Zaburzenie postrzegania spowodowane halucynogenami i innymi(!) środkami (HPPD)

Dział, w którym omawiane są konkretne kondycje, oraz ich wpływ na i współzależności z efektami środków psychoaktywnych.

Moderator: Zdrowie

Posty: 707 Strona 69 z 71
Rejestracja: 2019
  • 1 / / 0

Witam mam taki problem spozywalem ciagle alkohol na kacu stresy drzenie itp, az pewnego dnia budze sie i czuje sie na fazie do dnia dzisiejszego mija juz 5 lat bylem u psychiatry leki przez 3 lata i nic. Do tego snieg optyczny, szumy uszne, mety, powidoki, smugi, blyski, rozmazany wzrok, wiem ze to derealizacja tzw dysocjacja. Nie bralem zadnych narko ani rc. Kawy i papierosow nie biore i nie pale.Jak sie wyleczyc suplementacja czy czyms innym? Jakie zmiany zachodza w neuroprzekaźnikach?

Przeniesiono do działu Opisz swój przypadek. taurinnn

@Gondodi edit: scalono z HPPD - blackgoku
Rejestracja: 2016
  • 2772 / 741 / 0

02 listopada 2019Gondodi pisze:
[...] Do tego snieg optyczny, szumy uszne, mety, powidoki, smugi, blyski, rozmazany wzrok, wiem ze to derealizacja tzw dysocjacja. [...]
Same te zjawiska to nie jest derealizacja ani dysocjacja, te dwie ostatnie po prostu łączą się w jednostkę, na którą chorujesz, a ten cały bagaż różnych percepcyjnych zaburzeń zapewne jest właśnie spowodowany stosowaniem leków psychiatrycznych, ciągłymi zmianami etc. Może tak być, że po ustaleniu jednego konkretnego zestawu one przeminą, przy czym potrzeba sporo czasu.

Kanadyjczyk w stanie terminalnym składa podanie o dostęp do psylocybiny

Hartle próbował wszystkiego, od leków przeciwlękowych po medytację, ma jednak nadzieję na bardziej trwałe rozwiązanie, które pozwoliłoby złagodzić odczuwany przez niego lęk, dlatego został jednym z kilku śmiertelnie chorych Kanadyjczyków, którzy apelują do minister zdrowia o specjalne zezwolenie, które pozwoliłoby im na używanie nielegalnej substancji obecnej w „magicznych grzybkach”.

Diler dopalaczy sam przez nie trafił do szpitala. Czego go to nauczyło?

To było prawdziwe śmiertelne żniwo. Latem 2018 roku w ciągu kilku dni po zażyciu dopalaczy zmarło 10 osób w Łodzi i Bełchatowie. Przed łódzkim sądem zaczął się proces czterech dilerów, którzy są oskarżeni o wprowadzanie śmiercionośnych substancji na rynek.
Rejestracja: 2019
  • 34 / / 0

mam hppd 2 lata zaraz 3 i nie przeszło ani nie zmalało według mnie największym winowajcą był DXM w ciągach ale jak odstawiłem dragi na rok to mi przeszło i o dziwo wróciło po mefedronie tak samo jak było wcześniej... trawka też mogła mieć na to wpływ
troche offtop ale szczerze mówiąc jestem z niego zadowolony.
taka jakby blokada i nauczka żeby nigdy więcej do tego nie wracać ;D
Rejestracja: 2017
  • 437 / 108 / 0

Mi juz permanentnie towarzysza lekkie wizuale ale to w sumie na plus - tak jakby sobie ustawienia grafiki zmienic w grze :halu:
Rejestracja: 2018
  • 7 / / 0

które substancje są najbardziej skłonne do wywoływania hppd? mam dość sporo nowych w planach, ale chciałbym mniej więcej wiedzieć, których unikać
Rejestracja: 2014
  • 3630 / 937 / 2

Nadużywane ketony i psychodeliki. Co do tych drugich HPPD może wystąpić po jednorazowym zażyciu
Rejestracja: 2018
  • 79 / 11 / 0

Czasem nawiedzają mnie flashbacki, któż to wie po czym! Całując się z ukochaną, w nocy nagle na jej twarzy zaczęły malować się fraktale, piękna sprawa ćpaki, światła samochodów też potrafią się ładnie rozciągać, idealna sprawa dla popaprańca jak ja, gdyż kocham malować obrazy i wszędzie widzę sztukę, także da się żyć a nawet kochać hppd/flashbacki, ale, ale!
Sytuacja zaczęła wyglądać zgoła delikatniej jak przestałem pudrować, łykać, wtykać i wsadzać, iksde, obecnie ograniczam się do psychodelików, nomen omen najbardziej hppdogennych substancji, myślę że najmniej natarczywych w skutkach, jakie to było przejebane kiedy nie mogłem zasnąć bo widziałem 398482 obrazów na sekundę będąc trzeźwym, bo oczywiście tyle samo substancji miewałem wówczas w nosie, nie szarżujcie zdziry, jak chcecie mieć hppd to nie przez rozdupianie neuronów wraz z korzeniami..
Rejestracja: 2018
  • 191 / 20 / 0

U mnie po 2 latach (duża ilośc 3-FEA, serotoninowy młot aż dostałem halucynacji, od tego czasu "świat sie zmienił") wyraźnie osłabło albo po prostu nauczyłem sie z tym żyć i część objawów mózg ignoruje.

Jedyne co zostało to męty, chwilowe uderzenia derealizacji i uczucie widzenia w 4k. To i tak dobrze bo w najgorszych chwilach miałem po prostu kwasową jazde na trzeźwo i wyraźne wizuale
Rejestracja: 2020
  • 9 / / 0

Czy jednorazowe użycie MDMA/ecstasy może wywołać lub pogorszyć już istniejący objawy ze strony wizualnej?

Mam śnieg optyczny, powidoki itp. od 2011 - wówczas jedynie kilka razy w życiu paliłem zielsko. Tydzień temu wziąłem pierwszy raz w życiu ecstasy (mama - pół tabletki, jakieś 70-100 mg) i wypiłem w ten wieczór morze alkoholu. Czy możliwe, że mógłbym tym pogorszyć swoje objawy? Nigdy poza zielskiem (może 10x w życiu) i jednym razem z mama nie brałem nic więcej.
Rejestracja: 2016
  • 436 / 90 / 0

Nie "mama", tylko MDMA.
Sprawdzaj autokorektę proszę.

Ale Ty stwierdzasz, że pogorszyło się i pytasz, czy to od MDMA, czy może jednak nie widzisz zmiany i pytasz, czy mogłeś sobie pogorszyć zażyciem..?

I tak, jasne że mogłoby się pogorszyć.
Nie wiem, czy każdy narkotyk może pogorszyć śnieg optyczny i całą resztę, ale na pewno wiele substancji może.

MDMA z całą pewnością do nich należy, w ogóle substancje grzebiące przy receptorach serotoninowych (chyba 5ht2a) i/lub wyrzucające ogrom serotoniny mogą to powodować.
alkohol też może + szumy uszne gratis.

Aha i leki też mogą powodować/pogarszać śnieg optyczny np. risperidon czy escitalopram.
U mnie oba leki pogarszały.
Posty: 707 Strona 69 z 71
Wróć do „Zaburzenia somatyczne, psychiczne i psychosomatyczne”
Na czacie siedzi 1334 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Fiox, PROVIDENT04 i 2 gości