Jak na zawsze skończyć ze ścierwem?

Benzedryna, psychedryna, α-metylofenyloetyloamina
Więcej informacji: Amfetamina w Narkopedii [H]yperreala

Moderator: Stymulanty

Posty: 23 Strona 1 z 3
Rejestracja: 2017
  • 249 / 3 / 0


Siema, raz na pare dni pociagam grama, nie uważam zebym byl jakos mocno uzalezniony, lecz zauwazam juz negatywne skutki tego gówna. Ja nawet tego nie lubie zbytnio, ale raz na pare dni mam mega ochotę no i lipa.
Mozna sie od tego calkowicie uwolnic? Czytam dużo artykolow albo fora o tym jak to szkodzi i ryje, ale gdy nachodzi
ochota to mam klapki na oczach. Zaluje ze kiedykolwiek zaczynalem, tym bardziej ze zawsze wale taką typową sciere z ulicy, ktora jest mieszana z chuj wie czym
Mam tez nerwice ktora lecze ssri i neuroleptykami juz od dawna
Rejestracja: 2008
  • 396 / 27 / 0


:cool: Można, ja fuki nie biorę od 8lat, ale zastąpilem innym substytutem. Z fartem i do przodu.

Gdzie jesteśmy po dziesięciu latach wojowania z narkotykami?

ONZ powoli orientuje się, że „świat wolny od narkotyków” nie istnieje. Chciałoby się to skomentować słowami: dlaczego tak późno? Ale to w zasadzie wiemy.

Dowodził kontrwywiadem, porzucił Maduro, miał przemycić tony kokainy. Były generał zatrzymany

Były wenezuelski generał Hugo Carvajal został zatrzymany w piątek w Madrycie. W czasach rządów zmarłego prezydenta Wenezueli Hugo Chaveza pełnił on funkcję dyrektora kontrwywiadu wojskowego.
Rejestracja: 2014
  • 1507 / 209 / 0


Czym, klefedronem medycznym? MPH? Sele + PEA?

Też mi "skończyłem".

Jupijej, na zawsze skończyłem z wódą. Teraz nakurwiam giebelka i valium. :-D

No dobra, w zdaniu było "ale" więc czepiam się trochę... Z fartem. %-D
Rejestracja: 2018
  • 148 / 10 / 0


Idź do psychiatry i powiedz mu o problemie. Przepisze ci leki, które pomogą w rzuceniu. Bez leków raczej tego nie widzę.
Rejestracja: 2017
  • 32 / 3 / 0


Jak dostaniesz ostrej psychozy to odechce ci sie brac
Rejestracja: 2017
  • 249 / 3 / 0


25 września 2018mariusz9984 pisze:
Idź do psychiatry i powiedz mu o problemie. Przepisze ci leki, które pomogą w rzuceniu. Bez leków raczej tego nie widzę.
Mowilem psychiatrze o tym ale leki mam nadal te same jak zanim mu o moim problemie powiedzialem. zaproponowal mi zamkniecie w ośrodku, no juz wole walczyć z myslami niz ośrodek jednak, chociaż mogloby to byc mądre doswiadczenie
Rejestracja: 2018
  • 148 / 10 / 0


Wybierz się do innego psychiatry. Nic mu nie mów że do kogoś chodzisz. Zobaczysz jaką on postawi diagnozę.
Rejestracja: 2014
  • 2693 / 200 / 0


Nie ma leku na uzależnienie więc nie pierdol Mariusz bo to nie leki a osoba która cpa w 90% odpowiada za to czy weźmie czy nie.
Rejestracja: 2018
Użytkownik nieaktywny
  • 60 / 3 / 0


Narkomania mija raz na zawsze z własną śmiercią. Innej metody nie znam.
Ale słyszałem że gdzieś tam gadają niektórzy specjaliści, że można jeszcze nad sobą ciężko popracować i podobno przynosi to wymierne efekty!
Powodzenia!
Rejestracja: 2018
  • 37 / 6 / 0


znajdz sobie dużo zajęć na najbliższy czas i najlepiej wyjedź na pare dni w miejsce gdzie nie będziesz mógł dostać prąda.
Posty: 23 Strona 1 z 3
Wróć do „Amfetamina”
Na czacie siedzi 73 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości