Kokaina - wątek ogólny

Półsyntetyczna pochodna alkaloidów krasnodrzewu pospolitego.
Więcej informacji: Kokaina w Narkopedii [H]yperreala

Moderator: Stymulanty

Posty: 2716 Strona 231 z 272
Rejestracja: 2011
  • 7 / / 0

nie wiem może jestem jakiś dziwny ale po koksie czasem ciężko mi zasnąć, dziś przerobiłem niecałą torbę ostatnia rysa przed chwila i mam obawy czy do 1-2 zasne? zaczalem maratonik ok 14 i do teraz z 0.8 okolo przerobilem
ale to moze ja jakis dziwny jestem, znajomi normalnie sypiaja po tym
Rejestracja: 2019
Użytkownik nieaktywny
  • 2 / / 0

Ja też po koce nie mogę spać, ale ja tak mam w sumie po większości dragów. Clonazepam pomaga.

Odwyk w raju: uzależnieni z Zachodu wybierają detoks w Tajlandii

50 mężczyzn w czerwonych szatach z napisem “POKONANY” klęczy nad rynną przy murze otaczającym kompleks świątyń ze złotymi dachami. Podchodzi do nich świątynny zielarz i podaje każdemu gęsty brunatny płyn do wypicia, po którym zaczynają wymiotować do rynsztoka. Niektórzy słabną, inni się trzesą, jeszcze inni chodzą na czworaka. Nowy film Tarantino? Nie – tak wygląda jeden z najpopularniejszych odwyków w Azji.

Lotnicy mają być badani na obecność alkoholu i narkotyków. Będą zmiany w prawie lotniczym

W polskim prawie lotniczym nie ma zapisów, które umożliwiają kontrolę na obecność alkoholu i innych substancji odurzających. Nowelizacja ma dostosować nasze rozwiązania do norm wymaganych przez UE.
Rejestracja: 2011
  • 2331 / 384 / 0

Ja bez problemu zasypiam około dwie godzinki po ostatniej kresce. Może wasz temat zawiera dodatki w postaci amfy lub kofeiny (nawet w minimalnych ilościach)? Z drugiej strony jeśli Wasi znajomi bez problemu zasypiają może jakoś się sami nakręcacie i przez to wpadnięcie w objęcia Morfeusza jest utrudnione?
Rejestracja: 2019
  • 45 / 2 / 0

Kupiony 2 tyg temu w grudzie koks zawieral efedryne plus jakis dodatek znieczulający lecz to nie byla lido ani benzokaina tylko jakis pierwszy raz spotykany przez moja osobe. Problemy ze zasnieciem male byly przez pierwsze godziny lecz to do zniesienia. Pytanie, czy to konieczne i jest prawda iz taka wysoka jakosc musi zawierac efedryne?
Rejestracja: 2011
  • 7 / / 0

może tak jest, nie wiem ile koki jest koce ale wygląda spoko. ja to się dziwie jak tu niektózy piszą o rysach po 100-150mg, ja to po setce jestem nieźle napruty, takie optimum to z 50mg może 60? a 150 naraz to nie wiem co to jest że ludzie tyle walą, czy prawdziwego oryginału sie wali takie krechy? może u mnie jakaś domieszka jak 50 klepie dobrze
Rejestracja: 2011
  • 2331 / 384 / 0

No właśnie "prawdziwy oryginał" powinien robić dobrze w dawkach 50-60mg na około 40 minut.
Rejestracja: 2019
  • 37 / / 0

08 października 2019kielon pisze:
może tak jest, nie wiem ile koki jest koce ale wygląda spoko. ja to się dziwie jak tu niektózy piszą o rysach po 100-150mg, ja to po setce jestem nieźle napruty, takie optimum to z 50mg może 60? a 150 naraz to nie wiem co to jest że ludzie tyle walą, czy prawdziwego oryginału sie wali takie krechy? może u mnie jakaś domieszka jak 50 klepie dobrze

Kupiony "na miescie" to zdarza sie bydawki 150 też słabo robiły. Pazerność dilera w dodatku gdy jeszcze sam wciąga powoduje, że kase chce sie mieć... wiesz, głodny i spragniony ćpun nie mając innego kontaktu wróci. Przykre realia polskiego myślenia, oczywista zagranicą też można trafic rozmieszany towar, lecz o wiele częsciej jest on mocniejszy niż sprzedawany na naszej ulicy.
Prawidłowy towar spokojnie w dawce 50 robi już jak trzeba tylko kup na ulicy tak czysty towar.
Rejestracja: 2019
  • 145 / 41 / 0

08 października 2019Marcinek81 pisze:
Kupiony 2 tyg temu w grudzie koks zawieral efedryne plus jakis dodatek znieczulający lecz to nie byla lido ani benzokaina tylko jakis pierwszy raz spotykany przez moja osobe. Problemy ze zasnieciem male byly przez pierwsze godziny lecz to do zniesienia. Pytanie, czy to konieczne i jest prawda iz taka wysoka jakosc musi zawierac efedryne?

Gówno prawda. (cut) w chuja wali.
Wysokiej jakości koks zawiera, uwaga...koks. A nie fenacetyne i efedrynę.

To tak jakbym Ci napisał - Testy epidemiologiczne wskazują na obecność w naszym jedzeniu bakterii e.coli i salmonelli - co świadczy o wysokiej jakości świadczonych przez nas usług.

Nie podajemy naz vendorów poza działem S+. taurinnn
Rejestracja: 2018
  • 190 / 20 / 0

No po dwóch próbach stwierdzam, że ten "wysokiej jakości" koks z domieszkami efendryny itp jest chuja wart.

Za pierwszym razem było nawet oki, wziąłem kolejną sztuke no i trzeba było pociągać 100-120mg żeby było ok co jakieś pół godziny.
Sztuka poszła mi w 4 godziny, wyjebane w taki interes. Pod koniec wora człowiek taki "roztrzęsiony" i przećpany, ciśnienie wyjebane pod sufit..
Rejestracja: 2014
  • 188 / 2 / 0

Witam, nie znalazłem odpowiedniego tematu, wiec zwracam się z prośba tutaj.
Jak nazywają się te profesjonalne gadżety do przetrzymywania roztworu umożliwiające dyskretny sniff? Najlepiej buteleczka z łyżeczka, czy te „bullet’y” mogą być lepsze?
Jest jakiś polski sklep, gdzie można takie cudo nabyć? Polecacie jakieś źródła / sprzedawców / firmy? Na Allegro chyba takiego czegoś nie dostanę, tylko „tabakierki” są dostępne :/

——————
Edit: dobra, to może być „tabakierka” :)
Jeżeli jakieś polecacie to z chęcią przeczytam opinie
Posty: 2716 Strona 231 z 272
Wróć do „Kokaina”
Na czacie siedzi 1331 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość