Wzrost ciśnienia na antydepresantach

Leki przeciwdepresyjne, tymoleptyki - SSRI, SNRI, iMAO, TLPD i inne
Zobacz też: Wikipedia

Moderator: Leki

Posty: 63 Strona 2 z 7

misspill


Kompetentny
Kompetentny
Posty: 2025
Rejestracja: 2016
337
366


Aha, na uzależnienie preparaty narkotykopodobne (substytucja biedaketonowa :-D ) wybacz. No w porządku :-D myślałam, że bierzesz jakieś neurolepy na porycie etc.

Ale swoją drogą, bardzo chwalony przez Ciebie bupropion jednak nie działał, a wywoływał same uboki? Witaj w klubie :-D


Autor tematu

serotoninowy

Posty: 2668
Rejestracja: 2014
194
155


Kilka lat mnie błędnie diagnozowali , owszem miałem porycia w ostrym przebiegu politoksykomanii, jakieś psychozy etc ale to tylko po cpaniu nigdy nie miałem krzywych jazd na trzezwo. No a bupropion dostałem bo magik mówił że ponoć pomaga w uzależnieniach. Teraz mam taka refleksje że może by tak trochę pociągnąć bez żadnych prochów bo ponad dekadę praktycznie codziennie jakas chemia, może dlatego też mi to ciśnienie i puls wyjebalo. Ileż to można wspierdalac te proszky %-D

Efedron – silny narkotyk pozyskiwany z popularnych leków

Opracowanie względnie świeże i opublikowane w periodyku szacownym, czyli przynajmniej formalnie rzecz biorąc z tych poważnych. Sprawdźcie, jak ma się do wiedzy praktyczno-potocznej ;)

Ponad 55 ton narkotyków przejętych w międzynarodowej operacji INTERPOLU

Międzynarodowa operacja prowadzona przez INTERPOL doprowadziła do skonfiskowania ponad 55 ton narkotyków w 93 krajach, oraz do aresztowania 1300 osób.

Autor tematu

serotoninowy

Posty: 2668
Rejestracja: 2014
194
155


Nie mam jak edytowac na tel jestem. Działał dobrze czasem jak kawę do tego wypilem to prawie jak feta no ale uboki mnie zniszczyly :( Proszę scalic.


szpalek1

Posty: 107
Rejestracja: 2014
13
14


Przepraszam, że się wtrącę, ale... bupropion na politoksykomanię? To chyba jakieś harde off the label. Przecież na bupropionie czuje się co najwyżej jak na 4-CMC bez jakichkolwiek pozytywnych odczuć. Same uboki xD


Stteetart


Kompetentny
Kompetentny
Posty: 4055
Rejestracja: 2017
395
209


05 października 2018misspill pisze:

@Stteetart, jak chcesz mogę wydzielić temat, nie ma oddzielnego tematu bisoprololu, jest tylko dot. propranololu i ogólnie beta-blokerów.
Problem jest glebszy.
Ludzie mysla, ze to wina rc/narko/lekow.
Tymczasem to wina mixow i chujowego prowadzenia sie.
Ja w ub roku przy uzyciu 3 skladnikow dostepnych w kazdej kuchni czy spozywczaku zbilem cisnienie z 190/150 na 100/60.
Troche przeglem no ale coz.
Tylko puls xostal 130.

No ale jak vendor kurwa wysyla jakiegos speeda z dawkowwaniem 30mg jako 3-emc...

Btw to co @serotoninowy obecnie odczuwasz to cos z ligii nerwic/nerwoboli


misspill


Kompetentny
Kompetentny
Posty: 2025
Rejestracja: 2016
337
366


Tak, głównie miksy, nie zdają sobie sprawy z mnogości tych pierdolonych interakcji oraz tempa zmiany reakcji mózgu, a żonglują, jak i ja, dlatego radzę się zastanowić 10x zanim wejdzie się na leczenie umiarkowanymi dawkami TLPD, albo ukaja się do snu NaSSA albo neuroleptykami, które wyjebują moment tachykardię. NaSSA może sprowokować (hipo)manię zamiast koić do snu wywołać bezsenność, wjeżdża na serce. Ludzie pokroju stivlera miksowali w tym samym czasie selegilinę MAOi z amfetaminą dodając jeszcze po 400mg sertraliny, że on to przeżył... Nie wspominając o reakcjach paradoksalnych, człowiek może tak się rozwalić, że pregabalina wywoła u niego napad lękowy z kolosalnym ciśnieniem wywołującym skrajny niepokój, a przykładowo kwetiapina stan psychotyczny. Nad różnymi objawami pozapiramidowymi się nie rozwodząc, albo zmianą profilu działania leków na skutek mieszania, tudzież utratą skuteczności, bo to temat rzeka.

Co? Benzo!

@Serotoninowy, sam nie jesteś, arytmia/tachykardia/skurcze dodatkowe/nerwica serca, kłuca, uciski, duszności, ataki przeróżne, śmierć w butach, na razie nic z tym nie robię, albo się przekręcę i wtedy upierdolą tego dilera co to zamiast amfy jakieś alfy dopierdala i nie ma co ćpać porządnego albo zrobię w końcu to echo... :*)


Autor tematu

serotoninowy

Posty: 2668
Rejestracja: 2014
194
155


Jutro idę do lekarza więc dam znać co i jak. A Ty kolezanko moim zdaniem moglas sobie serduszko popsuć mixami neuroleptykow ze stymulantami. Z autopsji powiem że jak niuchalem na olanzapinie to trochę się to wtedy odbiło na zdrowiu. Rozważ to echo, zdrowka.


taurinnn


Kompetentny
Kompetentny
Posty: 1159
Rejestracja: 2018
129
259


W sumie zależy od predyspozycji danej osoby do nadciśnienia tętniczego. Mixy ze stymulantami też są niewskazane. Największe ryzyko wzrostu ciśnienia jest przy lekach noradrenergicznych, takich jak reboksetyna, bupropion, duloksentyna czy wenlafaksyna.


Autor tematu

serotoninowy

Posty: 2668
Rejestracja: 2014
194
155


Kurwa nie wiem już co jest grane nie biorę tego bisoprololu 3 dni i nie czułem się dziś tak źle jak wtedy gdy zakładalem ten wątek, byłem w aptece i była możliwość zmierzyć sobie ciśnienie i puls więc to zrobiłem i co , ciśnienie 150/100 i puls 130 kurwa jestem mocno zaniepokojony pojechalem do ośrodka i kurwa żaden lekarz mnie nie przyjął cyrk jebany ten nfz. Jutro idę do lekarza co ja mam kurwa mówić i jakie badania robić? Co się stało do kurwy nędzy nigdy takich problemów nie miałem trwa to od zeszłej niedzieli @DexPL


DexPL


Kompetentny
Kompetentny
Posty: 1601
Rejestracja: 2018
484
128


Po 18 jak się puls utrzyma idz na SOR. Tam wszystko zrobią od ręki. Licz się jdnak z tym, że mogą zrobić toksykologię i jak wyjdzie np benzo+opio czy stimy to będa się pytać itd... Ale tętno zbiją na bank.

Posty: 63 Strona 2 z 7
Wróć do „Antydepresanty”
Na czacie siedzi 58 uczestników Wejdź na czata

AwatarxSzuLeRx  75a6953836ac6533d88be07066ab3ea7TimToMit  AwatarMrMagnificus  AwatarMendeleev  AwatarGanjaBot  3981f620a35c9430c5edbac6a428095aknt8841  AwatarTripowicz  c4bebf56a1e9538b5df2b535a43e0a6fAhpuch  d15900dd5f29cadf93ab97680fd9eb02hydrochlor  AwatarPierwotnyWilk  AwatarCzarli Hustle  AwatarCristianoTramaldo  4ae44d6f8a3a9fcadcb73c4d81b3706aMaleCoNieCo  AwatarZX  AwatarPsychopath  AwatarBetterThan  bc00ace87234b7d0df2ae5a6626ce610Kokorari  AwatarAmffaa  235964ba3ce495b19df52d9f601c1ea9biel  Awatart.rydzyk  AwatarTiHKAL  843881ac4a55b05751e222b2f6e2e2a6Iskolaska  Awatarunknown  37d0651be1530ba7d6ac72aefb97eee9magell  dff4fa6c4ef3616848c6b47db47a7885jartexxx  f8bdc6e780f64a695a809bb760dab6c4trufla1989  e8bc20f482f69e9da82110920f909ba4statyczny  AwatarInfamis  df5c49efaa1a955853ebd379277011efrealthing57  AwatarLutenson  AwatarSem  671e56fba73315a24cdd571d3fe52749DrsRaker  AwatarJakub777  Awatarpomasujplecki  AwatarSpOkOjNA  AwatarKucharzMietek  AwatarDemis  29384162fbb37bd1fd7c7befdf8ff644itirritate  a610943dc2b70a0e06ac9b3b37f3e203RickSanchezz  e93a3e7c6870484aee6221c5a9d74347rawiak  49a1c758aef9fd331a96997b7dc253c2Braak  Awatarturururum  AwatarOstry215  0d9fd24295ff77b190ecdbe26ebe9309Szarisza  Awatarblackgoku  AwatarZieloonyWidmo  6bdf406655c9e9ff31d9890b99ffcea3Belzebub8811  AwatarvoLsky  Awatarsfiksowany  Awatarkapinoga  AwatarUJebany  AwatarRapunzel  AwatarAlembik  Awatarrozgar  AwatarEvilDead  c238c809a4251e5e78f67d326f4c1c32guadelupe  AwatarAnnawolanin  eb08affbcf4b1f9ea463ad5edf461ac5euforiaaa  

Kto jest online

Obecnie tego podforum nie przegląda żaden zarejestrowany hyperrealowicz (6 gości)