Syntetyczny opioid, będący jednocześnie agonistą oraz antagonistą receptorów opioidowych.
Więcej informacji: Buprenorfina w Narkopedii [H]yperreala
ODPOWIEDZ
Posty: 75 • Strona 8 z 8
  • 1 / / 0

Hej, miałam na sobie transtec przez około pół roku na ból przewlekły - nie działał. W końcu doczekałam się medycznej marihuany - działa na ból dosyć dobrze, wiec z anestezjologiem buprenorfinę odstawiamy.
niestety odstawienie to katorga, 3 tygodnie pocenia się, dreszczy, zimno, biegunka, bicie serca, zwiększone lęki. lekarka nie przygotowała mnie do tego
odstawiam wspierając się tylko THC, estazolam na noc, xanax i lorafen niestety nie dają mi żadnego ukojenia. tramal musiałabym brać w dawkach pewnie 200 mg (dopiero przy takiej czuję jego 'energię'), a nie chcę wchodzić w kolejny opioid. biorę też antydepresanty (wszystko poza buprą i mm od psychiatry).
piszę to chyba po to, żeby poszukać wsparcia, 'usłyszeć', że ktoś przechodzi to samo, bo wariuję od siedzenia w domu ze swoim przewlekłym bólem i wszystkim co wyżej wymieniłam

---------------------------
14 listopada 2019boozer86 pisze:
Cześć!

bupra w postaci plastru transtec brana pod język/dziąsło 3-4 dni ok 4mg dziennie(4x dziennie 1mg), potem ok 1mg dziennie donosowo. Może technika podjęzykowa była słabo wykonana, ale donosowo ten 1mg jest działa mocniej niż 4mg na dziąsło.

Łącznie będzie 11 dni i 22mg bupry in total. bupra użyta do zejścia z kilkuletniego ciągu na mixie opioidów jednocześnie (m.in. kodeina i tramal).
Czy 11 dni wystarczy żeby pojawił się ten nieszczęsny długi skręt buprowy? Czego się spodziewać?
jak u Ciebie odstawienie?

ja dzisiaj pierwszy raz od 3 tygodni obudziłam się nie-zlana potem. i troszkę więcej sił jest

Scalono - taurinnn
  • 7 / 3 / 0

Miałem przerwę od bupry około 4 miesiące teraz zastanawiam się na jaką dawkę wskoczyć póki co wziąłem 8mg i nie najlepiej sie czuje bo bupra oxe wypiera tego akurat mozna bylo się spodziewać. Biore też 4mg benzo i 300mg preglabliny dziennie. Chociaż zauważyłem że nadużywam benzo. kiedy bylem na oxie benzo bralem mniej 1/2mg dziennie teraz czuje ze dzieki nim latwo przeskocze na bupre ale to chyba cpunskie myślenie już na skroty latwo i bezbolesnie . Niestety z rana i tak wzialem 6 tab rivutilu 2mg + mj i jest lepiej. Waszym zdaniem powinienm teraz brac znikome lisoci bupry czy nie ryzykować że pociągnie mnie znów
  • 57 / 1 / 1
Awatar użytkownika

Tak wyszlo ze biure bunorfin w duzych dawakach i antydepresanty. Tak tez wyszlo, ze leparz ktory ma recepty Rpw jest na urlopie a bunorfin mi sie konczyl. Zalatwilem paczke bunondolu i poszla w dwa dni. Paczka relanium tez w dwa.

Taki stan rzeczy ma trwac do 20go (czyli jakkies 4-5 dni, nieduzo). Ale dawki bunorfinu mam naprawde duze.

Postanowilem wiec robilc to, co uwazam ze najlepszy sposob minimalizacji szkod odstawiienia opio:

- klony (nie relanium, tylko klony) 3 razy dziennie po 2 tabsa 2mg
- Jakis doxepine, trazadon, da choc promazyn, jak zwal tak zwal im wiecej tym lepiej

No i wszystko dziala, oprocz:

1. Problemow z zasypaniem
2. Zmenczeniem przt czytaniu literatury fachowej
3. Rowerek w nogach

Moge za 50 PLN wypisac paczke pregabaliny ale juz mam dosc placenia po 50 zlotych za recepte na 1 opakowanie czegokolwiek (chocc moge poprosic co mi sie podoba - tyle dobrze). Takiego o to fajnego lekarza mam. Wypisze cokolwiek (oprocz Rpw za 50 pln jedno opakowanie).

Pytania:

1. Czy to dego (3x2 klonow + doxepine/trazodon/whatever) dorzucic apap noc/aviomarin na noc?
2. Czy cos moge latwo ogarnoc na rowerek oprocz pregabaliny?
3. Czy moze nie zawracac glowy i poprosic u lekarza 2 opakowanie przeganaliny?

Najgorsze ze do tego magicznego 20go musze kupe rzeczy zrobic. (
  • 119 / 4 / 0

Przejście na lżejsze opio to zajebista opcja. Niestety ogarnalem sobie tylko Kratom (miało być DHC) który jest mało ekonomiczny. Ze 100g zostało mi jakieś 40g od poniedziałku w południe jak odstawiłem bupre (dzisiaj piątek). Efekty odstawienne bardzo małe, noce bez problemu, a jeszcze cały tydzień pracuje z domu więc elegancko, plasterek w szafie nie kusił nawet przez chwile, teraz wziąłem 0.5mg alpry, ostatnią dawkę kratomu brałem jakieś 6 godzin temu więc jestem prawie czysty i nie jest źle, prawdopodobnie jestem zmęczony po tygodniu pracy. Kratom, a teraz alpra w chuj pomogły mi psychicznie że mimo bólu ciała czułem się w chuj pozytywnie, może po prostu do tego już dorosłem xD Przy ostatniej próbie po redukcji dawki bez wspomagaczy, pokonał mnie tylko brak snu 3 noc z rzędu, więc zrozumiałem że taka męczarnia nie ma sensu, ale mam w chuj motywacji psychicznie do rzucenia.
Bupre biorę jakieś 4 lata (zdawało mi się że dłużej), w różnych dawkach, na koniec ze dwa tygodnie ok 0.5mg podjęzykowo transtec
Podsumowując warto mieć lżejsze opio na początek lub na noc chociaż bo nic tak nie rozbija jak brak snu

scalono - aire

UPDATE:
kimnąłem sie i po 2 godzinach snu prawdopodobnie alpra mi zeszła (0.5mg 7 godzin wcześniej) i 2g kratomu wzięte 3 godziny wcześniej to było za mało na skręta, ale będę powoli zmniejszał ilość kratomu. Efekty odstawienne też mi się wydaje że się nasilają jak się leży w bezruchu, w dzień ten ból można rozchodzić. Też tak macie?
  • 2 / / 0

Ja biorę dziennie buprę od około 5 lat, 3 x dziennie, przez iv, łącznie dziennie ok 6-8 mg, plastry transteck. Wiem, że głupio to zabrzmi, ale u mnie bupra działa tak, że jestem bardziej pobudzony, mniej senny, mam więcej energii, dlatego tak mi się "spodobała".

Przeraża mnie jedynie, że to już okolo 5 lat brania i to co piszecie, jak trudno się z niech wychodzi. Kurczę, pracując umysłowo chyba nigdy jej nie rzucę.. Masakra.
ODPOWIEDZ
Posty: 75 • Strona 8 z 8
NarkoMemy dodaj swój
[mem]
Newsy
[img]
Jacht z kokainą o wartości 80 milionów funtów zmierzał w stronę Wielkiej Brytanii

Prawie tona „narkotyku klasy A” została znaleziona na jachcie płynącym z wysp karaibskich do Wielkiej Brytanii. Jej rynkowa wartość została oszacowana na 80 milionów funtów.

[img]
Handel narkotykami: Rynek odporny na COVID-19. Coraz większe obroty w internecie

Dynamika rynku handlu narkotykami po krótkim spadku w początkowym okresie pandemii COVID-19 szybko dostosowała się do nowych realiów, wynika z opublikowanego w czwartek (24 czerwca) przez Biuro Narodów Zjednoczonych ds. Narkotyków i Przestępczości (UNODC) nowego Światowego Raportu o Narkotykach.

[img]
Meksyk: Sąd Najwyższy zdepenalizował rekreacyjne spożycie marihuany

Sąd Najwyższy zdepenalizował w poniedziałek rekreacyjne spożycie marihuany przez dorosłych. Za zalegalizowaniem używki głosowało 8 spośród 11 sędziów. SN po raz kolejny zajął się tą sprawą, jako że Kongres nie zdołał przyjąć stosownej ustawy przed 30 kwietnia.