Pytania o ceny

Luźne dyskusje na tematy związane z substancjami psychoaktywnymi

Moderator: Wszyscy moderatorzy

Posty: 3046 Strona 303 z 305
Rejestracja: 2018
  • 1248 / 209 / 14

Ja za blistry MST100 płaciłem 200 zł, MST200 koleś nie miał, ale mówił że puszcza zwykle za 400 zł dla nowych klientów i za 350 zł dla starych. Więcej niż 200 zł za setki bym nie zapłacił.
Rejestracja: 2018
  • 348 / 61 / 0

24 listopada 2019xantiago pisze:
ja mam pytanko co do MST, od jakiegoś czasu poluję na mst, ostatnio widziałem na ogłaszamy ludzi którzy wystawiali MST 200mg 60tab, po 2tys złotych, co mnie totalnie zwaliło z nóg, jaka jest przeciętna cena za mst 100mg i 200, ile byście max dali by nie dać się wyruchać
no to wychodzi jakoś 330 za liścia, co jest ceną całkiem spoko, choć przy takiej ilości powinno byc ciut taniej

Narkotyki w przedwojennej Warszawie. Ile kosztowały i kto je zażywał?

Działkę kokainy można było dużo kupić taniej niż butelkę wódki. I kupowano. Ćpali przestępcy, ale też lekarze i urzędnicy państwowi. „Kokainistki rekrutują się przeważnie z najgorszych szumowin, morfinistki już z nieco lepszych sfer” – mówił szczerze przedwojenny diler. I nie krył nawet, ilu w Warszawie jest narkomanów.

Próbują przemycać narkotyki dla więźniów „na wrzutkę”

Przemytnicy coraz częściej decydują się przerzucać nielegalne substancje przez mury opolskich zakładów karnych.
Rejestracja: 2018
  • 105 / 15 / 0

2 tyś to za drogo.
Zależy na kogo trafisz, ale nie kupilbym nawet za 1700 zł .
Mialem za 1600 kontakt.
Trzeba szukać kontaktów, trochę pokombinować albo i nie, gdyż ja znalazlem kontakt na instagramie xD
Teraz nie ma go i biorę dihydrokodeinę od lekarza czasami z trampkiem i kodeiną.
Zostalo mi ok. 20 mg mst, kurwa moglem to na raz i coś poczuć.
Rejestracja: 2014
  • 7632 / 957 / 0

24 listopada 2019nie wiem stary pisze:
Trzeba szukać kontaktów, trochę pokombinować albo i nie, gdyż ja znalazlem kontakt na instagramie xD
Nie zdziwię się, jeśli niedługo ktoś na roksie znajdzie "kontakt" : )
Rejestracja: 2019
  • 316 / 49 / 0

@jezus_chytrus

Mówisz i masz...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Rejestracja: 2016
  • 6 / 2 / 0

Cześć! Mógłby mi ktoś proszę udzielić informacji po ile chodzi zolpidem 20x10mg?
Rejestracja: 2019
  • 525 / 29 / 0

zolpidem ? Z apteki jakies 10-15zl jak ostatnio bralem , a od " kogos " dalbym max 60-75zl cut
Offtop, to nie jest wątek o dostępności leków w aptekach/Imane Anys
Rejestracja: 2019
  • 26 / 1 / 0

kiedys na o0glaszamy bylo mozna kupic wszystko teraz uz nie mozna nic to ludzie sie przeniesli na instarmy, grupy czy singala

by nie offtopowac
mefedron po 170 z UK dobra cena czy przestrzelona?
Rejestracja: 2019
  • 6 / / 0

Ile u was cena za 300g amfy?
Rejestracja: 2019
  • 7 / 1 / 0

taka ilość powinna chodzić chyba po 5/g
Posty: 3046 Strona 303 z 305
Wróć do „Substancje psychoaktywne”
Na czacie siedzi 138 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość