Substancje stanowiące pochodne kwasu γ-aminomasłowego (w tym gabapentynoidy) – m.in. baklofen i pregabalina.
ODPOWIEDZ
  • 135 / 21 / 0
Hej , polecicie coś ?
Nie zamulacz
No bo co? No bo mogę
  • 1223 / 486 / 0
@Ola76 Nie wiem czy jakiś antydepresant będzie akurat dobry na schodzenie z benzo, celował bym raczej w "gabaergiki" pregabalina, baklofen, zwłaszcza ten drugi stosowałem z powodzeniem, ale jeśli już koniecznie musi być antydep to pasuje mi tu chyba najbardziej mianseryna.
  • 135 / 21 / 0
01 czerwca 2021igla83 pisze:
@Ola76 Nie wiem czy jakiś antydepresant będzie akurat dobry na schodzenie z benzo, celował bym raczej w "gabaergiki" pregabalina, baklofen, zwłaszcza ten drugi stosowałem z powodzeniem, ale jeśli już koniecznie musi być antydep to pasuje mi tu chyba najbardziej mianseryna.
Właśnie nie znam się na tym , ale lekarz przepisywał mi parogen i wenfle ostatnio i Wenlafaksyna i to straszne zamulacze , plus skutki uboczne ale to wiadomo . Jak poprosiłam o coś na pobudzanie zeby nie mulić wakacji w łóżku to stwierdził ze to nasili leki :cojest:
No bo co? No bo mogę
  • 1223 / 486 / 0
@Ola76 pregabalina i baklofen w rozsądnych dawkach aktywizują i pobudzają właśnie, nie zamulają no i co ważne mają działanie przeciw lękowe, ale posiadają też potencjał uzależniający więc trzeba ostrożnie, ale nie słyszałem ażeby komukolwiek nasilały lęki, pregabalina jest oficjalnie zarejestrowana do leczenia lęku uogólnionego.
  • 135 / 21 / 0
No lecę dziś
Do kolejnego magika zobaczymy co wymysli
No bo co? No bo mogę
  • 135 / 21 / 0
Dostałam receptę na/sertralina co myślicie
No bo co? No bo mogę
  • 1223 / 486 / 0
@Ola76 Mi osobiście ten lek pomógł, u użytkowników zdecydowanie przeważają dobre opinie, no i to co dla ciebie ważne było, profil działania aktywizujący, jednym z jej najgorszych uboków jest często wymieniana bezsenność, ale nie wkręcaj sobie niczego za wczasu, bądz dobrej myśli, zaczynaj kurację i powodzenia.
  • 1345 / 146 / 8