Doping mózgu vol. 2

Polepszanie samopoczucia i funkcjonowania za pomocą substancji nie będących narkotykami. Suplementy, witaminy, nootropy; regeneracja receptorów i neuronów; dieta i trening.

Moderator: Zdrowie

Posty: 3491 Strona 330 z 350
Rejestracja: 2017
  • 4339 / 425 / 0


24 listopada 2018Hash_Oil pisze:
Czasem są to na prawdę błahe przyczyny. Wystarczy hipoglikemia i odwodnienie, żeby czegoś takiego uświadczyć. Odstaw piwo, bo jak sam wiesz odwadnia ono w chuj. Dodatkowo alkohol napędza kanały jonowe sprzężone z receptorami nikotynowymi, 5HT3 i inne. Powoduje to spore wypłukanie z minerałów.
Piwa bym w to nie mieszal, alko juz predzej.
Z alko problemu nigdy nie mialem- chyba, ze bylo to srogie picie.
Srogie- czyt problemy ze swiadomoscia, w innym wypadku piwo schodzi lajtowo.
24 listopada 2018Hash_Oil pisze:
Jednak dowiedziałem się, że mają one dla siebie specyficzne transportery białkowe.
Jesli tak jest to suplementacja tryptofanem czy tyrozyna to samobojstwo.
Mechanizm moze byc zblizony do sodu ktory sam na siebie buduje tolerke.

Ew trzeba wrzucac blokery tryptofanu czy tyrozyny.
24 listopada 2018Hash_Oil pisze:
Ich efektywność często zależy od stężenia sodu i glukozy w płynie pozakomórkowym.
No to czyli jak pisalem przy wit b.
Sens suplementacji tylko z sodem i aminokwasami.
Te synergie sam obczailem.

Wplyw glukozy juz jest mniej oczywisty acz warty sprawdzenia.
Bardziej rzucil mi sie wplyw ATP na samo wykorzystanie amin choc by powstalo ATP potrzeba glukozy (glikogenu?)....
Rejestracja: 2018
  • 128 / 8 / 0


Wyprałem się przez ostatni miesiąc z wszystkiego chyba, turbo ketonowa jazda. Do tego stopnia, że nawet przestałem odczuwać działanie alkoholu, dwie butelki wina opróżnione a tu nawet nic nie zaszumiało. . Wrzucam od 4 dni regularnie:
1g wit.C KFD
1000 - j.m. witamina D Vigantoletten(lek)
1 tabs B Complex KFD ( tak Stteet mam Befoli, ale będę miksował 10dni/przerwa/10dni )
Opcjonalnie dorzucam cynk lub magnez, ale to nieregularnie, jak najdzie ochota.
Wszystko naraz podczas obfitego posiłku obiadowego. Czuję się bardzo dobrze, nawet za dobrze pomimo, że jeszcze sen mi się nie uregulował :D
I taka ciekawostka. Śluzówka w trąbce zaczęła się 2x szybciej regenerować, normalnie jakbym sobie wstrzyknął komórki macierzyste.

Jak działają dopalacze?

Dobrze wiedzieć przed Sylwestrem ;) Dość obszerny i w większości całkiem do rzeczy artykuł z periodyku „Służba Zdrowia”.

Siedleccy kryminalni zlikwidowali wytwórnię mefedronu

Policjanci zabezpieczyli 6 kg mefedronu, komponenty i sprzęt do jego produkcji i dystrybucji. Czarnorynkowa wartość zabezpieczonych narkotyków oszacowana została na blisko 300 tys. złotych.
Rejestracja: 2017
  • 4339 / 425 / 0


26 listopada 2018jupinek pisze:
1 tabs B Complex KFD ( tak Stteet mam Befoli, ale będę miksował 10dni/przerwa/10dni )
Jak lejesz to mocz nie zmienil koloru?

Btw [mention]hash_oil[/mention] w jak wysokim stopniu gorzkie kakao odwadni?
Rejestracja: 2017
  • 155 / 10 / 0


26 listopada 2018jupinek pisze:

1 tabs B Complex KFD ( tak Stteet mam Befoli, ale będę miksował 10dni/przerwa/10dni )
mozesz rozwinac ? ja z kfd to 3 tabsy dziennie suplementacja ciagla
Rejestracja: 2017
  • 4339 / 425 / 0


Befoli to kompleks wit b, jupinek po porownaniu skladu z kfd wywnioskowal, ze najlepszy bedzie mix.
Rejestracja: 2014
  • 2945 / 282 / 0


Passiflora 1g + bupropion 150mg ? [mention]Stteetart[/mention]
Rejestracja: 2013
  • 537 / 75 / 0


01 grudnia 2018Stteetart pisze:
Btw [mention]hash_oil[/mention] w jak wysokim stopniu gorzkie kakao odwadni?
Mniejszym niż kawa. Problem z kakao jest taki, że działa ono wazodylacyjnie. Za mało płynów może doprowadzić do za małej objętości krwi w ustroju. W sumie to nie jest problem bo jest to działanie (wazodylacja) pożądane przy używaniu np. stymulantów.
Rejestracja: 2017
  • 1919 / 119 / 0


Mysle,ze ciekawy efekt moze miec polaczenie ekstraktu z kory Magnolii i NSI 189
lub Magnolii z efedryna podobno dobre polaczenie do nauki.

Ewentualnie Bromanatanu z ekstraktem z Magnolii i kofeina w umiarkowanej ilosci.
Rejestracja: 2014
  • 2945 / 282 / 0


[mention]Hash_Oil[/mention], [mention]AnnaS[/mention] co z tą passiflorą?
Rejestracja: 2017
  • 1919 / 119 / 0


Passiflora ogolnie juz mowilam jest dobrze tolerowana ale trzeba wziasc pod uwage twoje indywidualne predyspozycje i swoj organizm.
Zawsze to lekkie ale iMAO rosliny swietnie gryza sie z lekami w teorii stosujemy do 500mg ekstraktu nie wiecej jak juz.

Nie zaleca sie stosowania z antydepresantami niektorzy miksuja ryzyko lekkie jest zmniejsz dawke do 500mg.
Najlepiej jesli to ekstrakt zastosuj 100mg x3 i wtedy zobacz reakcje.
Posty: 3491 Strona 330 z 350
Wróć do „Dział prozdrowotny i doping mózgu”
Na czacie siedzi 86 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości