SSRI: Escitalopram (Lexapro, Mozarin, Escitil) - Wątek ogólny

Leki przeciwdepresyjne, tymoleptyki - SSRI, SNRI, iMAO, TLPD i inne
Zobacz też: Wikipedia

Moderator: Leki

Posty: 1691 Strona 169 z 170
Rejestracja: 2021
  • 1 / / 0

Siema ,
Jestem swiezak na forum. Na wstepie ostatni kontakt z dragami mialem 8 lat temu na studiach ;) dobrze spie , zdrowo sie odzywiam , biegam, cwicze, czytam, mam prace natomiast gnebi mnie dol od ponad 2 lat , niskie poczucie wl wartosci i zajebista trudnosc w kontaktach i lek przed odrzuceniem, hustawka nastroju. Postanowilem ruszyc na terapie a tam dostalem sugestie o farmakologi. Po wizycie u lekarza dostalem recepte na nexpram (esci) pytanie do was?
1 czy po zakonczeniu protokolu wracaliscie z powrotem do lekow?czy komus eyregulowal sie stan na stałe
2 czy odniosl ktos wrazenie ze po odstawieniu tego leku pomieszalo mu sie w glowie bardziej niz przed kuracja?
3 czy jestcryzyko utrzymania sie kastracji chemicznej po zaprzestaniu brania :świnia: ?
4 jak wyglada sprawa koncetracji w pracy , snem , i masa ciala? :świnia:
Rejestracja: 2020
  • 58 / 5 / 0

Witam , mam takie pytanie , kiedyś parę lat temu (może z 5) brałem ten lek , bardzo mi pomógł wstać na nogi .. było to moje pierwsze i jedyne SSRI jakie brałem, pobrałem z 2 miesiące i odstawiłem bo już go nie potrzebowałem ale nie ważne.. chodzi mi o to czy jak np będę miał nawrót nerwicy/depresji to mogę wrócić do tego leku bez wizyty u magika ? ( Recepty SB sam ogarniam) .Dobrze na niego reagowałem , żadnych skutków ubocznych nie miałem . Czy dana sytuacja która może wystąpić w moim życiu i spowodować nawrót choroby może spowodować że moje objawy już będą nieco inne i lek może być już potrzebny inny i jednak wizyta u lekarza będzie konieczna ? Pytanie do mądrych ludzi , kumatych artystów , widzących więcej niż inni 🤪🙅💪

Gdy narkotyki wchodzą za mocno – o historii mrocznych rządowych eksperymentów

Wroga można obezwładnić, ale lepiej by było, gdyby dało się nad nim zapanować. A gdyby tak niszczyć umysły, a potem programować je na nowo? To nie Archiwum X, to prawdziwy Projekt MKUltra, prowadzony latami przez rząd USA.

Najważniejsze badania nad konopiami w 2020 roku [Część 1]

Wraz z początkiem 2020 roku, przez pandemię świat wyglądał jakby się zatrzymał. Jednak badania naukowe nad konopiami, choć nieco utrudnione, w 2020 roku wciąż były prowadzone. I chociaż liczba publikacji związanych z konopiami była znacznie mniejsza w porównaniu do lat poprzednich, to naukowcy wciąż odkrywali kolejne tajemnice tej fascynującej rośliny.
Rejestracja: 2019
  • 580 / 156 / 0

Idź do lekarza.
Rejestracja: 2018
  • 27 / 2 / 0

nie brałem ssri od lat zabrałem 10mg tego i czuje jego działanie polepszony nastrój głębszy dźwięk muzyki czy to możliwe że już działa?
Rejestracja: 2016
  • 3282 / 925 / 0

Tak.
Rejestracja: 2018
  • 27 / 2 / 0

zdziwiłem się bo jest napisane że zaczyna działać po 2 tygodniach
Rejestracja: 2016
  • 3282 / 925 / 0

Może działać od razu, po 2 tygodniach, po 2 miesiącach, po pół roku, albo nigdy!
Rejestracja: 2016
  • 65 / 19 / 0

Biorę esci do odstawki klona. Dodatkowo baclofen.
Przez pierwsze 4tyg brałem dawkę ranna 5mg. Od tygodnia biorę 10mg rano (wg zaleceń).

Wszystko szło dobrze, przy czym w tym tygodniu po przejściu na 10mg esci rano pojawiły się problemy typu: mdłości, większa senność a co za tym idzie bóle głowy, jazdy w żołądku, wybudzanie się w nocy (prędzej sen był dobry).
Odżywiam się normalnie, samopoczucie okej tylko te problemy opisane powyżej dobijają.
Może to być spowodowane zwiększeniem dawki esci i jeśli tak to te efekty uboczne miną?

3di

Rejestracja: 2019
  • 18 / / 0

Na tramadol mam tolerancję ,że na konkretną fazę muszę wziąć ok 300-400mg.
jaka jest szansa że podczas mięsięcznej kuracji escitalopramem dostane zespołu serotoninowego jak będę stosował 4 razy w tygodniu dawki 50-150mg tramadolu?
Możliwe są jakieś jeszcze inne skutki uboczne?
Rejestracja: 2016
  • 3282 / 925 / 0

wczorajDrewnianyKolek pisze:
Biorę esci do odstawki klona. Dodatkowo baclofen.
Przez pierwsze 4tyg brałem dawkę ranna 5mg. Od tygodnia biorę 10mg rano (wg zaleceń).

Wszystko szło dobrze, przy czym w tym tygodniu po przejściu na 10mg esci rano pojawiły się problemy typu: mdłości, większa senność a co za tym idzie bóle głowy, jazdy w żołądku, wybudzanie się w nocy (prędzej sen był dobry).
Odżywiam się normalnie, samopoczucie okej tylko te problemy opisane powyżej dobijają.
Może to być spowodowane zwiększeniem dawki esci i jeśli tak to te efekty uboczne miną?

Te skutki uboczne przejdą, lek dopiero się wkręca.
Posty: 1691 Strona 169 z 170
Wróć do „Antydepresanty”
Na czacie siedzi 2081 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości