Benzodiazepiny – wątek ogólny v.1

Heterocykliczne substancje modulujące potencjał neurotransmisji GABA, będące pochodnymi dwuazepiny – np. diazepam, czy klonazepam.
Więcej informacji: Benzodiazepiny w Narkopedii [H]yperreala

Moderatorzy: GABA, Leki

Posty: 7329 Strona 732 z 733
Rejestracja: 2011
Użytkownik nieaktywny
  • 7876 / 834 / 0

Ciekawe jak dzisiaj zadziała klon, wczoraj nie chciał zaskoczyć.Moze to było związane z ty, ze bylem 2 dni z rzędu na tramcu.
Rejestracja: 2018
  • 1252 / 105 / 0

to może mieć znaczenie chociaż z punktu widzenia farmakologii nie powinno.

Dyskretny urok psylocybiny. Dlaczego od tysięcy lat sięgamy po halucynogenne grzyby?

Psylocybina to psychoaktywna substancja, która towarzyszy ludzkości od wieków i nie może nam się znudzić. Dlaczego tak jest? Na to pytanie odpowiedzieli naukowcy z Center for Psychedelic and Consciousness Research na Uniwersytecie Medycznym Johna Hopkinsa.

Werbowali Polki i brutalnie zmuszali je do przemytu narkotyków. Nigeryjska grupa zdemaskowana

Nigeryjska grupa przestępcza działała z terenu Polski. Członkowie werbowali kobiety do przemytu na portalach randkowych. Później "ptaki", bo tak nazywano ofiary, przewoziły nielegalne substancje we własnych organizmach. Reporterzy "Superwizjera TVN" trafili na trop przestępców.
Rejestracja: 2014
  • 1759 / 437 / 0

26 lipca 2018UJebany pisze:
Ciekawe jak dzisiaj zadziała klon, wczoraj nie chciał zaskoczyć.Moze to było związane z ty, ze bylem 2 dni z rzędu na tramcu.
Właśnie zawsze zauważałem, że alpra na tramcu w dawce zwykle wyczuwalnej (0,5mg) w ogóle się nie przebijała. tramadol to antagonista gaba a, więc nie dziwota. Stąd ryzyko padaczki.
Rejestracja: 2016
  • 819 / 140 / 0

Przeciez alpra tez ma jakieś, niewielkie co prawda działanie przeciwdrgawkowe.
Rejestracja: 2017
Użytkownik nieaktywny
  • 1118 / 149 / 0

Tak się martwilem ze będzie lipa ale lekarz miał dobry humor :cheesy:

Pojechalem w ciemno ale okazało się ze przyjmni3 wchodzę do gabinetu daje 0,7 gadam sobi3 z nim cieszył się że biorę halo a ja w szoku jechałem bez nadziei

Wszystko fajnie tyle ze idę do zk...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Rejestracja: 2018
  • 1252 / 105 / 0

Anabolik wstępnie jakie dawki polecą.
Rejestracja: 2017
Użytkownik nieaktywny
  • 1118 / 149 / 0

26 lipca 2018wnc1964 pisze:
Anabolik wstępnie jakie dawki polecą.
Teraz mam nauczkę i fart jak huj ze wypisal a dawki takie klono 8mg alpra 4mg tramal 750 lub 900mg 100mg można fajnie dawkowac setek mi zostalo 24 to będę sobie dobieral :listen:

Tak ta pierwsza dawka ładnie weszła przysypki i uśmiech na twarzy :*) aż zasnolem ale to wina haloperidol
Rejestracja: 2017
Użytkownik nieaktywny
  • 1118 / 149 / 0

26 lipca 2018NegatywneWibracje pisze:
26 lipca 2018UJebany pisze:
Ciekawe jak dzisiaj zadziała klon, wczoraj nie chciał zaskoczyć.Moze to było związane z ty, ze bylem 2 dni z rzędu na tramcu.
Właśnie zawsze zauważałem, że alpra na tramcu w dawce zwykle wyczuwalnej (0,5mg) w ogóle się nie przebijała. tramadol to antagonista gaba a, więc nie dziwota. Stąd ryzyko padaczki.


Wiem mam wszystko zapisane jutro zastrzyk i terapypia
Rejestracja: 2018
  • 3022 / 1224 / 1

Anabolik. Jeszcze raz napiszesz Chuj przez "H" to gwarantuję, że pokasuję Ci te posty! Naucz się wreszcie;>

Na ile starczy Ci to co dostałeś dzisiaj? Na tydzień? 10 dni?
Jakoś serio nie szkoda mi Ciebie że idziesz do ZK. To chyba jedyna dla Ciebie szansa na wyjście z tego gówna w jakim się znalazłeś!
Rejestracja: 2011
Użytkownik nieaktywny
  • 7876 / 834 / 0

@Anabolik zdecydowanie nie szanuje tolerancji i substancji biorąc takie dawki.Przecież to jest przegięcie.
Posty: 7329 Strona 732 z 733
Wróć do „Benzodiazepiny”
Na czacie siedzi 1489 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości