uprawa w warunkach domowych przy użyciu sztucznego oświetlenia
ODPOWIEDZ
  • 178 / 30 / 0
Cześć, znalazłem się w posiadaniu pestek odmiany auto amnesia haze i auto nothern sky, przymierzam się do uprawy indoor, niemniej jednak jestem w temacie zielony, a nie chce zmarnować nasionek robiąc to kompletnie na pałę.

Mam pomysł na zakup takiego namiociku: https://www.growweed.pl/pl/p/Propagato ... AxEALw_wcB

Czy uda mi się upchnąć tam dwie te roślinki? Nie zależy mi aby wykorzystać ich "wzrostowy" potencjał na maxa.
Czy żarówka dołączona w zestawie da rade? A może to beznadziejny wybór i mogę to przy podobnych kosztach zrobić lepiej?

Pozdrawiam i dzięki z góry za odpowiedzi :) :liść:

EDIT:
Dobra, poczytałem trochę i puknąłem się w głowę. Sklece boxa sam z płyty osb, jakie minimalne wymiary na dwa takie krzaczki? Jak rozplanować wentylacje? No i jaka żarówka do tego boxa będzie mi potrzebna, żeby tego nie puścić z dymem.
Live, laugh, love
  • 47 / 5 / 0
Namiot chujowy do growa. To jest propagator. Pomyśl na logikę. 70cm wysokości przy tym kształcie to trochę mało. Od 70 odejmujemy utratę po bokach, odejmujemy lampę, odejmujemy doniczki i zostaje Nam parę centymetrów na rośliny. Na pierwszy raz trening automatów to odważny ruch. Żarówka jest na wega (jest tam napisane), w dodatku za słaba. Niestety sprzęt kosztuje.

Minimalne wymiary boxa zależne są od obranej technologii. Im więcej tym lepiej. 2 krzaki spokojnie mogą pokryć ponad 2m2, jak również upchnąć się w pc-boxie. Wentylacja: wlot na dole, a wylot na górze po przekątnej (najdalej od siebie). Typ i moc lampy zależą od powierzchni i kubatury boxa.
Uwaga! Użytkownik crazyppl jest zbanowany na hyperrealu. Nie odpowie na próbę kontaktu, ani nie przeczyta odpowiedzi na post.
ODPOWIEDZ
Artykuły
Andrzej Urbanowicz, dla dobra sztuki, zgodził się być królikiem do testowania LSD

Newsy
Pierwszy legalny klub marihuany w Niemczech rozdaje własnoręcznie wyhodowany susz