Wzrost ciśnienia na antydepresantach

Leki przeciwdepresyjne, tymoleptyki - SSRI, SNRI, iMAO, TLPD i inne
Zobacz też: Wikipedia

Moderator: Leki

Posty: 63 Strona 3 z 7

blokowiska666

Posty: 424
Rejestracja: 2015
58
74


no

w sensie nie chcę mi się czytać ale czuję w miksie z fujitsu

ale paradoxalnie mniej się przejmuję


Autor tematu

serotoninowy

Posty: 2667
Rejestracja: 2014
194
155


11 października 2018DexPL pisze:
Po 18 jak się puls utrzyma idz na SOR. Tam wszystko zrobią od ręki. Licz się jdnak z tym, że mogą zrobić toksykologię i jak wyjdzie np benzo+opio czy stimy to będa się pytać itd... Ale tętno zbiją na bank.
Wziąłem ten bisoprolol , nie będę cyrku robił żeby na SOR lecieć nie umieram, jutro pójdę do lekarza. Mnie chodzi o to co się odjebało bo od zeszłej niedzieli mi wyjebało ciśnienie i puls w te granicę. Niech robią badania jakieś na tarczyce , cukrzycę może coś z nerkami bo chuj wie nie wiem sam ale nie sądzę żebym był ciśnieniowcem bo to nagle się stało. Jestem czysty nie ćpałem żadnych stimów ani nic innego.

Brytyjski Home Office podsumowuje dwa lata działania ustawy antydopalaczowej. Podobno wszystko działa jak należy, ale żeby powiedzieć coś konkretnego, „brakuje danych”. Polska znowelizowała prawo narkotykowe w sierpniu 2018 roku. Co dziś możemy powiedzieć o skutkach tej reformy?
Podczas gdy wszystkie inne firmy w Stanach Zjednoczonych płacą podatki federalne za pomocą czeków lub drogą elektroniczną, firmy zajmujące się konopiami indyjskimi płacą je w sposób dość staroświecki...

DexPL


Kompetentny
Kompetentny
Posty: 1566
Rejestracja: 2018
473
127


W poradni lekarza rodzinnego dostaniesz w najleszym wypadku skierowanie do specjalisty i cos tam w labie (nie za dużo) Wizyta u specjalisty w styczniu najszybciej. Natomiast na SORze nad ranem będziesz miał diagnozę waz z wynikami i rozpoczniesz leczenie. OD czegoś ten SOR w końcu jest. Puls 130 u młodego męzczyzny jest bezwzględnie wskazaniem do udania się na SOR. Nikt tam nie będzie ci z tego powodu robił przykrości, a wręcz opierdolą, że dopiero teraz przychodzisz, a nie jak tylko się zaczęło. Obawiam się także, że zechcą zostawić Ciebie na kardiologii lub internie w celu pogłębienia diagnostyki, zrobienia badań obrazowych itd. Bo wybacz, ale nie jest normalne takie tętno w tym wieku bez powodu...
Ale zrobisz jak chcesz. Twoje tętno, twoje zdrowie!


misspill


Kompetentny
Kompetentny
Posty: 2006
Rejestracja: 2016
329
361


Mnie i na czysto zdarzało się 180bpm pulsu, z samego stresu wyłącznie. @serotoninowy, czy to nie Ty byłeś niegdyś specjalistą od mieszania stimów z neuroleptykami i antydepresantami? Teraz się dziwisz? Mi też wyszły nagle tego typu problemy, wczoraj była kolejna nocka z kategorii tych ciężkich i nieprzespanych. Rzucam stimy całkowicie, nie wiem co ja będę teraz ćpać, zabija mnie wizja bycia albo trzeźwym nudziarzem z problemami psychicznymi albo zimnym kąskiem dla nekrofila... Na razie nie biorę tylko tydzień, serce nijak nie odpoczęło, ba, jest coraz gorzej, mimo suplementacji, odstawienia kofeiny etc.


Autor tematu

serotoninowy

Posty: 2667
Rejestracja: 2014
194
155


Zdarzalo się ale nie cpam nic od 3 miesięcy , brałem ten bupropion problem pojawił się nagle cóż idę jutro do przychodni a jak to nie załatwi problemu to pójdę prywatnie do kardiologa. Mnie przeraża fakt że jeśli mi nie przejdzie i mi wyjebalo nadciśnienie to znaczy że będę musiał na to brać leki do końca życia. Zawsze miałem wzorowe cisnienie 120/80 i puls 70 a tu nagle taka akcja ,martwię się kurwa.


taurinnn


Kompetentny
Kompetentny
Posty: 1141
Rejestracja: 2018
127
246


@DexPL Mnie raz na SORze olano z 150-160, zrzucając wszystko na stres lub narkotyki (a miałam przerwę w stimach i byłam już 2 miesiące po opiatowym skręcie). Mam napadowy częstoskurcz nadkomorowy, czasem przekracza nawet 200 bpm, jak ustępuje, to sikam tyle jakbym jezioro wypiła i jestem tak słaba, że najchętniej bym leżała, no ale przecież praca się nie zrobi… Poważniej traktowano mnie już z arytmiami na skrętach i z torsade de pointes (hipokaliemia, głodówka, neuroleptyki, stimy, SSRI). Za to jak w psychiatryku robili mi EKG i moje QTc wynosiło wtedy niemal 640, to nawet mi go nie powtórzyli i jak mój stan psychiczny się poprawił, to po prostu wypisali mnie do domu ze skierowaniem do kardiologa (wizytę dostałam po 6 miesiącach). Polska służba zdrowia… :-D


misspill


Kompetentny
Kompetentny
Posty: 2006
Rejestracja: 2016
329
361


No dokładnie, ja również spotykałam się raczej z olewczym i bagatelizującym stosunkiem służby zdrowia, trzeba ogromnej motywacji i orientacji by pokonać tę znieczuloną machinę.


Autor tematu

serotoninowy

Posty: 2667
Rejestracja: 2014
194
155


Dokładnie o tym też piszę , kiedyś się udałem w podobnej sytuacji to mnie uznano za parnoika że to nerwy bla bla i dali 10mg hydroksyzyny i do widzenia :nuts:

Nie było lekarzy dziś tylko jakaś stara baba lekarka co mi matka mówiła że miała problem u niej recepty wypisać :kotz:

Pójdę w poniedziałek...

Dziś rano mierzyłem parametry , ciśnienie nie najgorsze 136/78 a puls 92 znów za wysoki ale przeżyje , zobaczymy w poniedziałek.

________________________

Z góry proszę o scalenie tego wszystkiego.

Wracam od lekarza, zlecił badania morfologie, tarczyce itd jednak on podejrzewa że to ciśnienie się po prostu wzięło nie wiadomo skąd bo tak jest w 90% przypadków i raczej badania wyjdą dobre.

Więc mam pytanie bo jeśli tak jest to będę musiał brać 5mg bisoprololu na dobę i czy przy tym leku będę mógł raz na jakiś czas zajebać jakąś kreskę? %-D bo jak nie to przecież kurwicy dostanę :/

Scalono. misspill


DexPL


Kompetentny
Kompetentny
Posty: 1566
Rejestracja: 2018
473
127


A może najpierw zrób badania, podiagnozuj trochę, a dopiero jak będzie wiadomo co i jak dopiero wróć do ćpania. Jeszcze wczoraj była panika, bo tętno podskoczyło. Dzisiaj już znowu spadło i chcesz walić?

Jak już musisz, bo nie wytrzymasz, to na czas ćpania zamień bisoprol na leki III generacji. 24-30 godzin przed ćpaniem zmieniasz leki i wracasz dopiero na dobę po zakończeniu ćpania. (to minimum) Na dłuższą metę nie łącz stymulantów z betablokerami.


Stteetart


Kompetentny
Kompetentny
Posty: 4046
Rejestracja: 2017
392
209


15 października 2018serotoninowy pisze:

Wracam od lekarza, zlecił badania morfologie, tarczyce itd jednak on podejrzewa że to ciśnienie się po prostu wzięło nie wiadomo skąd bo tak jest w 90% przypadków i raczej badania wyjdą dobre.

Naprawde fachowiec.
Problemy z cisnieniem w tych 90% to chujowy styl i tryb zycia.

Nadmiar kofeiny, alkoholu czy paru innych substancji ktore jebia nerki.
Do tego slabe nawodnienie, deficyt wapnia, magnezu, sodu i potasu...
(lub paradoksalnie nadmiar sodu)
Brak lub chujowe sniadania itd.

Samo sie nic nie dzieje.

Btw - badania wyjda ok.

Ja w szczycie mialem 120/80 z pulsem 95. Innym razem lekarz podpial mipulsometr to po 10min rozmowy z pulsu 85 zrobilo sie 105.
:rolleyes:

Dzis mija nieco ponad rok od tych przebojow.

Mialem problem z badaniami do pracy (ekg wyszlo ok, morfologia ok, nerki ok, watroba ok) bo cisnienie bylo skokowe i dopiero 3-4 proba w ciagu 1h wyszla na tyle dobrze, ze lekarka podbila badania.
Gdybym w tym roku mial podobne przejscia to bym sie z tego nie wywinal.

Domowy zalecil duzo zrodel potasu, wapnia i min 3l a przy ciezkiej pracy wiecej wody.
Tylko znow- soki, wody wysokomineralizowane a nie sama czysta woda.

Szkoda, ze wywalilem foto ciśnienia 190/140 :rolleyes:

Ps. Nie nastawiaj sie, ze odstawisz uzywki, zaczniesz brac leki (albo jeszcze lepiejzaczniesz brac leki i wrocisz do nawykow) i nagle pyk wszystko wroci do normy.

Kluczem tutaj jest uderzenie w przyczyne- nie skutek.

Posty: 63 Strona 3 z 7
Wróć do „Antydepresanty”
Na czacie siedzi 35 uczestników Wejdź na czata

AwatarJungFreud  AwatarFoka3054  AwatarAmffaa  Awatarampha-robot  f8bdc6e780f64a695a809bb760dab6c4trufla1989  AwatarMrPancake  AwatarTripowicz  AwatarKucharzMietek  Awatareasilybored  AwatarBetterThan  AwatarAlembik  AwatarTiHKAL  Awatarhyber123  Awatarletmigo  AwatarPsychopath  AwatarSpOkOjNA  AwatarMrMagnificus  AwatarMendeleev  Awatars3ven  AwatarSzymson96  bc00ace87234b7d0df2ae5a6626ce610Kokorari  29384162fbb37bd1fd7c7befdf8ff644itirritate  AwatarGanjaBot  Awatarlady in the radiator  AwatarCzarli Hustle  843881ac4a55b05751e222b2f6e2e2a6Iskolaska  AwatarCristianoTramaldo  e8fc2b816ba2340a7cd07e1b37be3ef0astralvoyager  e8bc20f482f69e9da82110920f909ba4statyczny  e322b3fe5e5b6e0aaa1ba12a81063823Ficiu  Awatarnarcotic_dream  AwatarAmino  df5c49efaa1a955853ebd379277011efrealthing57  4ae44d6f8a3a9fcadcb73c4d81b3706aMaleCoNieCo  d4690be35de62a26803295869fa8fcc8Snowden  

Kto jest online

Obecnie tego podforum nie przegląda żaden zarejestrowany hyperrealowicz (2 gości)