnego efektu? Nie wiem czy poprzedni post został zaakceptowany przez moderatora, ale znajomy lekarz mówił mi, że wspomnianego specyfiku nie ma nawet w europejskiej bazie lekarskiej, istnieje tylko wzmianka, że jest zarejestrowany w USA jako suplement diety jednakże w lekarskiej bazie danych brak jest informacji jak przeprowadzać odtrucie od w/w specyfiku. Nie chciałbym zgłaszać się na SOR z w/w objawami odstawiennymi, żeby nie mieć nasrane w dokumentacji, iż zgłaszałem się z w/w problemami stąd prośba o pomoc do forumowiczy.
To wina fenibutu.
Mozesz spytac lekarza czy da sie zatruc substancja o dzialaniu podobnym do baklofenu

Chyba juz wiem skad takie problemy prawne w niektorych krajach.
Nie umiesz przyjmowac nootropow zmien grupe substancji na witaminy cy cus bo sobie krzywde zrobisz.
Rejestracja: 2019
Użytkownik nieaktywny
  • 3 / / 0

Dzięki za odpowiedź, fenibut w zamyśle miał pomóc w walce ze stresem przed egzaminami, ale chyba trochę przedobrzyłem na to wychodzi... Chociaż z drugiej strony problemy pojawiły się po pomyślnym zaliczeniu, więc mogę z lekkim dystansem powiedzieć, iż swoją robotę wykonał :P Jeszcze raz dzięki za udzielone odpowiedzi ;)
Rejestracja: 2015
  • 1556 / 43 / 0

Ma sens brać noopept z sunifiramem? Bo trochę jednak odmienne działanie mają, noopept dobry na neuroplastycznosc a po sunifiramie ogolnie fajnie się czuć I tam ze niby wszystko polepsza xD... Czy nie ma sensu marnować dwa razy kasy na prawie to samo?

--------------------------------------------------------

Wiecie wgl co jest śmieszne? Wszyscy tak się tu jarają noopeptem I sunifiramem, a z opinii wynika, że najlepsze nootropy to cdp-cholina I zaraz obok sulbutiamina.

O cdp cholinie I sulbutiaminie nie znalazłe ani jednej złej opinii, na każdego wyraźnie dziala, a co do tych drugich to takie 50/50

Scalono. taurinnn
Rejestracja: 2019
  • 2 / / 0

Czy taki set będzie okej na jakieś 2.5-3 miesiące?

Rano
+ Cytokolina 250mg
+ Noopept 10-12mg
+ Bacopa (50%) 200mg
+ Różaniec górski (7.2%-2.4%) 225mg

Po południu
+ Noopept 10-12mg
+ ADEK + C
Rejestracja: 2008
  • 114 / 9 / 0

05 lutego 2019druhroman pisze:
ktoś ostatnio pisał że po noopepcie jest zmęczony i wcześniej zasypia

a ja mam właśnie na odwrót - noopept od kilku dni 10mg dwa razy dziennie i o północy totalnie nie jestem zmęczony, podczas gdy normalnie bym już przysypiał

miał ktoś tak albo ma pomysł jak zaradzić temu?
Biorąc takim systemem jak Ty, tj. druga dawka około godziny 15, też do późna nie odczuwałem zmęczenia. Mogłem spokojnie siedzieć do północy, czy później i wydajnie pracować. Jeśli jednak chciałem pójść spać wcześniej nie było problemu. Po położeniu się wydawało mi się, że nie mogę się zrelaksować, ale po 5 minutach zasypiałem jak dziecko.
Swoją drogą widzę, że większość też zostaje przy dawce ok. 10mg. Na początku mojej przygody z noopeptem brałem ok. 20mg dwa razy dziennie (do tego oczywiście CDP) i po dwumiesięcznym ciągu miałem okrutne kłopoty z pamięcią krótkotrwałą oraz orientacją w przestrzeni
Rejestracja: 2018
  • 248 / 63 / 0

Związek cieszy się popularnością na forum, ale prawdopodobnie nie jest zbyt bezpieczny.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4837574/
https://pl.wikipedia.org/wiki/Czynnik_i ... sj%C4%85_1
https://www.bscg.org/blogs/noopept-coul ... meldonium/
"Noopept (10 μM) was shown to increase the DNA-binding activity of HIF-1(...)"

"Nadekspresja HIF-1 występuje w wielu odmianach nowotworów. Znaczące powiązania między nadekspresją HIF-1 i śmiertelnością pacjentów wykazano w przypadku nowotworu mózgu, piersi, szyjki macicy, gardła środkowego, jajnika i macicy, jednak dla nowotworu głowy, szyi i niedrobnokomórkowego raka płuc zależność ta jest odwrotna. "

@Hash_Oil
Rejestracja: 2017
  • 20 / 1 / 0

Proste pytanie, czy noopept będzie dobry do kuracji po amfetaminie ? (3msc ciągu, 1msc przerwy, przypal w sylwestra , przerwa do dziś)
Generalnie zamierzam od jutra odstawić papierosy, alkohol i oczywiście nie wspomnę o używkach. Chciałbym czymś wzbogacić regenerację organizmu, jeśli znacie jakieś dobre sposoby poza noopeptem to piszcie, pozdro .
Rejestracja: 2019
  • 2 / / 0

20 lutego 2019Matrixar pisze:
Ma sens brać noopept z sunifiramem? Bo trochę jednak odmienne działanie mają, noopept dobry na neuroplastycznosc a po sunifiramie ogolnie fajnie się czuć I tam ze niby wszystko polepsza xD... Czy nie ma sensu marnować dwa razy kasy na prawie to samo?
Noopept i sunifiram to dość klasyczne połączenie. Ja z efektów nie byłem specjalnie zadowolony i po około 2 miesiącach regularnego zażywania sobie odpuściłem. O wiele lepiej zareagowałem na zwykły piracetam (łączony z choliną) - szczególnie w wyższych dawkach rzędu 5-8 g. Jedyny efekt uboczny jaki zaobserwowałem to silne szumienie w uszach, szczególnie wieczorami.

Problemem z substancjami typu sunifiram jest również to, że trudno je aplikować w równych dawkach, gdyż zażywa się je w bardzo niewielkich ilościach. Łatwo wziąć za mało i łatwo też przedawkować (ból głowy jest wtedy bardzo nieprzyjemny). Noopepet jest w dodatku bardzo niesmaczny, niby jest to banał ale mnie to jakoś ciągle drażniło, szczególnie przy porannym zażywaniu.
Posty: 2938 Strona 283 z 294
Wróć do „Leki nootropowe”
Na czacie siedzi 130 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Guinea pig i 1 gość