Sytuacje kryzysowe: Sprawy pilne WARNY ZA OFF TOP-regulamin w 1 poscie

Dział dostępny także bez rejestracji, gdzie szybko możesz otrzymać odpowiedź, gdy czas jest na wagę złota.

Moderatorzy: Wszyscy moderatorzy, Zdrowie

Posty: 6923 Strona 662 z 693
Rejestracja: 2016
  • 520 / 266 / 2

Może pseudoefedryna, jako słaby zamiennik dla fety?

Zresztą swoje musi odespać. Ile trwał poprzedni ciąg, w sensie ile godzin bez snu?
Rejestracja: 2019
  • 9 / / 0

Nie chodzi o "zmotywowanie" tylko pomoc dla organizmu.Po tak długim czasie ćpania i tak dużym wycieńczeniu organizmu na typowym detoksie na pewno dostanie coś wspomagającego,myślałam,że znacie może coś czym mogę mu pomóc na dziś,na już

Badanie: stały spadek w raportach dotyczących szkodliwego używania marihuany

Częstość występowania tak zwanego “zaburzenia używania konopi indyjskich” (CUD) wśród młodych ludzi i dorosłych stale spada od 2002 r., Zgodnie z danymi opublikowanymi w czasopiśmie Drug and Alcohol Dependence .
Rejestracja: 2019
  • 9 / / 0

Dwie doby bez spania.
Rejestracja: 2010
  • 2706 / 288 / 0

15 maja 2019Indiaaanka38 pisze:
Nie chodzi o "zmotywowanie" tylko pomoc dla organizmu.Po tak długim czasie ćpania i tak dużym wycieńczeniu organizmu na typowym detoksie na pewno dostanie coś wspomagającego,myślałam,że znacie może coś czym mogę mu pomóc na dziś,na już
Możesz mu kupić gastrolit i glukozę, ewentualnie dbać o to, żeby wsuwał jakieś lekkie posiłki.
Wydaje mi się, że jako takich objawów odstawiennych w aspekcie fizycznym nie będzie po amfetaminie - chęć przyćpania i ogólny bezsens istnienia po przerwaniu ciągu to inna sprawa. Co więcej o wiele trudniejsza dlatego też napisałem, że nie ma w aptece nic takiego. Sam musi sobie z tym poradzić, ewentualnie udać się do specjalisty
@LittleQueenie i co niby da ta pseudoefedryna ? feta to nie opioid żeby schodzić z niej słabszymi substancjami z tej samej grupy
Rejestracja: 2016
  • 520 / 266 / 2

Wiem, ale żeby chociażby nie spał tak cały czas, żeby miał jakąś substancję zastępczą. Żeby chłop funkcjonował w ogóle!
Rejestracja: 2019
  • 9 / / 0

Dziękuję za odpisanie i Wasze rady :).Jest ok,jest szansa,może tym razem coś do przodu pójdzie :)....Na razie jemy,śpimy i pozytywne rzeczy robimy,to w sumie jedyne co mogę,sprawiać,żeby każda godzina na trzeźwo dobrze się kojarzyła.Wszystkiego dobrego dla Was !!
Rejestracja: 2018
  • 1121 / 329 / 0

Po co ma funkcjonować? Niech odeśpi i się regeneruje. Wmuś w niego magnez, potas i inne tym podobne rzeczy. Jakaś odżywka białkowa nie zaszkodzi, łatwo przyjac taki płynny "posiłek" a białko jest ważne w regeneracji po ostrych ciągach. Jogurty i kefiry też się przydadzą, tak jak odpowiednie nawodnienie.
Rejestracja: 2019
  • 2 / / 0

Witam

Sytuacja wygląda tak-Około 17:00 wziąłem 375 mg tramadolu,około 19:40 łyknąłem 540 mg kodeiny,i do tego o 20:00 walnąłem kilka wiader,zaczyna mną trochę telepać,nie jest to bardzo mocne ale jednak odczuwalne,nie mam niestety żadnego benzo...

Wiem że postąpiłem głupio jednak już zdarzało mi się robić takie miksy i było dobrze.
Rejestracja: 2019
  • 2 / / 0

Warto dodać że momentami robi mi się ciemno przed oczami i trochę mi strzyka coś w głowie...
Rejestracja: 2011
  • 7235 / 734 / 0

@Her0inek
Weź zimny prysznic to Ci zbije trochę fazę i wytrzeźwiejesz.Nie idź tylko spać bo jeszcze dostaniesz padaczki podczas snu.Czuwaj cały czas i staraj się wszystko kontrolować.
Posty: 6923 Strona 662 z 693
Wróć do „Sytuacje kryzysowe”
Na czacie siedzi 404 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Karolkolo i 1 gość