Problemy z mówieniem po stymulantach

...czyli jak podejść do odstawienia i możliwie zminimalizować jego konsekwencje

Moderator: Wszyscy moderatorzy

Posty: 16 Strona 2 z 2
Rejestracja: 2017
  • 1217 / 296 / 0

ja jak za duzo wzielam to mialam szczekoscisk i tez problemy, zeby cos normalnie powiedziec. nie widze problemu. normalna sprawa przy stymulantach. cala reszta to pewnie wkretka.
Rejestracja: 2013
  • 649 / 159 / 0

12 lutego 2020guadelupe pisze:
No i do tego na stimie mam zerową koordynacje ruchową, totalnie zesztywniałe ciało i ruchy jak jakaś drewniana lalka. Na trzeźwo bądż przy podkladzie z benzo jest normalnie. Testowane stimy ze dwa razy na podkladzie z klona i było ok, no ale jednak pizganie benzo żeby miec normalny głos i nie być zesztywnialym po stymulantach to chujowe rozwiązanie
Taki charakterystyczne obniżony głos u mnie zawsze występuje po rzeczach podnoszących histaminę. Najbardziej po kodzie, z czasem to się rozwija po stimach (one też podnoszą histaminę, ale słabiej niż większość opio).

Problemy z równowagą i problemy z mówieniem, telepanie łap najprawdopodobniej wynikają ze zbyt dużej stymulacji receptora H3 i/lub rozjebanego mikrokrążenia albo krążenia w uchu środkowym. Zobacz sobie co we wskazaniu ma betahistyna (antagonista H3, który wszystkie te jazdy po stimach i opio mi wyłącza.

A jednak wolno palić marihuanę?

O jednolitości orzecznictwa, zapomnianej wyjaśnionej już rozbieżności i o tym, jak nie pisać kasacji…

Ketamina powraca

Chyba żaden dysocjant psychodeliczny nie robi tak zawrotnej wtórnej kariery jak ketamina. Prawdopodobnie też farmaceuci kojarzą tą substancję jako specyficzny lek znieczulający do znieczuleń złożonych wraz z benzodiazepinami, barbituranami i neuroleptykami. Jednak drugie życie zawdzięcza odkrywaniu coraz to nowych zastosowań jej pierwotnego mechanizmu.
Rejestracja: 2014
  • 2834 / 366 / 0

No to jest przedawkowanie czy tam za duża ilość stymulanta.

Ja to miałem setki razy tak jak pisze @Ankaaa, rozjebany rec. dopaminergiczny i już nie ma że bli blu bla, tylko w odwrotną stronę.

Nie jedz tego gówna i tyle, kup sobie l-tyrozyne i odbuduj dopamine + sport.
Rejestracja: 2017
  • 1217 / 296 / 0

@polymerase cos Ty zrobil z moim nickiem ? %-D a ok, widze, ze juz poprawiles...zeby OT nie bylo, normalna sprawa, trzeba pominac kilka kresek. u mnie przynajmniej tak bylo.
Rejestracja: 2019
  • 583 / 40 / 0

Wszedłem na temat z ciekawosci i musze Wam napisac ze podobne objawy mam po Pregabalinie w wiekszej dawce .. telepotanie rąk , problemy z koordynacja .. , mowa mi sie ucina .. czyzby Pregabalina miala takie uboki ?
Rejestracja: 2017
  • 1217 / 296 / 0

a masz cos z sercem ? moze tez byc interakcja z innymi lekami.
Posty: 16 Strona 2 z 2
Wróć do „Detox”
Na czacie siedzi 635 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości