Czy istnieją dysocjanty nie pogarszające pamięci?

Substancje psychoaktywne, których działanie polega na osłabieniu transmisji bodźców zewnętrznych do mózgu.
Więcej informacji: Dysocjanty w Narkopedii [H]yperreala

Moderator: Dysocjanty

Posty: 9 Strona 1 z 1
Rejestracja: 2015
  • 237 / 7 / 0


Tak jak w temacie, czy istnieją jakiekolwiek? Każdy kto szamał dłuższy okres czasu na pewno wychwycił to, że słabiej zapamiętuje się pewne rzeczy. Jest to prawdopodobnie skorelowane z działaniem dysocjantów poprzez blokowanie kanału NMDA, jak np. dex. I teraz pytanie, czy istnieją jakieś w ogóle które nie posiadają tej właściwości, czy jest to ich nieodłączny element? Ewentualnie czy istnieje jakiś sposób który ktoś testował jakaś substancja działająca przeciwnie w tej kwestii która kontruje to pogorszenie powstawania śladów pamięciowych?

edit: z tego co widzę chociażby z głupiego artykułu na wiki, to chyba istnieją (?) to może dodam do pytania czy jakieś na rynku RC by mogły nie posiadać tej właściwości blokowania NMDA i pogarszania pamięci?
Rejestracja: 2010
  • 2 / / 0


Osobiscie do kuracji ala get baseline uzywalem Noopept/ Sunifiram (+ ALCAR) (+ zrodlo choliny). Ale niech ktos inny sie j wypowie. pozdr
Rejestracja: 2017
  • 277 / 28 / 0


Blokowanie NMDA to esencja działania dysocjantów, z czego wynika to że wszystkie dyso mają wpływ na osłabienie zapamiętywania jako że receptory NMDA odpowiadają między innymi za zapamiętywanie rzeczy.
Rejestracja: 2017
  • 5342 / 746 / 0


Generalnie w niewielkich dawkach i brane rano nie pogarszaja pamieci.
Najwiekszy blad to branie dyso na noc.
W nocy organizm potrzebuje wapnia i hulajacych kanalow wapniowych do konsolidacji informacji.

Mozna tez sprobowac lecytyny slonecznikowej (nie sojowej) jajek i inhibitora acetylocholinesterazy.
Rejestracja: 2015
  • 237 / 7 / 0


@[mention]Stteetart[/mention], z tego co mówisz, magnez również należałoby brać rano, a wapń wieczorem?
z drugiej strony po pierwszych godzinach porannych wapń też już powinien być przydatny do lepszego myślenia przy pracy umysłowej...
Ostatnio zmieniony 03 stycznia 2018 przez ergoSum, łącznie zmieniany 1 raz.
Rejestracja: 2017
  • 5342 / 746 / 0


Z tego co pamietam wapn z magnezem powinien byc przyjmowany w proporcji 3:2.
Przez wzglad na ich wspolny antagonizm i wypieranie sie w niektorych miejscach.

Do tego dochodza - kalcytonina, wit D3, zaleznosc z fosforem i potasem i wiele innych czynnikow
Rejestracja: 2012
  • 1034 / 251 / 0


A jaka jest różnica pomiędzy lecytyną z soi, a słonecznikową? [mention]Stteetart[/mention]
Rejestracja: 2018
  • 11 / 1 / 0


Memantyna poprawia pamięć. Też można się zdysocjować, ale mechanizm działania jest z deka inny. Blokuje NMDAr dopiero w momencie nadmiernego pobudzenia, a gdy wszystko jest w porządku to umożliwia normalne funkcjonowanie receptora.
Rejestracja: 2015
  • 1026 / 175 / 6


10 października 2018Nulltum pisze:
Memantyna (...) Też można się zdysocjować
Nie słyszałem jeszcze o rekreacyjnym używaniu memantyny. Opisz dawkowanie i subiektywne efekty. W wątku o memantynie.
Posty: 9 Strona 1 z 1
Wróć do „Dysocjanty”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości