Upośledzenie po narkotych

Dział dostępny także bez rejestracji, gdzie szybko możesz otrzymać odpowiedź, gdy czas jest na wagę złota.

Moderatorzy: Wszyscy moderatorzy, Zdrowie

Posty: 5 Strona 1 z 1
Rejestracja: 2019
  • 0 / / 0


Cześć słuchajcie mam pytanie, coś się stało z moim myśleniem i mózgiem, czytałam już wszystko może udar może nie wiem co to było tak parę dni wcześniej z 4 dni temu pilismy z znajomymi alkohol 3 flaszki do tego kolega miał świeżo po wyjęciu dzień chyba po wyjęciu z gara amfe lub fete proszę was wypiłam tak dużo do tego zajebalam kreskę nie wiem co sie że mną dzieje wogole o niczym nie myślę mam taki stan depresyjny w głowie zapominam co mam robić, tak jakby głową wydaje mi się taka ciężka też tak mieliście taka bezmyslnosc w głowie tak się czuję jakbym była uspoledzona
Rejestracja: 2012
  • 556 / 35 / 0


Przede wszystkim terminy "amfa" i "feta" są synonimami. Może być stan depresyjny nawet po samym alkoholu jeśli się go dużo wypiło i w dodatku jest się płci żeńskiej. Dodatek "fety" również nie był prozdrowotny o ile w ogóle była to amfetamina, a nie jakaś trutka lub podróba. Długie zejście może być też po metamfetaminie. Jeśli wciąż czujesz się bardzo źle, to wizyta u lekarza jest niezbędna.

Wojna z dopalaczami pod flagą brytyjską. Czy Theresa May wygrała z Mocarzem?

Brytyjski Home Office podsumowuje dwa lata działania ustawy antydopalaczowej. Podobno wszystko działa jak należy, ale żeby powiedzieć coś konkretnego, „brakuje danych”. Polska znowelizowała prawo narkotykowe w sierpniu 2018 roku. Co dziś możemy powiedzieć o skutkach tej reformy?

Jak jeden informatyk załatwił największego barona narkotykowego

Wydawał miliony na ochronę, lecz ścigały go amerykańskie służby, które znalazły sposób, by podsłuchać całą jego komunikację. Przeczytajcie, jak namierzono El Chapo.

ZX

Rejestracja: 2018
  • 17 / 1 / 0


Ja myślę, że to normalna zwała, po zbytnim przepiciu i do tego feceniu. Chyba nie myślałaś, że 4 dni po czymś takim będziesz normalnie myśleć.
Rejestracja: 2011
  • 863 / 103 / 0


Jak zwał, tak zwał, ale to na pewno zwał %-D Sen, jedzenie, suplementacja, elektrolity i za kilka dni powinno być ok.
Rejestracja: 2018
  • 706 / 80 / 0


Mnie świętej pamięci już lekarz, pytał na wizycie prywatnej czy mieszałem wódkę z amfetaminą, bo taka mieszanka daje objawy schizofrenopodobne. Tzn nie ma się samej schizofrenii jako choroba na stałe, ale efekty uboczne takiego miksu dają podobne symptomy. To był ordynator całego szpitala, u którego byłem prywatnie, także nie jakiś tam bioenergoterapeuta szarlatan.
Posty: 5 Strona 1 z 1
Wróć do „Sytuacje kryzysowe”
Na czacie siedzi 86 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości