Dodatkowe skurcze serca a feta

Moderator: Zdrowie

Posty: 12 Strona 1 z 2
Rejestracja: 2020
  • 2 / / 0

Siemanko wszystkim.

Od dwóch lat mam dodatkowe skurcze komorowe serca. Zazwyczaj pojawiają, gdy jestem bardzo niewyspany albo gdy jestem na kacu, czyli wtedy gdy czuję, że organizm jest zmęczony. Również po zapaleniu fajka się pojawiały, lecz już nie palę i skurcze pojawiają się o wiele rzadziej. Byłem u kardiologia. Zrobił echo serca, ekg i miałem holtera na 3 doby. Lekarz powiedział, że z sercem wszystko w porządku i w żaden sposób te skurcze nie wpływają na moją wydolność i zdrowie, lecz tu właśnie pojawia się moje pytanie.

Z jakieś dwa lata temu pierwszy i jedyny raz wziąłem amfetaminę. Wciągnąłem jedną cienką kreskę o długości z chyba 7cm, już w sumie nie pamiętam. Po prostu wg mnie to była normalna dawka. Działanie było normalne, nie byłem nadmiernie pobudzony. Obyło się bez zjazdu.

Mam wrażenie, że skurcze zaczęły się właśnie pojawiać w okresie po zażyciu fety, choć nie jestem w 100% pewien.

Czy jest to możliwe, że jedna kreska mogła tak zaszkodzić mojemu sercu, że teraz pojawiają się te skurcze? Wiecie może, które używki najmniej wpływają na serce? Czy np. LSD będzie raczej bezpieczne a fetę już powinienem odpuścić?
Rejestracja: 2019
  • 306 / 27 / 0

Wlasnie LSD dziala mocno na serce. Odstaw wszystko zapal se ziolo i mozesz ew. kardiologa poprosic o tabletki Concor Cor 2,5mg 1 dziennie i wszystko powinno Ci sie ustabilizowac.

Terapia z użyciem MDMA pozwala przepracować traumy?

"Jakbyś patrzył na przeszłość przez aparat fotograficzny z obiektywem szerokokątnym”.

Naukowcy: alkohol w małych dawkach poprawia pracę mózgu na starość

Przybywa dowodów na związek między regularnym, acz umiarkowanym piciem alkoholu a lepszymi funkcjami kognitywnymi osób w średnim wieku i starszych.
Rejestracja: 2015
  • 960 / 95 / 0

ja mialem mocne skurcze jak dużo cpalem fety i mefedronu i do tego alko i zolo palilem , wtedy sie oberwalo sercu ale dzisiaj odpukac nie cpam juz praktycznie i skurcze odeszly , u ciebie może być podobnie , moga same minąć
Rejestracja: 2007
  • 659 / 113 / 0

Czy jesteś pewny, że chodzi o dodatkowe pobudzenia komorowe, a nie o nadkomorowe?
Rejestracja: 2020
Użytkownik nieaktywny
  • 551 / 85 / 7

LSD, jak i wiekszosc sajko, to wazokonstryktory. Nie polecam.
Z takimi problemami to ciezko cokolwiek polecic, odpocznij troche od wszystkiego.
Rejestracja: 2018
Użytkownik nieaktywny
  • 181 / 38 / 0

LSD to żaden wazokonstryktor. Pod względem fizycznym to chyba najlżejszy psychodelik ze wszystkich.

Oczywiście na stan fizyczny wpływa wyjątkowo mocno to co jest w głowie więc jeśli ktoś będzie miał niefajnie albo bardzo euforycznie to pewnie odbije się to na ciele.
Rejestracja: 2016
  • 436 / 90 / 0

04 lipca 2020NicNieBralem2000 pisze:
Odstaw wszystko zapal se ziolo
Ummm...
marihuana podnosi tętno i ciśnienie.
Rejestracja: 2020
Użytkownik nieaktywny
  • 551 / 85 / 7

05 lipca 2020aziriah pisze:
LSD to żaden wazokonstryktor.
Chyba kazdy psychodelik jest wazokonstryktorem.
https://psychonautwiki.org/wiki/Vasoconstriction

"There have been previous reports relating the onset of a focal neurological deficit to lysergic acid diethylamide (LSD), an amine derivative of the ergot alkaloids, which are known to be potent vasoconstricting agents"
https://www.ahajournals.org/doi/pdf/10. ... TR.5.2.213

Przewaznie mozna to skutecznie zniwelowac, lub znacznie zmniejszyc, co nie zmienia faktu.
Rejestracja: 2018
Użytkownik nieaktywny
  • 181 / 38 / 0

Ja i znajomi nie zauważyliśmy tego. W przeciwieństwie do fenyloetyloamin i niektórych tryptamin LSD było fizycznie przyjemnie i nie powodowało nieprzyjemnych efektów ubocznych
Rejestracja: 2020
  • 2 / / 0

04 lipca 2020dajmon pisze:
Czy jesteś pewny, że chodzi o dodatkowe pobudzenia komorowe, a nie o nadkomorowe?
Tak, jestem pewien w 100%.
04 lipca 2020NicNieBralem2000 pisze:
Wlasnie LSD dziala mocno na serce. Odstaw wszystko zapal se ziolo i mozesz ew. kardiologa poprosic o tabletki Concor Cor 2,5mg 1 dziennie i wszystko powinno Ci sie ustabilizowac.
Właśnie dostałem takie tabletki, ale muszę jeszcze raz się skonsultować z lekarzem, bo tętno w nocy spada mi do 37bpm i przez to trochę się obawiam, że coś może być nie tak, skoro ten lek jeszcze bardziej spowalnia akcję serca.
Posty: 12 Strona 1 z 2
Wróć do „Opisz swój przypadek”
Na czacie siedzi 1332 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Baidu [Spider] i 2 gości