Pochodne katynonu, zawierające w strukturze atom z grupy fluorowców, nie pasujące do powyższych kategorii.
ODPOWIEDZ
  • 1521 / 72 / 0
arturc1 pisze:
Jakbym miał więcej to bym się masakrycznie z tym rozećpał %-D
O to nie bój, wyjebie Cię z serotoniny i nie będzie klepać ;-)
tekst powyżej =/= prawda
  • 90 / 2 / 0
Piękna faza, nawet nie piłem alkoholu, tylko 2 piwka. Bardzo dobry keton. Polecam, nie mam doświadczenia w temacie, ale na pewno bede wracal do tego:)
  • 174 / / 0
jak wypada porównanie brefedron - 3mmc?
co wg Was lepsze?
i czy w ogóle środki są do siebie podobne?
  • 95 / / 0
Bref jest nieco bardziej leniwy. Nadaje się bardziej do posiedzenia na miękkiej kanapie i toczenia ciekawych konwersacji ze znajomymi.
Natomiast 3mmc powoduje lekkiego spida, nikłą lub prawie żadną euforie. Nawet rozmawiać mi się po tym nie chciało. Po ostatnich próbach z 3mmc, wybrałbym 4bmc.
  • 50 / / 0
A mnie dalej zastanawia czy przy tym i innych ketonach można brać olanzapine :-p

07 maja 2013, 19:08 / scalono - surv

Kurwa teraz męczy mnie apatia w chuj,zupełny brak motywacji i sił,myślę teraz tylko o kolejnej kresce żeby poczuć się lepiej.Zastanawia mnie czy brefedron miał coś z tym wspólnego i czy to wina jego neurotoksyczności czy po prostu mojego stanu zdrowia.Też mieliście coś takiego po brefie ?
Wszystkie moje posty to bajanie.W rzeczywistości nie mam nic wspólnego z żadnymi narkotykami i jestem praworządnym obywatelem
  • 2714 / 512 / 0
Owockii pisze:
Kurwa teraz męczy mnie apatia w chuj,zupełny brak motywacji i sił,myślę teraz tylko o kolejnej kresce żeby poczuć się lepiej.Zastanawia mnie czy brefedron miał coś z tym wspólnego i czy to wina jego neurotoksyczności czy po prostu mojego stanu zdrowia.Też mieliście coś takiego po brefie ?
Nigdy czegoś takiego nie doświadczyłem.

[wyciąłem akapit, bo już zbędny. dzięki! :) - surv]
Odpowiadając mi na łamach forum użyj proszę funkcji mention.