Bezsennosc, problemy ze snem temat ogolny

Dział, w którym omawiane są konkretne kondycje, oraz ich wpływ na i współzależności z efektami środków psychoaktywnych.

Moderator: Zdrowie

Posty: 936 Strona 90 z 94
Rejestracja: 2014
  • 1621 / 324 / 0


Nie. Zdecydowanie to wina jednego piwa!
W rzeczy samej! W końcu skumałeś. :trucizna:

Już jedno piwo niezawodnie sprawia, że obudzę się szybciej i bardziej skurwiony, w charakterystycznie dla właśnie tej substancji (alkoholu) sposób. Opcjonalnie może być kieliszek wina, krople walerianowe. Efekt ten sam. Ot i wszystko, sprawdzane na samym sobie setki razy. :krowa:
Rejestracja: 2017
  • 5548 / 772 / 0


Miałem podobnie dopóki nie zmieniłem trybu odżywiania się.

Na kolację to jem malutka pajdke chleba (chyba bardziej z przyzwyczajenia niż dla smaku).
Reszta to białko i tłuszcz.

Jak się ludzie opychaja weglami to wchodzi klasyczny schemat- szybki szot energii, szybki spadek, szybciej się wybudzamy.
I jeszcze bardziej wkurwieni :-)

Zastosowanie substancji psychoaktywnych w medycynie

Czasami działanie psychoaktywne jest skutkiem ubocznym substancji, a czasami właśnie ten wpływ jest pożądanym działaniem sprawiającym, że dana substancja jest lekiem.

Czy Włodzimierz Czarzasty ma problem z marihuaną?

Krótki felieton zza kulis autorstwa Macieja Kowalskiego.
Rejestracja: 2018
  • 461 / 50 / 0


Mała dawka węgli przed snem nie jest złym pomysłem (tryptofan->serotonina->melatonina).

Ja jem ostatnio 2 razy dziennie (zero węgli), a wieczorem używam olejku CBD + saunę fińską, dwie sesje po 15 minut i zasypiam momentalnie. Ze swojej strony mogę polecić.
Rejestracja: 2017
  • 5548 / 772 / 0


13 października 2019GL HF pisze:
Mała dawka węgli przed snem nie jest złym pomysłem (tryptofan->serotonina->melatonina).
A to nie jest tak, że przez cały dzień rośnie poziom melatoniny i w godz wieczornych powinien być maxymalny?
Rejestracja: 2018
  • 461 / 50 / 0


Poziom melatoniny w ciągu dnia jest stale na bardzo niskim poziomie, zaczyna rosnąć, gdy robi się ciemno. Z tego powodu wieczorem powinno się unikać sztucznego niebieskiego światła, wysokiej temperatury pomieszczenia w którym będziesz spać i wszystkiego co może podnieść poziom kortyzolu (jego poziom jest odwrotnie skorelowany z poziomem melatoniny). Czyli wyciszamy się po zmierzchu. Fakt, produkcja melatoniny odbywa się w cyklu dobowym, ważne żeby przy świcie wyjść na "powietrze" i wystawić się na promienie słoneczne (zachmurzone niebo też jest OK), by nie zaburzyć tzw. rytmu dobowego, który wpływa na wiele procesów w organizmie. Można więc powiedzieć, że do prawidłowej działalności melatoniny ważne jest nie tylko twoje zachowanie wieczorem, ale też rano.

O węglach na noc pisałem w kontekście bycia na keto/low carb. Jak już mamy jeść węgle, to lepiej wieczorem, bo daje to lekkiego kopa w produkcji melatoniny.
Rejestracja: 2019
  • 26 / 5 / 0


Natura nas nie przystosowała do współczesnego życia. Miliony ludzi muszą pracować na zmiany i nie mogą chodzić spać wtedy kiedy robi się ciemno. Stąd wynikają problemy ze snem. Ja potrafię spać o każdej porze ale i tak się męczę
Rejestracja: 2012
  • 13 / / 0


Piwo, alko ogólnie... do snu? Zjebany pomysł, przy częstym takim popijaniu piwa wybudzasz się nie przez alkohol a jego brak w organizmie.
Rejestracja: 2019
  • 28 / / 0


po jednym juz jest rozbudzenie po 2 snu godzinach. po dwoch to jakichs 3 godzinach snu. przy 0 dopiero kolo 6 rano pierwsze przebduzenie.
Waleriana zamiast piwa o wiele lepszy pomocnik.
Rejestracja: 2012
  • 694 / 77 / 0


Aktywność fizyczna bardzo pomaga w kłopotach ze snem... zwłaszcza taka, kiedy ćwiczymy do upadku mieśniowego.

Prawdę mówiąc - bez siłowni - mógłbym nie spać 2-3 dni... w tej kwestii ( może to przez dragi może nie ) jestem niezniszczalny.

Tak - jest to pewna niedogodność - dla większości totalne zjebanie życia, człowiek nie wyspany to dzień zmarnowany - ale wiem tez że na wszystko jest sposób. U mnie to działa - może u Ciebie czy u tego obok - także podziała.

Nie jeść węgli na noc. Nie pić Herbaty/Kawy po 17:00 ( lub w ogóle zrezygnować ze stymulantów ) - pomaga taki magiczny preparat jak ZMA ( cynk / magnez oraz B6 ) i starać się pójść spać pomiędzy godzinami 20:00-22:00 . Kilka złotych rad - może się komuś przyda.pozdrawiam.
Rejestracja: 2010
  • 4229 / 592 / 16


O ciągu gieblowym nawet nie wspomnę. Nie pomaga 2mg klona, 200mg luminalu itp. Ewentualnie polewasz dalej. Polewasz, budzisz się po dwóch godzinach, jakbyś setkę speeda zajebał. Odkryłem, że najlepszy jest baklofen, ale to uzależnienie krzyżowe gwarantowane.
Posty: 936 Strona 90 z 94
Wróć do „Zaburzenia somatyczne, psychiczne i psychosomatyczne”
Na czacie siedzi 56 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości