Niemiarowość zatokowa po próbie przesiedzenia 2 nocek

Benzedryna, psychedryna, α-metylofenyloetyloamina
Więcej informacji: Amfetamina w Narkopedii [H]yperreala

Moderator: Stymulanty

Posty: 8 Strona 1 z 1
Rejestracja: 2019
  • 1 / / 0


Witam.
Otóż któregoś weekendu postanowiłem sobie wziąć około 1.5g amf i przesiedzieć 2 nocki.
Jedna przebiegła bez problemu. Druga troche gorzej. Nad ranem poczułem że coś jest nie tak z rytmem mojego serca po czym naczytałem się głupot w internecie.
Dostałem całkiem niezłego ataku paniki, serce przyspieszyło wiec otworzylem okna w pokoju, włączyłem muzyke relaksacyjną i jakimś cudem udało mi się zasnąć.
Po przebudzeniu się myślałem że wszystko okej. Jednak kiedy tego samego dnia położyłem się do łóżka, czułem mocniejszą/nierówną prace serca
Dobijając do brzegu
EKG wykazało nierówny rytm serducha
Echo serca wykazało że nic się tam nie dzieje
Morfologia w normie, jedynie białko C reaktywne podwyższone
Kardiolog przypisał Nedal 5mg
Moje pytanie:
Czy miał już ktoś tak kiedyś ?
Czy są szanse na kontynuowanie przygód ze stymulantami ?
Rejestracja: 2012
  • 2863 / 215 / 0


Bierzesz twarde narkotyki - CZEMU SIĘ DZIWISZ ŻE ZDROWIE CI SIĘ POGARSZA?

tak, to całkiem normalne, jebie Ci serce i dla mnie to normalna sprawa

przetrwają najsilniejsi

Redukcja szkód? Po twoim trupie

Dopalacze zostały w Polsce zrównane z narkotykami. Skutek? Co dwa dni ktoś umiera w związku z użyciem nowych substancji psychoaktywnych.

Rodzice pod wpływem narkotyków „opiekowali się dzieckiem”

Zarówno mężczyzna jak i kobieta nie byli w stanie odpowiedzieć na pytania jak się nazywają, gdzie zamieszkują.
Rejestracja: 2011
  • 11 / 2 / 0


Miałem to samo, pogarsza się szczególnie po paleniu trawy będąc pod wpływem fety. Ja naspeedowany nie mogę "spać" (leżeć) na brzuchu bo serce napierdala mi o łóżko i od razu jest panika, do tego dochodzi jakby wyjebane ciśnienie na szyi że czasami to już nie wiem jak głowę trzymać żeby nie nadwyrężać tej szyi bo mnie boli od ciśnienia.
Rejestracja: 2018
  • 1670 / 271 / 154


@bajanek3 Przy takim trybie życia - norma. Ciesz się, że częstoskurczu nie dostałeś. Przystopuj trochę z białkiem, albo chociaż weź się za jakąś redukcję szkód. Pij odpowiednie ilości płynów, dobre są choćby izotoniki. I staraj się spać chociaż trochę, bo jesteś na dobrej drodze do rozwalenia sobie pikawy.
Rejestracja: 2016
  • 1102 / 86 / 0


Nierówność może mieć podłoża nerwicowe. Suplementuj magnez+potas i bieganie/jazda na rowerze
Rejestracja: 2019
  • 23 / 2 / 0


Miałem podobnie jakies 8 lat temu gdy ostatni raz wciągałem fete. Ostatnia kreska weszła o 2 w nocy ( cały wieczór ciągłem więc nawet nie wiem ile + mixy z wódą ). Zaczęło mi napierdzielać serce, puls 140 ciśnienia nie pamiętam ale też wysokie. ZAcząłem czytać na necie objawy przedawkowania amfy co poschizowało mnie jeszcze bardziej. Przeszło na drugi dzień około 12 w południe. Potem poszedłem na badania i nic mi nie wykryli. Ja niestety od amfy nabawiłem się nerwicy lękowej z którą walczę do dziś, po tym ataku paniki po fecie zacząłem dostawać paniki po ziole a także na trzeźwo w autobusie czy na mieście - diagnoza nerwica lękowa, prawdopodobnie przez ten szok i lęk jaki przezylem tamtego feralnego wieczoru. Moim zdaniem lepiej stimów nie brać bo jak nie nerwica to mogą Ci wyjść jakieś problemy z sercem które bez cpania nie sprawiały by problemu. Pozdrawiam.
Rejestracja: 2019
  • 1 / / 0


nie polecam ogol;nie wiecej walic tzn 2 nocki to jesszcze nie najgorzej
Rejestracja: 2016
  • 271 / 7 / 0


Ja to aż się boję zbadać serducho, bo bym srał pod siebie jakby mi coś wyszło nie tak, a i tak bym pizgał po nosie z gigantycznymi wyrzutami sumienia
Posty: 8 Strona 1 z 1
Wróć do „Amfetamina”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Mooneska i 2 gości