Tryptaminy - wątek ogólny

Organiczne substancje psychoaktywne, oddziałujące na receptory serotoninowe w mózgu.
Więcej informacji: Tryptaminy w Narkopedii [H]yperreala

Moderator: Psychodeliki

Posty: 2104 Strona 5 z 211

 

Rejestracja: 2006
Użytkownik nieaktywny
  • 198 / 1 / 0


Jednak sie pomylilem mozna o3mac DMT ale Shulgin cos pisal o aldehydzie octowym no i po grzaniu pod chlodnica zwrotna chyba 9-15h nie pamietam rozpuszcza sie to w THF i wkrapla rozpuszczony w THF LiAlH4 jest jeszcze synteza z chlorku, jodku metylu ale to juz inna bajka....

 

Rejestracja: 2006
  • 176 / / 0


Jodekiem metylu tu nic nie zdzialasz bo utwory ci sie jon amoniowy (CH3)3N+ i otrzymasz cos co mzna nazwac Trimetylotryptamina co nie jest aktywne juz tego nie da sie na nic przerobic jodekmetylu jest zbyt silnym "metylaczem" :)

Posiadanie w czynie ciągłym

...czyli pół kilograma marihuany na raty okiem prawnika.

Zamówił do sklepu "kurkumę"

Wstępne badanie wykazało, że jest to niemal 100 gramów marihuany.

 

Rejestracja: 2006
Użytkownik nieaktywny
  • 198 / 1 / 0


Trimetylotryptamina co nie jest aktywne juz tego nie da sie na nic przerobic jodekmetylu jest zbyt silnym "metylaczem"
I tu sie mylisz chlopaku owszem da sie to zredukowac do DMT bo sam Pan Shulgin tak robil :]

 

Rejestracja: 2006
  • 177 / 1 / 0


Leki są na... migrenę!!

 

Rejestracja: 2006
Użytkownik nieaktywny
  • 1 / / 0


chlpie w san diego cosik takiego jest wiem bo moj starszy byl i chyba nawet da sie zamowic przez neta z tego co pamietam hmm... synteza bardzo fajniutka bede to musial zrobic (mykam do swojego laboratorium) xD

 

Rejestracja: 2006
  • 324 / / 0


Wyczytalem ostatnio w http://pl.wikipedia.org/wiki/5-MeO-DMT że ten narko występuje w trzcinie zwyczjanej i sobie teraz pomyślalem ze można zrobić extrakt tylko mam pytanko w czym jest DMT rozpuszczalne??

 

Rejestracja: 2006
Użytkownik nieaktywny
  • 198 / 1 / 0


Heh tryptaminy sa klaczu e freebase jest rozpuszczalny w DCM :)

 

Rejestracja: 2006
Użytkownik nieaktywny
  • 185 / / 0


A jak wyekstrachować z Psychotria viridis albo Mimosa hostilis ?

 

Rejestracja: 2006
  • 177 / 1 / 0


Trzeba by zrobić wodny macerat (pewnie jest tam w postaci soli), zalkalizować, aby przeprowadzić w freebase, wyekstrachować jakimś rozpuszczalnikiem org. niemieszającym się z wodą zakwasić ekstrakt obserwując wytrącanie się soli, odparować rozp. i powinno być ok. Oczywiście wszystko do dopracowania ;)
czeslaw187 pisze:
Heh tryptaminy sa klaczu e freebase jest rozpuszczalny w DCM :)
Co to jest DCM??

 

Rejestracja: 2005
  • 378 / 2 / 0


Na Erowidzie widziałam dokładne opisy ekstrakcji z mimozy i akacji bodajże...
Posty: 2104 Strona 5 z 211
Wróć do „Tryptaminy”
Na czacie siedzi 73 uczestników Wejdź na czata

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości