Upośledzenie po narkotych

Dział dostępny także bez rejestracji, gdzie szybko możesz otrzymać odpowiedź, gdy czas jest na wagę złota.

Moderatorzy: Wszyscy moderatorzy, Zdrowie

Posty: 18 Strona 2 z 2
Rejestracja: 2016
  • 580 / 27 / 0


Spoko będzie dobrze nie martw się

ludzie mieli gorsze ciągi i wracali do formy ;p na początek przeczytaj ten dział i zastosuj się do tematu :

doping mózgu innymi słowy regeneracja mózgu i organizmu po ciągu na stymulantach mi pomogło i pewnie nie tylko mnie ;p

doping-mozgu-vol-2-t49792.html
Rejestracja: 2018
  • 115 / 18 / 0


Niewłaściwe działanie mózgu może trwać jeszcze długo po odstawieniu środka, nie można też wykluczyć psychozy amfetaminowej, która wymaga leczenia psychiatrycznego- nuroleptykami. Jeśli objawy wkrótce nie ustąpią, musisz się udać do specjalisty.

Australia: Pytamy dilerów, jak wpłynęły na nich związane z narkotykami zgony na festiwalach

"Zdecydowanie widzę większą ostrożność i słyszę więcej pytań. Kupujący chcą teraz zobaczyć produkt przed jego zakupem i wiedzieć, jak zareagowali inni."

Biblioteka miejscem handlu narkotykami

W powietrzu unosi się zapach haszyszu, a personel jest świadkiem handlu narkotykami - tak wygląda codzienność miejskiej biblioteki na jednym z przedmieść Sztokholmu.

ZX

Rejestracja: 2018
  • 59 / 18 / 0


Z tym że wymaga i że trzeba brać neuroleptyki to przesada. Jeszcze bardziej można się rozpierdolić niż się jest obecnie. Ja bym neuroleptyki brał jak pacjent zagraża swojemu zdrowiu i ma wyraźnie nierowno pod deklem.

Sem

Rejestracja: 2008
  • 796 / 13 / 0


próbowałeś kurkumy?
Rejestracja: 2019
  • 17 / 1 / 0


Kiedyś po kilkudniowym rajdzie na fecie miałem podobnie , czułem się jak upośledzony nie potrafiłem wykonać najprostszej czynności jak np posmarowanie chleba masłem. Przeszło po jakimś tygodniu, od tego pory nigdy więcej nie brałem ścierwa.
Rejestracja: 2016
  • 761 / 89 / 0


Też mnie kiedyś upośledziło i nie potrafiłam nawet jeść płatków z mlekiem łyżką, samego tego procesu "chwyć łyżkę, nabierz płatki, włóż do buzi łyżkę z płatkami i mlekiem" nie umiałam pokonać. To było po jakiś pochodnych katynonu, ói wie po czym. Potem ostatecznie wylądowałam na toksykologii i przestałam na trochę chodzić. Groziło mi dożywotnio, a działo się to na tle psychicznym. Może nie wszystko, ale przestałam chodzić na tle psychicznym. Groziło mi, że już nigdy nie zacznę tuptać.

Uważajcie na siebie, nie ma żartów. Piszę to tak ku przestrodze, bo może nastać taki dzień, że i was to spotka.
Zawód narkomana niesie za sobą spore ryzyko. Miejcie tę świadomość, to wszystko.
Rejestracja: 2012
  • 607 / 45 / 0


Zawsze jest, tzw. upośledzenie jeśli bierze się więcej niż 100 mg dobrej jakości substancji odurzającej (w przypadku psychodelików dawka jest o wiele niższa). W sumie jest tak jak z alkoholem. Trzeba nie wchodzić w uzupełnianie i dorzucanie, ale jest to niezwykle trudne.
Rejestracja: 2009
  • 1030 / 37 / 0


05 lutego 2019IvoPartisan pisze:
Niewłaściwe działanie mózgu może trwać jeszcze długo po odstawieniu środka, nie można też wykluczyć psychozy amfetaminowej, która wymaga leczenia psychiatrycznego- nuroleptykami. Jeśli objawy wkrótce nie ustąpią, musisz się udać do specjalisty.
A tam, psychoza amfetaminowa to integralna część zjazdu, mija sama. Wiadomo, że neuro pomogą, ale już nie stawajmy na chuju z jakimiś psychiatrami. Widać na kilometr, że laska niedoświadczona, jest na silnym zwało-kacu i spanikowała, a pewnie 24h po napisaniu posta z powrotem była ładna i mądra.
Posty: 18 Strona 2 z 2
Wróć do „Sytuacje kryzysowe”
Na czacie siedzi 51 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość