SNRI: Duloksetyna (Cymbalta, Dulsevia, Depratal) - Wątek ogólny

Leki przeciwdepresyjne, tymoleptyki - SSRI, SNRI, iMAO, TLPD i inne
Zobacz też: Wikipedia

Moderator: Leki

Posty: 237 Strona 24 z 24
Rejestracja: 2017
  • 2430 / 838 / 0


23 kwietnia 2019Jan1nowak11 pisze:
Witam od 12 dni biorę dulsevie duloksetynę czy mogę zażyć 3mmc? I jakie będą tego ewentualne konsekwencje?

Pisząc o lekach używamy nazw międzynarodowych. taurinnn
Absolutnie nie.
Rejestracja: 2017
  • 8 / / 0


Cze wszystkim.
W tamtym tygodniu byłem u pani psychiatry i dostalem duloxetyne.
Caly czas jej powtarzalem, ze mam tylko czasami obnizony nastrój i ze nie chce sie wpierdzielac w branie ponad miecha, albo jeszcze wiecej.
I sa sytuacje, ze potrzebne mi zbicie lęku co rozumiem przez alpre, albo diazepam.
Usłyszałem, ze strasznie uzależniają i mam wpieprzać duloxetyne. Nie wzialem jeszcze ani jednej tabletki, nastroj mam znosny od wizyty u niej, zadnych mysli samobojczych, motywacje do robienia niektorych rzeczy nawet mam, tylko czasami chodzi mi o pewnosc siebie i olanie niektorych sytuacji.
Oplaca sie zaczynac brac dulke, zeby nie lykac co jakis czas benzo? Tak wiem, nie ma tu psychiatrow i psychologów, ale skoro codziennie jakos normalnie funkcjonuje, robie co mam robic i wiadomo wachania nastroju sa, ale taki stan pewnosci siebie i olania niektorych rzeczy jest mi potrzebny tylko czasami. Warto sie pakowac w duloxetyne?
Czy isc za miesiac na wizyte i pogadac, ze wolałbym benzo doraźnie jednak? :zombie:

W Warszawie wszyscy biorą dopalacze. Ale często myślą, że to koks

Tu był. Tu ćpał. Tu pił. Jaś Kapela o tym, jak się bawił (i jak zgonował) po dopalaczach.

Zrelaksowani po winie, agresywni po wódce? Badanie potwierdza

Jak wynika zbadań opublikowanych w British Medical Journal nasz nastrój po wypiciu zależy od rodzaju alkoholu, po jaki sięgnęliśmy.
Rejestracja: 2016
  • 2232 / 431 / 0


Już lepiej duloksetynę niż doraźnie benzo, jeśli wrzucasz częściej niż raz w tygodniu. Tylko, że duloksetyna zmienia stan świadomości i może przeszkadzać Ci w koncentracji, choć może też i być zupełnie odwrotnie, pomoże odgonić myśli i skupić się na konkretnej czynności. Ja bym spróbowała dulo zamiast benzo.
Rejestracja: 2017
  • 8 / / 0


Nie no, nie jestem na benzo ciągu, bo w sumie to niedawno zaczalem przygodę. Wczesniej nie brałem ZADNYCH benzosow, zadnych antydeprel, ani hydroksyzyn i reszty. Jak mialem jebitnego kaca i sprobowalem relki to jakos tak mi się spodobało i musiałem kupić paczuszkę :D
To co proponujesz zacząć dulo i ewentualnie od czasu do czasu benzo zarzucic? Mysle ze od wrzucenia raz dwa razy na tydzien malej dawki (10-15mg diazepamu) nic mi wielkiego sie nie stanie?

scalono
Aha i jeszcze jedno... Bo chyba zaczne lykac dulke od soboty rano, zobacze jak działa w weekend. Ogolnie nie pije mocnej kawy, ani kawy. Czy gdybym miał kryzys w sensie w pracy, bede mogl sobie siorbnąć jakąś lurkę przy dulo? A i jakbym chcial od czasu do czasu zarzucic jakies benzo, albo hydroksyzyne to bedzie ok?
Rejestracja: 2017
  • 25 / / 0


Czy to prawda ze Cymbalta została wycofana z aptek?
Rejestracja: 2013
  • 73 / 11 / 0


15 maja 2019emem23 pisze:
Nie no, nie jestem na benzo ciągu, bo w sumie to niedawno zaczalem przygodę. Wczesniej nie brałem ZADNYCH benzosow, zadnych antydeprel, ani hydroksyzyn i reszty. Jak mialem jebitnego kaca i sprobowalem relki to jakos tak mi się spodobało i musiałem kupić paczuszkę :D
To co proponujesz zacząć dulo i ewentualnie od czasu do czasu benzo zarzucic? Mysle ze od wrzucenia raz dwa razy na tydzien malej dawki (10-15mg diazepamu) nic mi wielkiego sie nie stanie?

scalono
Aha i jeszcze jedno... Bo chyba zaczne lykac dulke od soboty rano, zobacze jak działa w weekend. Ogolnie nie pije mocnej kawy, ani kawy. Czy gdybym miał kryzys w sensie w pracy, bede mogl sobie siorbnąć jakąś lurkę przy dulo? A i jakbym chcial od czasu do czasu zarzucic jakies benzo, albo hydroksyzyne to bedzie ok?
Generalnie duloksytyna nie znosiła moich leków, psychiatra dopisał mi do tego prege, a i tak na tym miksie miałem próbe s. Co prawda było to chuj nie leczenie bo często pije, jak pije to często wale w klame jakieś prochy więc moja opinia może nie być specjalnie zgodna z prawidłowym działaniem tego leku. Brałem ogolnie dużo różnych antydepresantów i jeśli chodzi o leki i wyjebanie na wszystko z benzo nic nie ma porównania. Jeśli masz głowę na karku to nie znajdziesz nic lepszego, z tym że u mnie np nastąpił taki etap życia że miałem na wszystko wyjebane, chciałem się tylko dobrze czuć i takim sposobem od prawie roku jestem w ciągu, dlatego ta glowa i umiar są bardzo ważne przy tych tabletkach szczęścia.
Rejestracja: 2017
  • 8 / / 0

I ch*j... Pobrałem chyba ze trzy dni duloxetyne i niech spierd@la. Ogolnie mówiłem tej babie, ze chce cos doraźnie, bo NIE CODZIENNIE mam stany lękowe i potrzebuje na jakieś wyjatkowe sytuacje.
To ta mi zaczęła pierdzielic, ze po tym normalnie moge samochod prowadzic i zero ubokow (praca wymaga). Po wzieciu pierwszej (chociaż dużo żrę) prawie zero apetytu. Jakbym w gardle mial jakas blokadę. Wyjebanie z akcji totalne, parówa, chociaz rano stala jak dąb teraz zero zainteresowania seksem, moglby nie istniec. Jak ziewałem to bylo fajnie, bo takie orgazmiczne uczucie. Kur*a nie czuje sie az tak zle, zeby codziennie antydepa łykać. Dostalem miesiac temu rolki od rodzinnego i wzialem moze trzy tabletki (diazepam 5mg) i samo to, ze mam je przy sobie jakos mnie uspokaja do tego jakas hydroxyzyna od czasu do czasu i spoko. A tu wszedlem na wizyte, opowiedzialem, ze czasami mam jakies stany lękowe, ale CZASAMI nie codziennie, ze wstaje i sie boję, bach recepta na dulo. Pier*ole nie bede brał. Jeszcze sie tak chuj*wo nie czułem wczesniej po lekarstwach...
Posty: 237 Strona 24 z 24
Wróć do „Antydepresanty”
Na czacie siedzi 76 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: billyBOB, marcin21 i 6 gości