Buprenorfina - pocenie się

Syntetyczny opioid, będący jednocześnie agonistą oraz antagonistą receptorów opioidowych.
Więcej informacji: Buprenorfina w Narkopedii [H]yperreala

Moderator: Opioidy

Posty: 5 Strona 1 z 1
Rejestracja: 2009
  • 122 / 4 / 0

Jestem od pewnego czasu na buprze, mam dość dokuczliwy skutek uboczny w postaci silnego pocenia się. Jakie leki polecacie na tę przypadłość? Czytałem gdzieś kiedyś, że ludziom na metadonie zapisywali jakiś antycholinergik ale nie pamiętam nazwy, ktoś coś wie?
Rejestracja: 2019
Użytkownik zbanowany
  • 202 / 11 / 0

Ile jesteś i na jakiej dawce?
Z czasem organizm się przyzwyczaja i pocenie mija, z moich doświadczeń mogę to powiedzieć.

Handlarze narkotyków wyjaśniają, dlaczego koronawirus psuje im biznes

Chemikalia używane do produkcji metamfetaminy i fentanylu pochodzą głównie z Chin, a kartele w Meksyku zaczynają poważnie odczuwać ich brak...

Narkotyki ukryto w szczotce do włosów. Miały trafić do więzienia (video)

Funkcjonariuszka aresztu śledczego na Grochowie udaremniła próbę dostarczenia na teren jednostki narkotyków; ponad 4 g mefedronu były ukryte w szczotce do włosów – przekazała w sobotę rzeczniczka dyrektora Aresztu Śledczego w Warszawie-Grochowie kpt. Renata Izdebska.
Rejestracja: 2016
  • 561 / 68 / 0

Na programie metadonowym do którego uczęszczam w zasadzie pocenie jest normą ,byłem kiedyś na buprze i na małych ilościach 3x0.4 dziennie nie powodowało pocenia,przy wiekszych dawkach już tak. Jeśli pocisz się w nocy to najlepszym wyjściem jest zakładanie koszulek termo,w ciągu dnia zresztą też szczególnie latem. Słyszałem też że leki antyhistaminowe pomagają i jedz mniej soli. Ogólnie wszystkie opio zaburzają termoregulację organizmu ,taki to ich urok ,tak jak i spadek libido.
Rejestracja: 2018
  • 2432 / 527 / 155

Osobiście w ciągach/substytucjach krótkoterminowych na bupze też zauważyłam wzmożoną potliwość, jednak nie ten rodzaj zlewnych potów, co na skręcie - bardziej uczycie gorąca i pocenie, jak w gorącym swetrze przy kaloryferze. Mi akurat wcale to nie przeszkadzało, przechodziło też bardzo szybko, po pierwszych 2-3 dniach. A z zapachem nie było w ogóle problemy, bo ten pot to była właściwie sama woda. Zwykły antyperspirant wystarczał i nie było czuć kompletnie NIC. IMHO w ogóle nie warto się tym ubokiem przejmować.
Rejestracja: 2019
  • 303 / 69 / 0

Też zauważyłam wzmożone pocenie się, ale kompletnie nie przypisywalam tego buprze, bo ani to uciążliwe nie było, ani zbyt nasilone. Uczucie gorąca owszem, ale to minęlo po jakimś miesiącu od rozpoczęcia substytucji. Gdyby nie ten post to nawet nie wiedziałabym, ze to od bupry
Posty: 5 Strona 1 z 1
Wróć do „Buprenorfina”
Na czacie siedzi 1062 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość