Lampa ledowa

Moderator: Konopia

Posty: 35 Strona 3 z 4
Rejestracja: 2010
  • 759 / 42 / 0

TiJaz dzięki za potwierdzenie :) wow ale ta technika poszła do przodu.
Rejestracja: 2017
Użytkownik nieaktywny
  • 16 / / 0

Co myslicie o ledach z aliexpres ?

BestVA DOPROWADZIŁY rosną światła 300/600/800/1000/1200/1500/1800/2000 W pełne Spektrum dla Cieplarnianych Kryty rosną namiot rośliny rosną światła led
http://s.aliexpress.com/emENrqEB
(from AliExpress Android)

A jednak wolno palić marihuanę?

O jednolitości orzecznictwa, zapomnianej wyjaśnionej już rozbieżności i o tym, jak nie pisać kasacji…

Ketamina powraca

Chyba żaden dysocjant psychodeliczny nie robi tak zawrotnej wtórnej kariery jak ketamina. Prawdopodobnie też farmaceuci kojarzą tą substancję jako specyficzny lek znieczulający do znieczuleń złożonych wraz z benzodiazepinami, barbituranami i neuroleptykami. Jednak drugie życie zawdzięcza odkrywaniu coraz to nowych zastosowań jej pierwotnego mechanizmu.
Rejestracja: 2017
  • 863 / 118 / 5

Model Number: 300W/600w/800w/1000W/1200W
Actual Power: 90W/120W/150W/190W/235W/260W/325W/380W

:nuts:

O tym kiedyś pisałem. Trzeba dokładnie zeskanować opis produktu.
Ale ogólnie sprzęt godny polecenia.

90W = 180W ( przeliczając LED \ HPS ) ale nie 300W , bo jeżeli 90W ma zastąpić 300W ( bo chyba sprzedający to miał na myśli ) to jest w błędzie , lub wprowadza innych w bląd.

Czipy Epiled - czyli Epistar , nie jest źle. Ja bym brał.
Rejestracja: 2017
Użytkownik nieaktywny
  • 135 / 14 / 0

przez ostatnie kilka lat coś sie zmieniło?

3 lata temu LEDy:

1. grzały sie jak skurwysyn
2. wcale nie byly tak bardzo energooszczedne, przeliczniki wychodziy z lumenami dużo słabiej niż podawali producenci
3. były kurewsko drogie

:wall:
Rejestracja: 2017
  • 863 / 118 / 5

09 listopada 2017Mendeleev pisze:
1. Grzeją się, ale od "tyłu" - stosujesz radiator + ew. aktywne chłodzenie i jest ok.
2. 100W z COBa - to ok. 250W HPS - 150W jesteś do przodu. Citizeny się naprawdę dobrze sprawdzają , Epiledy tak samo ( Epistar )
3. 20zł za szt 100W COBa .. to dużo ;) Taki CLK046 czy 048 ( Citizen )

Sprawdzają się , ale jeszcze lepiej - w kombinacji z HPSem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Rejestracja: 2017
Użytkownik nieaktywny
  • 135 / 14 / 0

czyli w ogole zmieniła sie technologia, to dobrze
ale chyba z ceną coś źle napisales?
20zł za odpowiednik 250W hps?
Rejestracja: 2017
  • 863 / 118 / 5

CITIZEN CLU046-1212C1-353H6G3

dokładnie 42zł za moduł 100W.
Epistary chyba już za 20zł kupisz, to są te na których jadę aktualnie.
Drogie są zasilacze \ drivery.

Tak , przelicznik masz mniej więcej taki : 1W z PowerLED czy COB to 3W z HPS.
Diody Cree - są topowe, tylko tam już ceny lecą za moduł 100-200zł
Rejestracja: 2010
  • 759 / 42 / 0

[mention]TiJaz[/mention] podeslalem Ci maila z jednym pytaniem moze bedziesz mogl pomoc ;)
Rejestracja: 2017
  • 863 / 118 / 5

[mention]grv2[/mention]

Zerknę. Chwilowo jestem "anavalible" ,
Ale jeśli będę mógł w stanie pomóc - z chęcią.

Z fartem
TiJaz
Rejestracja: 2010
  • 759 / 42 / 0

super, temat bez spiny wiec jak bedziesz miec moment.

z fartem :)
Posty: 35 Strona 3 z 4
Wróć do „Oświetlenie”
Na czacie siedzi 591 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości