Kodeina - wątek ogólny vol. III

Alkaloid opium - metylowana pochodna morfiny.
Więcej informacji: Kodeina w Narkopedii [H]yperreala

Moderator: Opioidy

Posty: 7928 Strona 770 z 793
Rejestracja: 2020
  • 421 / 27 / 0

Ja właśnie zszedłem dzisiaj z ciągu i zajebałem ostatnie jak narazie 240mg i wczoraj 150mg, oczywiście nic nie czułem jej XD ale chuj wie jak jutro będzie czy nie pójdę po 2x16 thioco.. OBY NIE. A ciąg miałem od października do maja (8msc) i w tym może max 30dni w które nie waliłem 😛
Ostatnie dni były masakryczne, wchodzenie na 20mg esci (2tyg nie brałem 10mg i odrazu na 20mg wchodziłem), wchodzenie na drugi lek i odstawka kodeiny.. No tydzień koszmarny, ale za to pierwsze spotkanie z pregabalina i jakoś poszło 👌 %-D
Rejestracja: 2019
  • 280 / 15 / 3

Oj to współczuję z tym ciągiem taki długi musi być mega męczący mi się zdarzały tylko kilkudniowe ale i tak przez spróbowanie mocniejszych opiatów kilka miesięcy temu sobie rozjebałem tolerke tak że dopiero teraz jest na zadowalającym poziomie. W każdym razie powodzonka we wszystkim %-D
Ja sobie zrobię około 2 tygodnie przerwy jeszcze i wtedy zmniejszę dawkę do 390mg może porobi zobaczymy :D

Narkotyk, którym odurzono Hitlera. Pod jego wpływem zmienił historię wojny

W lipcu 1943 r. Benito Mussolini poważnie rozważał wycofanie Włoch z działań wojennych. Wiadomość o możliwej zdradzie sojusznika załamała Adolfa Hitlera. Na 19 lipca, dzień po kluczowej przegranej z Armią Czerwoną pod Kurskiem, Führer miał zaplanowane spotkanie z Duce, ale był cieniem samego siebie. Na takie okazje jego przyboczny lekarz, Theo Morell, trzymał specjalne „lekarstwo”.

NARKOT aresztowany. Przemycał narkotyki do więzienia

Prasa okrzyknęła tego kota narkotem! Futrzany przestępca trafił w ręce funkcjonariuszy z Panamy po tym, jak usiłował przemycić do jednego z najcięższych więzień w kraju świeżą dostawę narkotyków. 1700 więźniów z Nueva Esperanza w mieście Colon daremnie oczekuje teraz kokainy i marihuany. Nie wiadomo jeszcze, jaka kara czeka czworonożnego kryminalistę.
Rejestracja: 2020
  • 555 / 75 / 0

Sama koda to w moim mniemaniu syf i nigdy nie działa. Natomiast w połączeniu z benzo (w moim przypadku z klonazepamem) miałem jedną z mocniejszych faz w życiu. Wypiłem 2 syropy i zjadłem 2 klony.
Rejestracja: 2011
  • 660 / 87 / 32

06 maja 2021Kazuy4 pisze:
Sama koda to w moim mniemaniu syf i nigdy nie działa.
Na jednych działa wspaniale, a na innych subtelnie (by nie powiedzieć słabo) i zupełnie nie tak, jakby sobie tego życzyli. Widać należysz do drugiej grupy.
Rejestracja: 2020
  • 555 / 75 / 0

Tak, ale z klonem działa wybornie. Aż się właśnie znowu do apty kopsnąłem 2 op Thiocodinu dzifka mi sprzedać 2 syropów nie chciała. Najpierw ją zwyzywałem, następnie zaczepiłem jakiegoś gościa podszedłem z nim i na jej oczach on mi to kupił haha. Mina tej tępej szmaty była bezcenna, a zacięta jak ja p.... była. Lol. Okej. 2 klony + 300 kody :mniam:
Rejestracja: 2011
  • 660 / 87 / 32

Pani farmaceutka chciała dla Ciebie dobrze a Ty się o niej tak wyrażasz. Nieładnie. I ta akcja z tym typem. Ech, no nieładnie.
Rejestracja: 2021
Użytkownik nieaktywny
  • 26 / 2 / 0

no nie chciała Ci sprzedać, bo tego nie może zrobić
musiałaby rozłożyć to na 2 paragony ale to ma dla kogoś ryzykować przypałem? trochę dziwnie z Twojej strony stary, rozumiem jeszcze jakby nie chciała Ci sprzedać jednego opakowania
Rejestracja: 2019
  • 1004 / 366 / 0

06 maja 2021Kazuy4 pisze:
2 op Thiocodinu dzifka mi sprzedać 2 syropów nie chciała. Najpierw ją zwyzywałem, następnie zaczepiłem jakiegoś gościa podszedłem z nim i na jej oczach on mi to kupił haha. Mina tej tępej szmaty była bezcenna
Jak ja nienawidzę chamstwa i takich wymoczków, odmówiła bo taki miała obowiązek, ale wątpię żeby zrozumiał to ktoś kto ma jeden zwój mózgowy więcej od kurczaka, tylko w tym celu żeby nie srał pod siebie jak biega.
Rejestracja: 2014
  • 321 / 10 / 0

Wiem, że to nie ten dział, ale może ktoś korzystał i mi odpowie. Korzystał ktoś ze stronek z e-receptami? Znalazłem jedną, gdzie rzekomo płacisz hajs i Ci wystawiają co tam potrzebujesz, a jak nie to zwrot kasy. Chciałem promke ogarnąć, i to się wydaje ciekawa alternatywą od latania po przychodniach.
Rejestracja: 2020
  • 77 / 2 / 0

Dojrzale wyzywac babke,ktora tylko wykonuje swoja prace xD.Jak prosisz o 2 paczki , nie znajac farmaceuty, dajesz mu znać ze raczej nie bedziesz tego jadł na wiosenne przeziębienie i obnizasz tym samym szanse na kupno o 100%.Wiec nie wiem skad zdziwienie
Posty: 7928 Strona 770 z 793
Wróć do „Kodeina”
Na czacie siedzi 2419 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości