Jedna trzecia Amerykanów za legalizacją marihuany

34% za legalizacją

Anonim

Kategorie

Odsłony

3680

Jedna trzecia Amerykanów jest za legalizacją marihuany - wynika z opublikowanego w piątek sondażu przeprowadzonego przez instytut Gallupa dla telewizji CNN i dziennika USA Today.

Spośród respondentów 34% opowiedziało się za legalizacją "trawki", 62% było przeciw. Jest to rekordowy wynik od 1969 roku. Wówczas 12% badanych wypowiedziało się za legalizacją marihuany; w 1977 roku za było już 28%. Od 1979 do 1995 roku wskaźnik ten wahał się w granicach 25%, a w 2000 roku wzrósł do 31%.

Sondaż przeprowadzono w dniach 3-5 sierpnia na reprezentatywnej grupie 1017 dorosłych Amerykanów.

Oceń treść:

0
Brak głosów

Komentarze

zip sqad (niezweryfikowany)
Palcie wiecej my palimy i jest cool <br>ostatnio miałem akcje o kurwaaa Zdzichu
co (niezweryfikowany)
Kieruje do was słowa gorącej prośby <br> <br>napiszcie coś o &quot;rauvolfia serpentina &quot; -Rauwolfia żmijowa . <br> <br>Ghandi zażywał :) <br> <br>zawiera alkloid : rezerpine , obecnie używany w leczeniu , nerwic , psychoz itd. <br> <br>podobno jazda jest bardzo ok.
maceparydel (niezweryfikowany)
Kieruje do was słowa gorącej prośby <br> <br>napiszcie coś o &quot;rauvolfia serpentina &quot; -Rauwolfia żmijowa . <br> <br>Ghandi zażywał :) <br> <br>zawiera alkloid : rezerpine , obecnie używany w leczeniu , nerwic , psychoz itd. <br> <br>podobno jazda jest bardzo ok.
co (niezweryfikowany)
Kieruje do was słowa gorącej prośby <br> <br>napiszcie coś o &quot;rauvolfia serpentina &quot; -Rauwolfia żmijowa . <br> <br>Ghandi zażywał :) <br> <br>zawiera alkloid : rezerpine , obecnie używany w leczeniu , nerwic , psychoz itd. <br> <br>podobno jazda jest bardzo ok.
kotek (niezweryfikowany)
Kieruje do was słowa gorącej prośby <br> <br>napiszcie coś o &quot;rauvolfia serpentina &quot; -Rauwolfia żmijowa . <br> <br>Ghandi zażywał :) <br> <br>zawiera alkloid : rezerpine , obecnie używany w leczeniu , nerwic , psychoz itd. <br> <br>podobno jazda jest bardzo ok.
fetniak (niezweryfikowany)
strona jest calkiem oki ALE MOGLABY ZAwierac wiecej informacji na temat srodkow pobudzjacych i sterydow dostepnych na legalu w aptekach
roksana fazowiczka (niezweryfikowany)
siema zipy ja tesz pale o kórwa i banie po grzybach lubie.
to ja o kórwa b... (niezweryfikowany)
grzyby lubię fajna faza chociarz czasem się włączają shizy . ichuj nie wiem co z tym nosem pozdrawiam z niby landi goood bye
venom (niezweryfikowany)
strona jest zrobinoa bardzo profesjonalnie informacje w nie zawarte są czytelne i zgodne z prawdą toksykologiczną i pod względem botanicznym ale szkoda że nie ma jak można wyodrębniać alkaloidy zwarte w zykłej kawie czu tytoniu.
Yayorka (niezweryfikowany)
masakra w zycu nie slyszalem lepszego rapu
aneta (niezweryfikowany)
normalnie jak zrobić coś legalnie i samemu
Wyjebany w kosm... (niezweryfikowany)
"Co wy tam kurwa palicie po nocach?"We łbach wam sie popierdoliło.
bip (niezweryfikowany)
normalnie jak zrobić coś legalnie i samemu
CHEEROCKE (niezweryfikowany)
Dlaczego nie ma nic o ciemiężycy? <br>Rosline te znaja nawet najstarsi górale. <br>HEJ!
dupek (niezweryfikowany)
nic nie ma na waszej stronie
kosior (niezweryfikowany)
huj wam w dupy słabiaki kurwa nic niema na tej stroni nic i nic
tadzik (niezweryfikowany)
huj wam w dupe pierdolone skórwysyny. <br>
adi (niezweryfikowany)
huj wam w dupe pierdolone skórwysyny. <br>
adi (niezweryfikowany)
huj wam w dupe pierdolone skórwysyny. <br>
hudy (niezweryfikowany)
w razie pożaru przeczytaj ten tekst w rzie pożaru idioto huj wam w dupe pierdolone świnie
adi (niezweryfikowany)
huj wam w dupe pierdolone skórwysyny. <br>
JSDJJ (niezweryfikowany)
huj wam w dupe pierdolone skórwysyny. <br>
Bula (niezweryfikowany)
masakra w zycu nie slyszalem lepszego rapu
mama (niezweryfikowany)
masakra w zycu nie slyszalem lepszego rapu
ZAJEBANKO (niezweryfikowany)
ALE WAM SIĘ KRULIKI WE ŁBIE PIERDOLĄ MACIE POŻĄDNIE NAJEBANE WE ŁBIE
maly (niezweryfikowany)
pierdolce co robicie @@:[ <br> <br> <br>
kutasio (niezweryfikowany)
pierdolicie własną matke huje zajebane huj wam w dype.ty synu babki <br>
opierdalacz (niezweryfikowany)
kórwa odpierdpliło mi ręke wczoraj jak jechałem na motorze skórwysyny z was są co ty z babką robisz edzie ty zespołu dałna słuchasz <br>
babcia syna (niezweryfikowany)
kórwa syn mi z domu spierdolił przed obiadem i nie ma kto koty zapinać <br>
pokórwisyn (niezweryfikowany)
słuchajcie kurwa <br>mam równo przepierolone przez jednego ufolódka, bolka cieńkiego, pokórwa dinozaurów.pomuż mi bo jakiś pokórw mnie zapina, i wydziera mi zęby
kater (niezweryfikowany)
w razie pożaru przeczytaj ten tekst w rzie pożaru idioto huj wam w dupe pierdolone świnie
pierdoła (niezweryfikowany)
w razie pożaru przeczytaj ten tekst w rzie pożaru idioto huj wam w dupe pierdolone świnie
syn najducha (niezweryfikowany)
jestem hujem z najducha zajebanego. śpie z moją babką. <br>a kwiatkowi odpierdoliło byta
Ropson (niezweryfikowany)
Hmmmmmm, nie za ciekawie tutaj :/ , a co poniektórzy, to mogliby do poduszki słownik ortograficzny poczytać :D
sdf (niezweryfikowany)
co to wogule za strona. same jelopy tutaj
chój w dupie i huj (niezweryfikowany)
popierdolić was musiało skoro pisać się zachciało <br>ja tak samo pojebany jąłem pisać najebany <br>i w dodatku wierszem jebie <br>ja pierdolę! kogo? ciebie? <br>chój wam w dupę (jak pedziałem) <br>nie mówiłem? Ale chciałem! <br>dosyć, wstyd, odpadać pora... <br>idę poznać Divinora... <br>jeszcze tego tylko nie znam. <br>czy się lękać? Później zeznam. <br>co? ja kurwa? nigdy w życiu! <br>nie ma rymu. może yciu??? <br>
Diego (niezweryfikowany)
Pojebane debile i cwele ruchane w dupe
Zajawki z NeuroGroove
  • 4-HO-MET
  • Grzyby halucynogenne
  • Marihuana
  • Metoksetamina
  • Miks

podekscytowanie nadchodzącym doświadczeniem, ogólna wesołość. Remontowany dom na skraju lasu ok. 1km od najblizszej małej wioski dostarcza swoją porcje klimatu.

Początek imprezy ok. 20:00. Wcześniej w drodze jeden browar potem zjadam pyszną pizzę z ok. 50 dorodnymi grzybkami z zeszłorocznych zbiorów. Spodziewałem się ze będą długo wchodzić razem z ta pizzą ale ponieważ poprzedni posiłek był to obiad ok. 13:30 to jednak wchodzą dużo szybciej bo pierwsze efekty czuje po ok. 15min! Pizzę popijam kolejnym browarem i w trakcie wypijam tez 20ml nalewki dziurawcowej zmieszane z 15ml nalewki anyżowo piołunowej.

  • 1P-LSD
  • Tripraport

Nie oczekiwałem, że zadziała co było zgubne ale o tym niżej. Ludzie w pewnym momencie po prostu popchneli mnie w złe myślenie.

Zacznę o tego co było w tym przypadku zlekceważeniem, mianowicie blottery wróciły do mnie po 3 miesiącach. Dałem je znajomemu ale nie miał okazji ani chęci na tripa więc zwrócił mi je z myślą "żeby się nie zmarnowały". Niestety wcześniej przeczytałem na jednym z podobnych forum, że listki po trzech miesiącach tracą wartość a te które miałem były w " Moim" posiadaniu ponad 4 miechy (z leżakowaniem u koleżki licząc). Z tą myślą bez zastanawienia załadowałem 1 listek...  

  • Powój hawajski

Chociaż minęło już sporo czasu od tamtej jazdy pamiętam ją w miarę

dokładnie (tzn. te momenty, które pamiętam : )) Zacznę od tego, że

nasiona kupiłem w Budynku AR w Krakowie (ktoś dał ten namiar w

komentarzach do opisu powoju). Zowią się Heavenly Blue i jest ich 3 g

w opakowaniu (90-100 szt.), cena 2,20. Wysypałem zawartość trzech

paczek do młynka do kawy. Niestety młynek okazał się za cienki, a

nasiona za twarde, więc zalałem je wrzątkiem (nie w młynku of

  • Kodeina
  • Pierwszy raz

Popołudniowy, czwartkowy chillout. Jutro tylko dwie informatyki w szkole więc postanowiłem zaszaleć. Miejsce: Miasto (apteka), mieszkanie przyjaciela 'H', mój pokój.

Tak więc szperając od paru dni na neuro o kodeinie postanowiłem w końcu się przełamać i zajrzeć do "aptekowej oferty".
18:30 wkraczam do apteki, rzucam krótkie acz stanowcze "Poproszę Antidol 15, 2 paczki". Kobieta nic nie mówiąc położyła na ladę dwie zgrabne paczuszki szczęścia. Zapłaciłem 14zł, włożyłem paczki do prawej kieszeni dresu oraz opuściłem to kliniczne miejsce.